Heej meiden.. Ik ben hier niet veel meer helaas.. Heb ook niks terug gelezen...veel te veel.. Hier gaat alles goed..met Jaydee ook Mijn laptop is gecrasht..en alle foto's van de geboorte tot nu van Jaydee zijn allemaal weg Verder zijn we al druk met pakken voor de grote verhuizing dus dat is ook een hoop werk.. Ik wil jullie allemaal een ontzettend dikke knuffel geven...! Zodra ik de kans zie dan kom ik hier kijken!
Jeetje MissN, wat vreselijk zonde! Heb je ze niet nog op de camera staan of ergens anders..? Mijn ouders komen zo hun crosstrainer brengen, die gebruiken ze niet. Kan ik aan de sport Ow.. hoor Lune huilen, ff kijken.
Mijn schoonmoeder heeft gelukkig van de eerste 10 weken op dvd...niet allemaal maar wel veel..en de rest is gewoon weg!
Ow MissN, dat is balen zeg! Om die reden (en ja....lach me maar uit) heb ik een cd-rom met die foto's bij mijn ouders liggen (stel er breekt brand uit) en bij mijn zus (stel er wordt bij mijn ouders ingebroken), zelf een cd-rom en op een usb-stick. Nog steeds op de camera, afgedrukt en op de pc. Nou, als dat nog misgaat....whaahaa. Tess heeft een hormoonzalfje gekregen. Maar het was het beste om het nog even onbehandeld een paar dagen aan te kijken. Dus ik wacht het weekend af. Ze heeft er gelukkig zelf geen last van. Ze is wakker geweest tot 12.00 en daarna de fles. Ze slaapt nu, ben benieuwd of ze blijft slapen of straks even de weg kwijt is. Ik heb een tampon in mijn oor....whaahaa....het was een fikse ontsteking en het bloedde als een rund! Ik moet dinsdag weer komen (mijn eigen kno-arts) en dan gaan we een operatie bespreken. Ben namelijk al 6 jaar aan het klungelen met mijn linkeroor. Tijd voor actie dus! The story continues. Fenne op haar eigen kamer dus, super! Hebben jullie het kamertje niet voor niets zo mooi gemaakt. En wat een slaapkop zeg! Ichtus, gelukkig maar....nog geen 4e op komst. En dat zonder krampen...JIEHAA.
Ja, de mooiste staan daar inderdaad op. Maar Suus, wij gaan dat nu ook zo doen...overal die foto's brengen...en we zetten ze op een externe harde schijf..en usb stick..want alleen op de pc doen we niet meer nee.. Het scheelt dat ik er wel al heel veel had uitgeprint..maar ttoch! Het is heel erg jammer!
jeetje missn.. das pas echt jammer meis....gelukkig is niet alles verloren... t brengt mij wel op ideeen.. ook maar wat op cd-rom gaan zetten.. @debie.. ik zou wel naar arts gaan.. dit is ook geen doen meid daar heb je in de toekomst meer last van dan een jaar flink balen, maar snap dat je er enorm tegenop ziet... @wen.. heerlijk he op eigen kamer en wat heeft ze lang geslapen zeg...lekker hoor.. @suus.. tampon in je oor.. ik zie t al helemaal voor me...hahahaha... maar de reden is dan wel minder..gelukkig gaan ze er nu wat aan doen..dat geklungel is ook niks... en wat kan een oor pijn doen zeg..AUW! hoe ist met tess gegaan bij de ha?.. edit.. die moet pas straks.. dom dom dom... Hier nog geen *** gedaan..Jurian blijft vannacht ook nog bij oma. lekker hoor..hij is nu ff fietsen..wilde hij graag en oma komt m straks ophalen...edwin werkt tot laat en mijn portemonnee en de kinderwagen liggen nog in de auto...STOM STOM STOM.. kan dus helemaal niks... wat een ellende zeg...nou dan maar niksen vandaag.. tis verdorie al 15u geweest... voor mijn gevoel is het net 12u.. pfff... boring!
