Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh, ik ga Jan toch nu echt uit bed trommelen. Hij wordt uit zichzelf echt niet wakker, vrees ik.

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    kom ff snel joma feliciteren! PROFICIAT!

hier nog steeds druk druk druk..
    zo weer naar communie.. mannetje staat in de douche.. dan ga ik!

waren vanochten om 08.00 uur het nieuwe schuurtje al aan het beitsen! Nora sliep lekker tot 10.00 uur. dus wij hebben flink wat kunnen doen! Hier gaat verder alles goed.. rustig aan doen! (en dat kan ik niet zo goed! hihi)

Ik kom echt snel weer flink mee kletsen hier..!

dikke kuz aan jullie allemaal van ons!

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joma van harte meid!
    Suus, Lune had 'ineens' een smetplekje in haar okseltje zag ik laatst bij het badderen. Blijkbaar niet goed droog gemaakt de vorige keer :oops: Maar ik heb er een beetje sudocreme opgedaan en de volgende dag was het weg.
    Wen, leuk dat koninginnedag leuk was! Enne, lekker pizzaria! Heb ik ook wel zin in maar wil ook aan de Sonja.. :(

Gister een barbecue gehad bij vrienden, niks Sonja :) Lune hadden we bij mijn schoonouders gebracht die wonen vlakbij die vrienden. Toen we aankwamen bleek dat iedereen hun kids mee had en erg nieuwsgierig was naar Lune dus hebben we haar nog even opgehaald, lekker wandelen in de kinderwagen en toen weer teruggebracht.
    Ik merk nu echt dat Lune heel erg gebaat is bij R&R. Ze was bij mijn schoonouders helemaal van slag. Niet willen drinken, niet slapen, veel huilen.. :( En thuis was het weer goed, hoewel ze nu nog wel wat onrustig is maar dat kan ook door gisteren komen. Ik hoop ook zo dat het op de creche wel goed zal gaan. En zondag moeten we weer weg dus gaat ze weer een middagje naar mijn schoonouders, zie er nou al tegenop :(
    Wij hebben inmiddels zo'n vast ritme voor Lune ingebouwd dat t ook moeilijk is om daar vanaf te wijken. Het is echt fles, spelen en naar bed zo gauw ze moe wordt. Inbakeren en even beetje huilen, speentje en dan slapen. En 's avonds tussen 8 en 9 of badderen en pyama aan en naar bed of gewoon pyama aan en naar bed.
    Ach gussie, ze valt alweer in slaap in de box.. Ik zal dr eerst even naar bedje brengen.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, mevrouw ligt op bed :)
    Ze sliep zelfs half door toen ik haar aan het inbakeren was, hihi heeel moe is ze.
    Suus, ga je nog even een krabbel terugsturen :D Maar ga jouw krabbeltje wel even verwijderen als je het niet erg vindt.. Ik ben bang dat mensen op het forum gaan zoeken omdat je het er in vermeld ;)

Even broodje eten!

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Drukjes vandaag en morgen maar even laten weten dat ik wel aan jullie denk.

En even een dikke knuffel aan Anouk geven. Het loopt niet echt lekker he meid?

Ooh ja en we gaan zaterdag naar Dwaasje, jeeeeeeey :whistle: \:D/ =D> :thumup:

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    He Anouk, gaat idd niet echt lekker bij jullie he! Vervelend meis, praat maar ens goed met de ha, d'r moet echt een oplossing komen dit is niet goed voor je... Het lijkt wel erop dat Sarah een omgedraaid ritme heeft: lekker slapen overdag en 's nachts liggen spoken...

JOMA: GEFELICITEERD! Hopelijk heb je een leuke dag gehad!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hadden gister worteltjes gehaald. Heb er voor Finn 2 gepureerd met wat voeding erbij. Hij bleef totaal uitdrukkingsloos kijken, maar dat mondje ging wel steeds open voor het lepeltje! En hij zat er lekker op te sabbelen, en heeft er niks uitgegooid. En ook geen last gehad van krampjes! Ik ga hem 1 x in de week een beetje groenten geven totdat ie 4 maanden is.
    Ik merk echt dat hij echt meer honger heeft. Hij zit op 6 x 165 cc. Das 990 cc dus veel meer mag ie niet hebben. Maar hij krijgt steeds vroeger al honger voor de fles... Hij mag niet naar 5 flessen dus geen idee wat ik nou moet doen. En heb hier nog geen ka... Vandaar dat ik dacht misschien een beetje groenten af en toe.
    Merk ook echt dat ie helemaal wild is op eten. (gelukkig maar) Hij kan echt "grommen" als ie z'n fles een minuut te laat krijgt!

