@spuug: hier gaat de spuug supergoed uit de kleding, je ziet het zelfs niet eens direct als het een keer opdroogt op de kleding. @knuisje: hier ook zo sabbelen op de knuisjes en af en toe lukt het met z'n duim. Hij duwt zelfs z'n speen eruit om z'n hand in z'n mond te steken, om vervolgens te gaan jammeren omdat ie z'n speen kwijt is! waahaha
@wen: leuke foto! en wat is ze toch mooi! en stoer: niet huilen om d'r prikjes! @pageboorne er af: ja he gek is dat! Ik zag vandaag in de winkel een meisje van net geen 7 weken, en ik vond Finn dan al zo wijs tegenover dat kindje! Was trouwens ook een leuk kindje!
zoooo ff een updatetje van hier.. vandaag gewoon geluid maken was een goed idee.. marijn sliep overal doorheen en ik voelde me super... hij reageerdee vast op mijn gestress... Vanavond om 8u werd ie wakker en toen was t brullen nog ff getroost weer terug gelegd.. maar dat werd niet wat dus om 9.15 maar laatste fles gegeven.. doe t ook wels om half 10 en dan slaapt ie ook door dus zal nu ook wel kunnen...hij ligt nu lekker te slapen..had dus gewoon honger...de schat.. Kreeg ik vanmiddag met de post een brief van mijn beste vriendin! ze is gescheiden en haar exman komt hier nog wel s een bakkie halen.. tis een rare situatie maar echt een reden om m te weigeren hebben we niet echt maar een echte vriendschap ook niet.. hij was altijd de man van... maar nu heeft ze de laatste tijd daar toch echt moeite mee en dat kan ik in hun situatie wel begrijpen. Om ons niet voor een keuze te stellen wilde zij zich uit onze vriendschap terug trekken zodat wij zelf konden bepalen hoe en wat.. NOU DIE KEUZE IS SNEL GEMAAKT.. Hij komt er dus niet meer in.. heb ik altijd gezegd ook tegen hem. als ik ooit voor de keuze zou komen te staan.. haar of hem dan kies ik uiteraard voor haar.. ze vond het te moeilijk om het me te zeggen dus schreef ze het me... heb haar gebeld en gezegd dat ze niet zo raar moest doen.. ze is en blijft altijd mijn beste vriendin en daar komt niemand tussen..en al helemaal haar ex niet! kom nou!... ze zat te huilen aan de lijn... arme kind.. kraamvisite vanavond ging niet door, maar ed zou nog ff een borrel bij collega gaan drinken die morgen jarig is met nog een paar collega's.. prima.. smst ie dat ze in een chinees rest. zitten en dat ie niet weg komt voordat ie een rijsttafel heeft weggewerkt.. DE MAZZELAAR... zat ik thuis naar een krijsende baby te luisteren.. CONTRAST!.. heb m maar gezegd dat ie er vreselijk van moest genieten...hahaha Op dat moment smst een andere vriendin of ik koffie heb.. STRESSSS relatieproblemen.. pfffff voor de zoveelste keer al.. zou ze dan nu echt haar koffers pakken.. wordt wel een keer tijd.. echt een lozer van een vader en vriend.. maar goed.. ben benieuwd.. iedere keer loopt het weer met een sisser af dus het zal nu wel niet anders zijn... en zo is mijn dag weer gevuld...en ben ik er meer en meer van overtuigd dat ik een geweldig liefdevol leven heb met af en toe een huilende, maar prachtige baby, twee monster drukke, maar superleuke en lieve peuter/kleuter en een altijd werkende maar liefdevolle man die alle vier de rode draad en kracht in mijn leven zijn... ...Ik ben gelukkig...
