Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihihi joma, grappig he die handjes in dat mondje!

@ichtus: ik hoef lekker niet te werken morgen hoor! Was vivian! Ik leefde alleen even mee;) Wij zouden zondag ook open zijn maar de koopzondag gaat niet door in den bosch! jippie! lekker een dag mer bij m'n ventjes! Enne donderdag zijn ze ook gewoon open! maar dan heb ik ook vrij! haha

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
  3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh hij zal ons niet dwarszitten hoor.. daar is ie snugger genoeg voor...hahaha...en edwin ook.. als je begrijpt wat ik bedoel..hihihi... Nee hoor hij zal t wel begrijpen, amar leuk is anders idd...
    en gelukkig leven..Ja.. idd.. voor edwin was ik of heeeel gelukkig en een dag later kon ik echt iheeeel diep in de put zitten.. die schommelingen heb ik niet meer sinds ik bij edwin ben.. voel me echt zeker en echt gelukkig met m.. al kan ik m soms ook wel wurgen hoor en wij hebben net als ieder ander ook zo onze mindere momenten, maar we kunnen goed praten en tis vaak zo weer over... door een fout exvriendje van mij kan ik soms erg bot uit de hoek komen.. weet niet of dat ooit nog over gaat en edwin kan er flink van schrikken.. nog steeds..

**pffff vuurwerk hier, gaat best tekeer zeg***

en weet eigenlij niet of dat ooit nog over gaat, maar hij begrijpt t gelukkig wel.. hij weet waar t weg komt.. zo kan hij ook errug koppig zijn en hij heeft echt altijd gelijk (volgens hemzelf dan he).. is verbaal erg sterk en lult me altijd onder tafel.. daar kan ik dus echt niet tegen he.. maar vaak eindigt onenigheid in een stoeibui of een goede lachbui... soms gaat het echt nergens over en na een half uur ruzien beginnen we vaak allebei keihard te lachen omdat het echt nergens over gaat.. (het bekende tandpastadopje bijvoorbeeld..haha) en juist door dat vermogen houd ik denk ik nog het meest van m.. zijn enorme relativeringsvermogen en levenslust houd mij met beide benen op de grond en in evenwicht...

maar goed.. genoeg opgehemel van edwin.. ik ben ook best leuk....

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oooh! lieve angela!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hihi.. ik las het net ja in jouw berichtje....

VIVIAN... SORRY HE.......

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja voel me nog niet echt denderend moet ik zeggen,maar de dingen gaan gewoon door, want morgen vier ik mijn verjaardag dus moest een hoop doen nog, en nu is het allemaal klaar hier in huis enz.. en ja die auto ook nog ff gedaan was echt nodig en dan zit ik me zo te ergeren en vindt het super leuk om te doen :oops: en ja ik heb binnen 15 min een hele auto gewassen, velgen schoon en uitgestofzuigd! dus ja kost ook niet veel tijd! maar ben nu versleten ,pijn mijn kop , keel en verkouden en kriebelhoest en voor de rest gaat het goed ;)

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wahaha ja jij bent ook leuk! Maar wel fijn dat je zo gelukkig bent met Edwin! Is heeeeel belangrijk!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja die handen zijn niet meer weg te slaan hihi :)

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik herken je verhaal helemaal. Hier gaat het precies hetzelfde. Mannen willen vaak gelijk hebben en krijgen zo niet, dan gaan ze zwijgen of gaan over op een ander onderwerp. En idd wat jij hebt met je tandpastadopje heb ik met sokken en messen en borden en wc rolletjes.. haha blijf ook continue zeggen.. ruim dat nou eens op... dan gaat hij gelijk in de aanval en zegt: Jij vergeet ook wel eens de boter.. en mij hoor je dan toch ook niet GRRRRRRRRRRRRRRR, dus meis ik weet precies wat je bedoeld
    Maar het is idd wel fijn dat je goed met elkaar kan praten. Danny heeft dat nooit meegekregen van thuis uit, dus in het begin botste dat zo erg.. ik kon m'n gevoelens niet uiten waardoor ik opgefokt werd en op een gegeven moment de bom barste. Maar ja ieder huisje heeft zijn kruisje zeg ik altijd en ook dat komt allemaal wel weer goed...

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    MEETING 26 Juli

willen jullie nogmaals doorgeven wie er komt op hyves ? had de lijst verwijderd dom he? :oops: terwijl ik alleen vivian wilde toevoegen!

thanx groetjes joyce ;)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben naar bed ,!weltrusten

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Net weer thuis, zijn bij m'n schoonzus geweest, die is vanavond bevallen van een dochter, Rosan. Prachtig meisje!