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden,

ik ben alweer een tijdje niet online geweest. ik heb heel veel moeten werken omdat we een zieke hadden op het werk :(. maar deze week heb ik de hele week vrijd :D das natuurlijk wel lekker. ook krijgen we morgen onze nieuwe tegel vloer in de woonkamer, dus het is op het moment een giga rotzooi...maar we krijgen er wel iets heel erg moois voor ;).

met dylan gaat het heel erg goed hij slaapt sinds gisteren op zijn eigen kamertje, mama had er meer problemen mee dan dylan zelf (het ging echt heel goed).

met mij gaat het vrij goed op de rugpijn na.

hoe is het met jullie meiden?en met jullie kleintjes?

dikke knuffel van ons

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ joma meid van harte met je verjaardag maak er nog een leuke avond van.

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    over werken enzo: ben nou 2 dagen geweest en ik mis Finn dus echt ontzettend, word er zelfs misselijk van als ik er aan denk... En morgen gaat ie naar het kdv voor het eerst. HEb wel een goed gevoel erover qua personeel enzo, maar toch kan ik er echt wel om huilen...

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeps sorry Maja, niet aan gedacht. Maar kan het me wel goed voorstellen. Zal er voortaan op letten.
    Jammer dat Lune moeite had gisteren, maar weet haast wel zeker dat ze na verloop van tijd wel went aan dat nieuwe ritme.
    Maar nogmaals, we trekken elkaar er wel door.

Leuk Dees, veel plezier zaterdag!

Wat schattig Debora! Finn al aan het hapje.
    Dat hongerige herken ik wel. Tess begint te huilen als het langer dan een minuut duurt, voordat de speen in haar mond zit. Ze wil alles voor haar mond wel in de mond stoppen.
    Kan niet wachten op de hapjes, maar wacht nog wel even tot 4 maand. Tot die tijd mag ze af en toe proefen door het sabbelen aan bepaalde dingen.

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    weet iemand toevallig vanaf wanneer je de kleine in een kinderwagen (het zitje) mag zitten?

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debora, ik snap je heel goed. Ik vind het kdv ook helemaal top, anders hadden we het niet uitgekozen. Maar toch....lijkt me nog helemaal niets. Denk dat ik wel redelijk wat traantjes moet wegpinken.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hoe zit dat eigenlijk met "vast" voeding mag dat dan al voor de 4 maand?

dylan krijgt nu nog steeds elke 2 uur een voeding ivm het vele spugen (reflux) maar de kinderarts zei tegen ons dat het misschien verstandig was om eerder te beginnen met vaste voeding.

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga ff dylan de fles geven...ik kom zometeen nog ff kijken hier (aangezien in nu toch ff tijd heb) en ik mijn forumdinnetjes best mis ;)

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey lieve dinnetjes

sorry dat ik de afgelopen dagen er niet ben geweest , maar tis hier een en al hectiek , ze zijn aan het verbouwen hier .... dus heb niet veel tijd ....

wilde even melden dat alles goed gaat ,bryan heeft wel veel last van zijn tandjes maar verder prima , hij slaapt tegenwoordig bijna t klokje rond , hij gaat om half 10 naar bed en word om half 9 wakker :D erg goed dus ....

ik hoop snel weer tijd te hebben .....

knufffff voor iedereen !

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik las ergens dat iemand al groenten aant proberen is , hier ook zo nu en dan al fruit en groente aan t proberen ... bryan vind t heerlijk

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

allereerst.........bedankt voor de felicitaties ;) hier een gezellig en druk weekend gehad! dus niet echt tijd om te reageren maar was niet druk hier zo te zien...........

Gwen drinkt laatste dagen niet zo heel veel moet ik zeggen ,maar ja ze zal geen trek hebben! en dan praat ik over soms maar 90 of 100cc , en gisteravond was het merk baar en had extra gemaakt en ja ze had trek :)

Morgen weer werken en dan is Marcel thuis vrijdags en zaterdag dan is Marcel ook vrij , maar dan komen me pa en zijn vrouw Gwen sochtends ophalen!en dan gaan ze er een dagje mee vertoeven en showen :)

@Suus smetplekjes Calendula balsem werkt hier Prima ;)

@Kikkert hier gebruik ik nu al 2 weken de wandelwagen gebeuren van de kinderwagen! dus niet de bak meer ;) en gaat prima ,maar Gwen is dan ook al stevig genoeg ervoor en die van ons kan helemaal plat!ook heel belangrijk ;)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    uhm is rustig hier......ben er zo weer ff........

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja en omdat Gwen echt overal bij wil zijn net als gister met de visite enz.... wilde ze niet slapen hoor mevrouw vondt het veel te gezellig... en daarom ook vannacht ook 10 uurtjes geslapen had heb er om half 9 wakker gemaakt voor voeding ivm met weinig op gister anders had ze nog langer gelegen :rolleyes: maar heerlijk hoor :) en wij gingen er laat in dus was heerlijk toen ik vanmorgen wakker werd en ze sliep nog! ben helemaal trots op mijn meissie :)
    hier voor de rest nog goed verkouden , maar komt sinds vandaag echt los dus loop heel de dag met zakdoekjes onder mijn neus :( maar ja das goed teken dan gaat het meestal daarna over ;)

Deel Deze Pagina