Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi Berta2 :p En er loopt hier een kat, maar die kan niet bij haar in de kamer komen.
     
  2. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heb je anders geen babyfoon om mee te nemen?

    Ja, achter de kinderwagen lopen is leuk, mannetje en ik vechten wie erachter mag lopen als we samen zijn, als ik ff niet oplet "pakt" hij de wagen af.

    Hier kolf ik om een voorraadje aan te leggen, maar heb steeds maar 10/ 20/ 30 cc per borst. Zou dat niet weinig zijn?/
     
  3. AngelinaZ

    AngelinaZ Fanatiek lid

    12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja gaat redelijk goed hier :D Rachella doet het nu wat beter met de Hypo allergeen voeding, want voorheen spuugde ze veel.
    Het is een heerlijk rustig en tevreden meisje, ben helemaal verliefd op dr :) Maar dat zullen jullie ook wel allemaal hebben.
    Met mijzelf gaat het ook met de dag beter, alleen heel erg veel last van mijn bekken en krijg nu ook 2 keer in de week fysio aan huis zolang ik nog niet zelf mobiel ben.

    Voor de rest allemaal goed hier?

    Heb nog een vraagje, bij het andere "draadje" kreeg ik iedere keer een mailtje dat er weer wat was geschreven, waarom krijg ik dat niet van dit draadje? :rolleyes:

    Zo nu ga ik even bijlezen... tot zo!
     
  4. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou dames ik ben ff opruimen enzo, tis hier een bende! :confused:
     
  5. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Ik weet niet wat normaal is. Ik heb teveel en kolf zo'n 160-250 per keer (2 borsten).
     
  6. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Mmm, ga maar ff extra kolven.

    Dees das idd denk ik best veel. Bewaar je wel alles? Ik heb nu een flesje van 70 ml in de vriezer liggen.

    Na al jullie geweldige foto's van jullie schatjes heb ik er maar een aantal nieuwe van ons meisje neergezet. (kan niet achterblijven :) )
     
  7. AngelinaZ

    AngelinaZ Fanatiek lid

    12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Zo ben weer op de hoogte van de laatste aantal bladzijde's. Veel mooie fotos gezien van prachtige kindjes! ;)

    Ik ben er weer vandoor, tot laters!
     
  8. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Ik gooi niks weg nee. Meestal gebruik ik het om Luuk tevreden te stellen maar ik had vanmorgen zoveel dat ik 300ml in heb gevoren. Net weer 180 gekolfd dus de volgende voeding krijgt hij uit de fles.

    Wat een poepie is Ilse toch!
     
  9. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Zegguh Angelina, maar 1 foto van je meiske in je album. Daar kunnen er veel meer bij hoor :rolleyes:
     
  10. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hoe vries jij het in dees? Heb nu een flesje van bambino, zo'n kleintje in de vriezer liggen.

    Jouw ventje mag er zeker ook wezen dees.

    Echt al onze ukkies zijn knap. :)
     
  11. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hebben jullie ook al zoveel foto's? Ilse gaat al bijna boos kijken als de camera weer eens tevoorschijn komt. haha
     
  12. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Ik heb speciale zakjes van Medela en daar kan 150 ml in maar die zijn best duur. Ik gebruik ze voor grotere hoeveelheden. Ik kreeg in het ziekenhuis de tip om van die zakjes te halen voor ijsklontjes. Zo kan je steeds bijvullen en wat je nodig hebt aan voeding, afknippen. Per bolletje is dat ongeveer 30ml begreep ik. Ik moet alleen die zakjes nog halen. Volgens mij hebben ze die bij de Blokker.
     
  13. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Mijn ventje is trouwens al uitgehuwelijkt aan Elise van Dwazie :)
     
  14. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Even tjekken of hij het nu doet hoor...
    jaaaaaa. Dees je bent een Engel!
     
  15. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wateen ontzettend lieve foto's van Gwen en Elise zeg! En wat een verschil in koppies. Ik vond altijd alle babies op elkaar lijken, het tegendeel is nu wel bewezen!

