Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Boney: hele fijne vakantie!

Och jee... wat erg voor supermummy, heb er helemaal niet bij stil gestaan dat dit natuurlijk ook 1 van de februari mama's kon overkomen... hoop dat ze snel weer van de partij is om lekker mee te kletsen!

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Boney: veel plezier!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dacht ik ook... :(

Anyway: gelukkig dat het al weer wat beter met haar gaat.

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    ZOOOOOO, wat een geweldige dag hebben we gehad!
    We hebben Tess naar opa en oma gebracht en zijn lekker de stad ingeweest. Het was supergezellig en fijn om iedereen weer te zien en te spreken en de hele dag prachtig weer gehad! Voelde me echt helemaal top, maar tegen 19.00 begon ik toch Tess te missen en zijn naar mijn ouders gereden. Daar even gekletst en het was super gegaan met Tess. Dus alles ging helemaal top vandaag en ik heb weer een hoop energie opgedaan voor de komende weken (hoop ik).

Nu lekker 4 daagjes met z'n drietjes...JOEPIE!

Jullie ook allemaal een leuke dag gehad?

Wen, hoe is het met Fenne? Weer helemaal in haar sas?

Jemig, wat vervelend voor Supermummy...bah. Ik hoop dat ze snel naar huis kan en lekker kan genieten!

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Boney, fijne vakantie en we spreken je vast nog wel. Maar ik hoop weinig, want dat houdt mooi weer in!
    Have fun en geniet!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Volgens mij is iedereen aan het bijkomen van koninginnedag, dus ik ga nog even tv kijken met mijn mannetje. Even de dag goed afsluiten.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Knuffel

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou meiden, kom ff gedag zeggen. Wij zijn klaar voor vertrek. Morgen vroeg om 9u vertrekken we.

Veel klest plezier en ga lekker allemaal genieten van het mooie weer wat er aan zit te komen.

Truste en allemaal een dikke zoen van mij. Ik ga jullie missen.

xxx

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    GOEDEN......NACHT BIJNA HIHIHI heb nog visite en ben over een paar minuten jarig zie ik......

OHHH wat erg van Supermummy ! dikke knuffelk meid! en fijn dat het allemaal is goed gekomen toch en meid rustig aan en we zien je graag hier weer! ;)

ik wilde ff snel een foto plaatsen van me vrolijke meissie vandaag! :) vondt hem zo leuk!

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    verslag kinderarts: medisch gezien gaat het goed met Sarah, we hebben het nog wel gehad over medicijnen die de sluiting van het maagklepje bevorderen maar daardoor krijgt ze meer krampjes dus we zien daar vanaf.

Met mij gaat het niet zo goed, ik merk dat ik er steeds minder plezier aan beleef en het zie als ik moet weer........ deze nacht ook weer zo´n nacht, ik op zolder gaan slapen zodat ik weer wat slaap kon pakken, word ik om 4 uur wakker door haar, dus ik denk waarom staat mijn vriend niet op? Ik naar haar kamer gegaan en zegt mijn vriend dat hij van 0.30 tot 1.30 met haar beneden heeft gezeten en van 2.30 tot 4.00. Daarna ben ik met haar op de bank gaan zitten en heb zelf zitten huilen. Nu slaapt ze en zou ik dus ook kunnen slapen maar dat lukt me nu dus niet meer.
    gisteravond ook al met haar in mijn armen op de bank gezeten, 2 keer een half uur laten krijsen in de hoop dat ze stil zou worden maar nee.
    Zo raar, als je haar dan bij je hebt is ze na een minuut of 10 wel rustig, ook al huilt ze dan af en toe ook nog maar als je haar dan in bed legt is het weer mis, ze kijkt dan ook heel angstig en klampt zich dan helemaal aan ons vast. Ik dus een tijd bij haar bedje gestaan maar dan wordt ze steeds meer wakker, hele gesprekken volgen dan, wel leuk maar niet in de nacht.
    Gisteren overdag, het perfecte kindje! In de ochtend sapen, eten, slepen en slapen. Niks aan de hand, we snappen er ook helemaal niks meer van.
    Dan nog mijn baas, was vorige week hier dus wij ook gezegd dat SArah veeel huilt en dat ik de laatste weken eecht nodig heb om bij te komen. Meld ik me afgelopen maandag ziek zegt hij ook nog tegen het subhoofd dat hij het niet snapt dat ik er niks over tegen hem heb gezegd. Nou ja zeg.
    Daarbij heb ik 2 jaar thuis gezeten met mijn schouder, hij is niet 1 keer langs geweest, heeft zelfs nooit gebeld. komt ie hier op visite, begint hij erover: ja, want toen jij met de schouder zat en toen ik bij ju ben geweest, dus ik zeg dat hij nooit is geweest, lult ie daar overheen, hij wist het zeker van wel.
    Nou, lekker begripvol. Heeft hier natuurlijk niks mee te maken maar zit me niet lekker.
    Sorry meiden voor mijn geklaag, het is echt een schatje, daar ligt het aan!

Bedankt weer voor jullie luisterend oor en ik ga toch proberen om te slapen.

Liefs Anette

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen

Jeetje anouk gaat echt niet goed he meid, denk je ook beetje aan jezelf meid misschien ff lekker dagje eruit?

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Feliiiiiiiiiiii Joma

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

zo....wat een nacht zeg, heb gewoon echt in coma gelegen. Ik heb niet eens gehoord dat Jan er vannacht voor de voeding uit is geweest (ga er maar van uit dat Tess wel gekomen is). Vanmorgen schrok ik om 8.30 wakker....normaal word ik uit mezelf 7.30 wakker. Ook wel handig, want dan kan ik even een half uurtje wakker worden.....voor de voeding.
    Ik had de slaap blijkbaar nodig.