Nu lekker slapen, trusten!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen!

Maja, gefeliciteerd met je nichtje... net niet op Koninginnedag dus! hihi...

over Koninginnedag gesproken:

van harte gefeliciteerd allemaal met de verjaardag van Bea!
    (die helemaal niet jarig is vandaag)

Ben super trots op Fenne, ze is gisteren om 8 uur gaan slapen na weer een paar kleine slokjes gedronken te hebben en kwam vannacht om 3 uur om weer een heel klein beetje te drinken... vanochtend om 7 uur was ze natuurlijk heel hongerig en heeft ze enorm veel gedronken, nu ligt ze vrolijk te lachen naar de mobiel in de box... gelukkig ook geen verhoging!

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    HIEP HIEP HOERA VOOR DE KONINGIN (eeuwen geleden dan)

Goeiemorgen allen,

heb braaf alles terug gelezen, maar heb er geen snars van onthouden.
    Wel zag ik dwaas even voorbij stampen.
    Hey Dwaas, voel je niet schuldig meid, nergens voor nodig. Als we af en toe een update van hoe het bij jullie gaat krijgen, zijn we helemaal tevree. Fijn om te zien dat jullie, ondanks de drukte, enorm van alles genieten en jullie zijn een sterk koppel!

Ichtus, mooi gezegd meid. Af en toe kun je je door ellende van anderen even heel goed realiseren hoe goed je het zelf hebt. Dan wordt je even met beide benen op de grond gezet en gedwongen om dankbaar te zijn voor jouw eigen situatie.

Angela oorbelletjes, geen last van? Jemig, bikkeltje. Vond het bij mezelf nooit een pretje.

Maja, van harte tante Maja....Rosan....mooie naam. Alles goed met het kersverse gezinnetje?

Boney, congratulations! Super....maar nu even aan ons allemaal uitleggen hoe, wat, waar, enz.

Wen, super dat Fenne zich er kranig doorgeslagen heeft. Dus ik neem aan dat jullie naar de braderie gaan.....HAVE FUN!

Zo, iedereen die ik vergeten ben....sorry, een dikke knuffel van mij!

Hier een prima nachtje gehad. Mevrouw meldde zich om 4.00, maar slaapt nu nog steeds.
    Ga haar zo toch wakker maken, want om 12.00 brengen we haar naar opa en oma. Ik hoop dat het allemaal goed gaat daar. Is ook een soort proef voor ons, aangezien mijn moeder straks 1 dag in de week gaat oppassen.

Tot straks en voor iedereen die ik hier niet meer zie: fijne koninginnedag!

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Boney meid gefeliciteerd!

Iedereen van harte met de koningin hihi bouw een leuk feestje...

Hier is er gisteravond niet veel van gekomen,, na 2 roseetjes was deze mamma rijp om naar haarbedje toe te gaan haha ben dan ook als een blok in slaap gevallen en schrok om half negen wakker... ben op de automatische piloot naar de kamer van Elise gelopen en mijn meisje lag daar gewoon zichzelf te vermaken met haar handjes hihi wat een ideale baby...

Have fun vandaag...en bedankt voor al jullie begrip nogmaals...

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leve de Koningin!
    HOERA HOERA HOERA!

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mogguh allemaal!

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zal proberen vanmiddag wat duidelijkheid te geven op m'n nieuwe job. Tlijkt ingewikkeld, maar dat is het niet hoor.
    Maar ik wil eerst op orde komen hier. Morgen op vakantie en ik wist niet dat het zo'n geregel was met zo'n klein hummeltje. Je moet aan zo giga veel denken en zoooooooveel mee nemen... Haha en nou blijven we nog in NL dus pampers enzo dat ga ik echt niet meenemen voor de hele week.

20. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@Bones, gefeliciteerd!

@Wen, wat een schatje die Fenne zeg.
    Ze ziet er helemaal niet zo groot uit, maar ze is bijna zo zwaar en lang als Noah (5955 en 61 cm) en iedereen vind hem zo groot! Gister had ik iemand op les en haar dochtertje van 8 mnden weegt bijna 7 kg! :confused: Dan hebben wij reuze kindjes ;)

@Ichtus, fijn dat je niet meer door je huis hoeft te sluipen!

@Dwazie, leuk je even te zien en dat gaat allemaal lekker bij jullie zo te lezen. Geniet ervan!

@Suus, ben benieuwd hoe de eerste dag bij opa en oma gaat!
    En veel plezier vandaag.

Deel Deze Pagina