    Ik heb inmiddels cinebaby in huis, maar heb het nog niet gegeven. Ze lijkt nu geen last te hebben hoewel ze erg onrustig slaapt. Ze heeft uberhauot nog niet echt een lange slaapruk gemaakt vandaag en dat terwijl ik zo had gehoopt met haar mee te kunnen slapen voor het bezoek van 4u weer voor de deur staat. :(
    Koos zijn zussen, schoonzussen en moeder zijn inmiddels al aan de tweede ronde bezoek toe en dan te bedenken dat hij er 6 heeft. Hartstikke leuk hoor, maar er is nog geen dag zonder bezoek geweest... En dan zeggen ze allemaal dat ze maar een uurtje komen, maar vaak is dat nou net dat uurtje dat Juul lekker slaapt en ik ook een tukkie zou willen doen. Nou ja, de nieuwigheid is er vast binnenkort vanaf en het is wel een troost dat iedreen in het zelfde schuitje zit. Heb ik ook geen reden meer om me zielug te voelen :D

    Ik ben trouwens samen met Boon de buddy van Wen (ik geloof dat Suus daarbaar vroeg). Ik zal haar straks weer eens sms-en, maar wil haar ook niet elke dag stalken om nieuws.

    Jee Ariel, ik kan goed begrijpen dat het op ruzie is uitgelopen hoor! Ik kan me niet voorstellen dat een kersverse papa nu al de behoefte heeft om de beest uit te hangen... Koos is hier niet weg te slaan (hij is helaas vanaf vandaag weer werken) en kijkt Juultje echt van de tiet af zodat ze weer bij hem kan liggen :)

    @Osteopaat: staat hier ook nog op het verlanglijstje. Heb er niet direct een reden voor, maar Juul heeft zo'n nare bevalling gehad en heeft nu nog steeds 2 enorme hematomen op haar hoofd dat ik haar toch even na wil laten kijken. Wij lieten de paarden ook geregeld nakijken zonder dat daar een reden voor was, gewoon voor de zekerheid. Ee osteopaat zal niets doen als er niets te doen valt, dus kwaad kan het nooit...
     
  16. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Jaaaaaaaa Mrijn, hij doet ut :)
     
  17. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Joepie! Dat heeft best even geduurt... Hoeveel was Mischa afgevallen? Ik had gehoopt dat Juul vandaag op haar geboortegewicht terug was, maar ze was 10gram afgevallen ten opzichte van gister. Ik maak me er geen zorgrn om hoor, vandaag had ze 4 uur daarvoor voor het laatst gedronken en gister een kwartier... Dat geeft nogal een vertekend beeld. Morgen maar weer wegen een uurtje na de voeding, net zoals de kraam het deed.

    Ik heb trouwens zelf een weegschaal gekocht bij de Blokker. Het is een heel nauwkeurig ding en de kosten vallen wel mee (40euro). Ik kan me voorstellen dat sommigen doorslaan met het steeds wegen, maar ik vind het wel fijn om af en toe te meten hoeveel ze nou binnenkrijgt en wat haar gewicht doet zonder dtat ik steeds naar het cb hoef.
     
  18. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Fijn joh, dat ie weer thuis is! Kan me voorstellen dat het een rotgevoel geeft dat je nu nog niet weet wat het scheelde, maar laten we hopen dat het nu over is...
     
  19. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Krijg net een bericht terug van Wen.

    Het gaat heel goed met beiden. Fenne doet het heel erg goed aan de borst en slaapt verder veel. Ze mogen zondag of maandag naar huis en Fenne zal niets van haar nare start overhouden.
    Ik moet jullie allemaal bedanken voor de interesse en Ichtus natuurlijk van harte feliciteren met mijn naamgenoot :) . Foto's van Fenne volgen na het weekend!

    X voor iedereen!
     
  20. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Oohhhhw wat fijn dat Wen én Fenne naar huis mogen, jippie!
     

Deel Deze Pagina