Jeetje Ichtus wat een verhaal.. tis ook allemaal niet makkelijk.. Goed dat je voor je vriendin hebt gekozen alleen nu hopen dat haar ex niet jullie dwars gaat lopen zitten. Ik zie dat jullie een heel gelukkig leven hebben samen.. en je moet er echt van genieten.. iedere dag weer. Als is het af en toe een keer hommeles.. het komt allemaal weer goed.. En dat chineese restaurant.. mmmm neemt ie ook wel wat voor jou mee? in een doggybag ofzo? heb je iig ook wat mee
Goedenavond meiden! Hier vanavond 4 klantjes wezen knippen en was om half 9 al terug Gwen lag heerlijk te slapen in de maxicosi heerlijk meissie! Alleen met de voeding om 18.00 uur die Ging er bijna niet in van het Krijsen tijdens het drinken en erna niet normaal en dan wil ze de fles en dan zit hij in der mond en dan na een slokje dan draaid ze haar hoofdje weer weg en krijsen zo zielig, denk nog steeds dat maagzuur....voelde me zo machteloos vondt het echt zo zielig moest er zelf bijna van huilen ik ben benieuwd zo naar de fles van zometeen wat ze doet want al met al ging het drinken weer niet zo lekker vandaag denk dat ze nu nog geen 350 cc op heeft over heel de dag , dus hoop dat ze zo meer drinkt! thuis gekomen heb ik er in de box gelegd en ze slaapt nog! kon ik mooi balletjes gehakt maken voor morgen, had er een stuk of 60 gebakken met kruiden , uien en knoflook lekker stinken morgen hier ik ga ff terug lezen............
hey! dwaas: respect voor jou hoor! goed dat het allemaal zo lekker loopt meis! Fijn! @vivian: getsie morgen toch werken... Ach ja... T is altijd het winkelpersoneel he! (en de mensen in de zorg natuurlijk)
oh wat leuk we willen foto zien ik heb trouwens van Marcel een dag na de Geboorte van Gwen een gouden ketiing met een goud kinderkoppie met achterop haar naam en geboorte datum , was zoo lief..........van me mannetje
@dwaas.. niks aant handje joh.. begrip allom en vergeten doen we je niet hoor! en belangrijke zaken zullen ongetwijfeld worden gebriefd.. wel een beetje aan jezelf denken he..... @BONES... gefeliciteer meid met je job.. ben er alleen nog steeds neit achter of het nu promotie is of iets nieuws en wat je nu gaat doen.. heb ik dat gemist? @wen.. hoest met t beentje van fenne.. nog steeds zo rood.. hoort er idd bij.. wel stom dat ze het niet hebben gezegd hoor.. kun je behoorlijk van schrikken.. @diaantje.. oorbelletjes... vind het leuk staan, maar zou t zelf niet doen bij die kleintjes...maar das meer mijn eigen angst denk ik dan dat ze er werkelijk zelf last van hebben.. lisa komt er van zelf wel mee of niet.. van mij mag ze, maar ze moet het zelf willen... @Joma..voel je je al wat beter? toch nog auto gewassen he.. BIKKEL @Dees.. meid wat een prachtkerel is luuk toch.. en ik vind m lekker toch op zijn moeder lijken...puh... @Debora.. heerlijk lekker geslapen.. GOED ZO! en morgen werken.. jammer hoor, maar dan donderdag nog ff lekker na genieten dan maar.... @baby-af... hier net zo.. vind m de laatste week echt veranderd en gegroeid... maar ik vind het prima.. dat actie-interactie gebeuren mag ik wel.. dat hele kleine baby zijn vind ik prachtig maar na een week of 2, 3 mogen ze van mij wel wat meer gaan doen dan poepen, eten , slapen en huilen... Het lachen en spelen geeft weer kracht in de wat moeizamere tijden...en dat kan iedereen wel gebruiken denk ik zo af en toe...hier kan 1 lachje de stress van uren wegnemen...heerlijk om te zien en te voelen..
hey dwaas, fijn dat alles goed gaat en je hoef je niet te verontschuldigen hoor, fijn dat je wat laat weten, was beetje bezorgd hoor en ja je gezinnetje gaat voor en dan nog je drukke werk! ik hoop dat je wel een beetje aan jezelf denk meid, is ook wel belangrijk! Wat een leuke foto van Elise en wat is ze ook al lekker gegroeid en lekker wijs zo te zien! dikke knuffel vanuit hier!
ach meid je heb het maar druk met werken hoe gaat tie de 2e week zo ???? je werk wel veel geloof ik toch ??
hey meid wat een verhaal en ja je beste vriendin gaat voor haar ex! en je andere vriendin pffff wat een gedoe allemaal in je vriendenkringetje mag je zeker trots op je gezinnetje zijn hoor en wat goed dat Marijn gewoon lekker door sliep tussen jou bezigheden wat geluid maakte ! lekker hoor!