Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    wat gaan jullie vandaag doen Amma?

Boney, lijkt me idd een georganiseer....heb ik al voor 1 dagje logeren.

2. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hier begon het ook met die knuistjes. Alleen zo bloot worstelen als Juul dat is hem niet gelukt. Hij werd wel onrustig en sacherijnig van de pogingen om zijn handjes eruit te krijgen.
    Sinds gister slaapt Noah in een slaapzakje. Tot nu toe gaat het prima.

3. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Suus, wij zijn nu nog lekker thuis aan het rommelen. Het is ook niet zo'n lekker weer. Vamiddag gaan we met mijn broer, schoonzus en hun zoontje van 3 even de stad in. Noah in de draagzak.
    Ik ben benieuwd. Vind het eigenlijk te druk voor hem, maar mijn vriend wil graag gaan. Het is natuurlijk wel heel gezellig. We kunnen altijd weer naar huis als het inderdaad te druk blijkt voor Noah.

@Boney, waar gaan jullie heen op vakantie?

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoera hoera voor Beaaaaa!
    Wij gaan vandaag bij vrienden barbecuen en dumpen Lune bij opa en oma. Naja dumpen.. Jullie snappen het wel he :D

Ik heb een topic geopend over wassen van kleertjes in de lounge. Bedenk me alleen nu dat het niet in die hoek plaats hoort.. Oeps.. Nou, moet een modje maar verplaatsen.

Rosan is een heel mooi meisje! En m'n schoonzus heeft een 'prima' bevalling gehad ('het blijft bevallen' zei ze :) ) Het is hun 3e en de eerste 2 waren in het ziekenhuis geboren en Rosan dus thuis. Heeft in totaal 6 uurtjes geduurd en 2 persweeen en ze was er. Niet geknipt, gescheurd niks.. Ze zat er heel vrolijk bij dus dat zit wel goed! Lekker hoor, ben best een beetje jaloers na een uur persen zonder persweeen met een kindje dat vast zat haha!

Iedereen heel veel plezier vandaag! Ik hoop op zon in heel nederland.

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wat voor slaapzakje heb je voor Noah? Ik heb gister een combisleeper gekocht, maar die is nog te groot voor haar...

Boney: van harte met je nieuwe baan!

Ichtus: hahaha, je bent echt zo'n droogkloot, maar inderdaad ook best lief hoor.

Dwaas: ik wordt al moe als ik je dagindeling lees joh! maar fijn dat Elize het goed doet!

Wij hebben vanacht de gok genomen om 1 ingebakerd slaapje niet in te bakeren. Nou moet ik zeggen dat ik gister ook ben begonnen met 5 flessen ipv 6 dus het hele ritme was ook nog eens wat omgegooid en dat had ik misschien beter niet tegelijk kunnen doen... Juul lag gister om 17.30u ingebakerd en wel in bed en om 21.20u heb ik haar de fles gegeven en zonder bakerzakje in bed gelegd. Ze is toen meteen heerlijk gaan slapen, maar werd al om half 4 wakker ipv om 5u... Weer de fles gegeven en toen sliep ze (wel weer ingebakerd) tot 8u en daarna nog een slaapje tot 10.30u. Opzich prima, alleen is nu ons hele ritme een uur verschoven. Koos zit haar nu te voeden en dan zou ze eigenlijk om 4u weer mogen en dan om 20u... Ik wil haar niet zonder een fles op bed leggen, maar ik kan haar ook niet wakker houden tot 20u... Dat worden dus weer 6 flessen vandaag (15u, 18u en 22.30u).

Wij gaan vandaag even met zusje, zwager en nichtje naar het bos (als het droog is) en dan lekker pannenkoeken eten in een pannenkoekenboerderij.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het meeste heb ik geloof ik wel. Heb de afgelopen dagen een lijst gemaakt (1 boven en 1 beneden) en die ga ik nu nog ff langs lopen en afstrepen.

Amma, wij gaan naar Terschelling.
    Hier woog Tessa vorige week 5010. Al bijna 2 kilo gegroeid in 9 weken.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tis hier trouwens heel erg vervelend weer...
    Veel regen. Het is nu net ff droog, maar het kwam met bakken uit de hemel.
    Jammer voor al die kindjes die op een kleedje zitten en 6kamp aan het doen zijn.
    Als het lekker weer was zouden wij ook nog een rondje dorp doen, maar wij blijven maar thuis. Hebben nog genoeg te doen.

8. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Mrijn, ja de combisleeper is wel erg groot he!
    Dus gebruik ik nu gewoon een simpel slaapzakje wat ik nog had liggen van het kindje van m'n broer. Zonder mouwen helaas. En dan stop ik de deken stevig in.

@Boney, oh lekker naar terschelling! Wij gaan in juni naar Vlieland.
    Zitten jullie in een huisje? Alvast een hele fijne week en hopelijk mooi weer.

Hier is het maar grijs.... niet echt uitnodigend om naar buiten te gaan.

@Veel plezier Maja.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden

Heb ff pauze zo weer beginnen :cry:

@botje gefeliciteerd meid
    @maja jij ook gefeliciteerd met je nichtje
    @deborah ja helaas is het altijd winkelpersoneel en idd de zorg die de zak zijn he
    @joma ik werk de oneven weken 30 uur en de even weken 34 uur moet zeggen de 2e week bevalt me ook goed ben weer steeds meer gewend al blijf ik moeite houden met de nieuwe baas ;) maar hoop dat dat nog los loopt.
    @diaantje geweldige fotos van mijn "schoondochter"in spee :)
    Nou ik moet zo weer werken dus iedereen die ik vergeten ben dikke knuffel

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    thanks! :D

en toch kan het ineens anders worden hoor met 't gewicht... want mijn nichtje was bij 2 mnd ook 5,7 kilo en weegt nu bij 7 mnd ook pas 7 kilo... meestal gaat het in begin veel sneller en komt er steeds minder per week bij... vooral bij BV baby's heb ik me laten vertellen hihi

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik geloof dat ik alles wel heb.... Pffft Ben blij dat Peter een hele grote auto heeft, want in mijn polo gaat dat echt niet passen.... haha
    Nu nog ff camera leeg maken en hier een beetje opruimen. Er staat nog 1 wasje te draaien en dan zijn we er helemaal klaar voor.
    Ik heb gemailt met de verhuurders van de boerderij. Er is daar idd internet. Ik neem m'n laptop mee dus als het allemaal lukt dan ben ik vast nog wel online vanaf Terschelling. Zeker als het heel de week slecht weer is, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb vorige week via de hyves een berichtje gestuurd naar Supermummy. Dit kreeg ik gisteren terug.

Hoi Boney,leuk wat van je te horen! Ik ben idd niet meer na mijn bevalling online geweest omdat ik een postnatele depressie heb gehad. Ben hiervoor nu 4 weken opgenomen geweest in het ziekenhuis in Maastricht, en gelukkig mag ik volgende week naar huis.het was een nare tijd,maar gelukkig is alles helemaal goedgekomen!
    Ik ben dan over een weekje ook weer van de partij op het forum! Groetjes aan iedereen en liefs!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oooh wat erg voor supermummy! als ik dat geweten had was ik d'r effe een hart onder het riem gaan steken!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hiep hiep hoera voor BEA! (die net asl Finn op 31 januari jarig is, dus het is Finndag vandaag! wahaha)

zijn net even over de kindermarkt gewandeld. was wel aardig....

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    veel plezier op vakantie boney!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Thanks debora, maar dat gaat wel lukken. We hebben er iig super veel zin in.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje ja had ik dat geweten debora waren we samen gegaan om hart onder de riem te steken bah
    maar heb ik het nu verkeerd of woonde supermummy in spanje :(:

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hele fijne vakantie botje

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oeps batterij leeg, nou ja tot vanavond!

En vivian: idd was een goed idee geweest met z'n tweeen effe langs te gaan! Germ is ze helemaal uit spanje hier in het zh belandt! moeilijk hoor zo'n depressie...

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Is iedereen koninginnedag aan het vieren? Het is hier zo rustig...
    Het begint hier nu pas een beetje mooi weer te worden.
    Wij gaan nog ff relaxen dan laatste dingetjes opruimen, stofzuigen en we zijn klaar om te vertrekken.

Deel Deze Pagina