Tess heeft in de plooi van haar keel een grote rode plek (smetplek). Ze heeft zo'n dikke onderkin (ha ha ha) dat het gaat broeien in de plooi en dus een rode plek met bultjes veroorzaakt. Wordt nu echt erger en heb er nu maar sudocreme opgesmeerd. Hebben jullie nog tips voor mij?

Anouk, meis....bah! Ik vind echt dat je hulp moet zoeken, dan ben je ook verplicht aan jouw dochter. Echt als je medicatie krijgt, dan kun je er een stuk beter tegen en breng je die rust ook op Sarah over. Persoonlijk vind ik dat je het lang genoeg zonder hulp hebt geprobeerd. Aangezien het niet iets "medisch" is en wellicht bij Sarah past, kan deze tijd nog wel even doorgaan (wat ik niet hoop hoor) en dan heb je echt hulp nodig om door deze zware periode te komen. Alsjeblieft....bel de HA en zeg dat je medicatie wilt, omdat je het anders niet kunt volhouden.
    En die baas....jammer dan....probeer je er niet teveel van aan te trekken. Sommige mensen kunnen of willen gewoon niet inschatten hoe zwaar het is. Als je aan de medicatie bent kun je dat ook makkelijk naar jouw werk aangeven. Ik ga het woord toch noemen....schrik niet.....maar met de diagnose postnatale depressie moeten ze wel meer begrip opbrengen.
    Zorg goed voor jezelf! De allerdikste knuffel die ik heb is voor jou!

Boney, veel plezier en ik hoop op mooi weer!

Joma, van harte gefeliciteerd meid en een hele fijne dag!
    En echt een schitterende foto van Gwen!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nog3 daagjes en dan is Tess 3 maand....JIEHAA!
    Wij hebben voor vandaag echt helemaal niets gepland. Tja, zal toch even de berg was moeten opvouwen en de vaatwasser uitpakken. Maar voor de rest....lekker hangen.

Zaterdag ga ik naar mijn zus en mijn nichtje Lies. OOOOOH, heb er zoveel zin aan, alleen jammer dat ik dan weer een hele dag van Tess weg ben.
    Kan merken dat ik het nu minder leuk vind om haar achter te laten, omdat ik het gevoel heb dat ik straks (volgende week als ik ga werken) haar al zoveel moet missen. Probeer nu alvast die verloren tijd goed te maken.
    Ik voel het echt een beetje als falen dat ik haar in de steek laat 3 dagen in de week. Heb ook het gevoel dat ik veel te veel van haar ontwikkeling ga missen.
    Pffff, het valt me steeds zwaarder, nooit van mezelf verwacht.
    Ik dacht altijd, ik wil me ook weer nuttig voelen voor het werk waar ik voor gestudeerd heb,maar heb nu meer het gevoel dat ik geschapen ben om voor Tess te zorgen.
    Ik moet echt even een knop leren omzetten en de schouders er weer onder.......

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Joma, GEFELICITEERD en een fijne dag

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Suus, dank je voor je knuffel en mijn huisarts belt me morgen op dus kan ik het eea bespreken.
    En nee, je laat haar niet 3 dagen in de steek. Je gaat werken om haar alles te kunnen geven en als je weer thuis bent kun je haar lekker knuffelen en alles geven. Je gaat werken omdat je dan een nog betere mam kunt zijn.

En dank je voor je knuffel. Al heb ik zelf niet het idee dat ik depressief aan het worden ben maar ik zal het er met de ha over hebben.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wil je ook zeker geen depressie aanpraten, maar het moet ook niet zover komen.

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar nu moet ik het zelf nog zo gaan ervaren.....komt hopelijk snel.

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Even deze ontzettende leuke alleszeggende romper showen....

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen!

Ten eerste:
    Joma van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ! !

Suus: super leuk rompertje inderdaad... en wat fijn dat jullie het gisteren zo leuk gehad hebben!
    Ik kan me trouwens helemaal vinden in jouw gevoel over het weer gaan werken... ik ga over 2 weken ook 3 dgn in de week werken en ik zie er zo tegenop om niet bij Fenne te zijn... ik heb wel zin om te werken hoor, maar maak me nu al zorgen over of ze me niet zal missen, of ze wel goed zal drinken en slapen, of ik wel voldoende kan kolven voor haar op het werk etc etc...
    het komt vast goed met ons... ff doorzetten de eerste dagen en dan hebben we vast snel het echte leventje als moeder onder de knie!

Anoek: och meid, wat ontzettend vervelend allemaal voor je... ik denk dat het een goede stap is om met de HA te gaan praten... sterke en dikke knuffel!

Smetplekje in nek: ik smeer elke dag uit voorzorg een beetje bodycreme van Weleda in het nekplooitje van Fenne en achter dr oortjes... ze heeft nooit ergens last van tot nu toe...

mijn koninginnedag was ook leuk... we waren met 8 man en 3 kids, we zijn eerst naar braderie geweest en daarna uit eten bij de pizzaria... gezellig!

vandaag beetje aanrommelen en als de zon blijft schijnen een wandeling maken...

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, had net al gegoogeld en verschillende cremes worden aangeraden. Het smetplekje was er ook ineens, terwijl Tess een erg makkelijke huid heeft. Ik probeer vandaag even de sudocreme en bel morgen even het cb voor advies. Sommige cremes zijn alleen op recept verkrijgbaar en dan moet het toch via de huisarts.

Wen, fijn dat je een leuke dag gister gehad hebt. We slepen elkaar wel door die eerste wenperiode heen. Elkaar moed blijven inpraten.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    vaatwasser piept, ga even uitpakken.

Deel Deze Pagina