Ichtus, ik had al getypt hoe het met Tess was gegaan. Heb je waarschijnlijk overheen gelezen door de hilariteit over mijn tampon. Multifunctioneel zijn die dingen he.... Tess heeft dus een zalfje gekregen, maar we wachten nog even met gebruiken. Ze is net weer wakker geworden, dus ik ga zo een flesje geven. Ben net weer van de stad....even lekker geshopt. Uiteraard cadeautjes voor mijn nichtje gekocht. Morgen ga ik daarheen....leuk leuk. Debie, ben het met Ichtus eens. Misschien moet je toch even goed overwegen of je niet wat laat doen. Anders ga eerst eens langs voor een advies. Zou zo jammer zijn als je meer kapot maakt, doordat je te lang wacht. Ichtus, heb je al iets te doen gevonden? Het is hier rustig zeg, iedereen geniet van de paar dagen vrij. Ik ga naar mijn meissie!
pfff, even op terras gezeten en gelunched en 2 lentebokejs gehad, tikt wel aan zeg als je al een tijdje niks hebt gehad maar was erg gezellig. Ga zo onze meid weer ophalen en dan hopen dat mijn vriend uitgesnurkt is........haha, heeft 3 halve literse biertjes op, zei al.. doe nu niet en nu zegt ie zelf, was wel lekker maar voel ze wel.... Missn, balen zeg van de foto´s, nu maar vaak een back-up maken, kun je de geprinte foto´s niet inscannen en dan weer op cd zetten? Oke, de kwaliteit zal minder zijn maar dan kun je er nog wel iets mee doen. Suus, tja, ik heb ook zo overal cd´s liggen met back-ups van de foto´s , maak elke 4 weken een nieuwe back-up. Vervelend van je oorontsteking maar wat willen ze eraan gaan doen dan? debie, ik zou er wel naar laten kijken, dit is ook niks zo. maar snap wel dat je dat ook niet echt ziet zitten debora, dus Finn reageert goed op de groentehapjes? Ik ga even Sarah halen, eens kijken hoe het vandaag gegaan is. Liefs
Zo, net weer terug van shoppen met m'n moeder en Lune. Heb vreselijk veel kleertjes gekocht voor Lune en mams heeft de helft betaald Heb dingen bij de Hema, Zeeman en Wibra gekocht. Leuke dingen en geen geld! (vooral bij de Wibra en Zeeman niet haha) Ik heb honger en lief is nog lang niet thuis en ik ben soort van aan de Sonja.. Wat nu eten? Fruit zeker, gadver..
Anouk, fijn dat je even lekker genoten hebt! En houd die kinderwagen recht he....ha ha ha. Ik moet volgende week dinsdag naar mijn eigen kno-arts en een operatie bespreken. Nog geen idee wat het precies allemaal inhoudt, dat hoor ik dan denk ik wel. Maar ik hoop niet dat het een mega ingreep is. Wacht gewoon even af. Moet wel zeggen dat het nu nog meer pijn doet, zal wel door de tampon komen.... Ha ha ha Maja, geen zin aan fruit? En met een toefje slagroom (sorry Sonja...klaag me maar aan)? Hier net een provencaalse overschotel gehad. Is echt een aanrader hoor, wat smullen zeg!
ff snel! hier op het werk.pauze en nog 3 uurtjes werken vandaag! marcel was met Gwen naar de dokter geweest en nagekeken enz en hoorde het meteen ,ze heeft een virusje en heeft kuurtje gekregen in de vorm van zetpilletjes,hopen dat snel over is bij haar...oh klanten roepen alweer .nppfffff doeidoei
Jemig zeg, zo gaan we geen record vestigen dames! We moeten wel de eer hoog houden met hoeveelheid pagina's....kom kom. Joma, ik hoop dat het kuurtje snel aanslaat....zielig hoor. Doe haar maar een dikke knuf van ons bij thuiskomst. Nog even bikkelen en dan kun je weer lekker naar jouw gezinnetje. Werk ze! Ik ga afsluiten voor vandaag. Ik ga even zonnebanken en daarna tv kijken. Allemaal een fijne avond en goede nacht! Morgenvroeg ben ik er nog wel even, maar ga om 9.30 al naar mijn nichtje. Oh, heerlijk....weer een pasgeboren beebje vasthouden. Knuffel allemaal!
@suus.. fijne avond...en tot morgen.. @maja.. de overbekende SAS-dag..hahaha... hier is het boterham met pindakaas geworden.. had ook niet echt wat meer in huis..geen geld en geen kinderwagen dus kon ook niet weg.. Kids liggen op bed.. heerlijk vroeg.. Marijn was meteen stil na t bad toen ik m in bed had gelegd, maar hoorde m net toch echt weer mekkeren.. ik kijk t wel ff aan..hoop wel dat ie gaat slapen anders kom ik met de voedingen in de knoop..we zien wel.. Edwin is om 8u vrij en rond 9u thuis.. dus heb lekker ff t rijk alleen..ga ff wat surfen en tv kijken.. tis hier toch ook erg rustig... Ladies.. misschien tot straks nog ff.. KNUFF
Wat vreselijk . Ik moet er niet aan denken. Ik ga binnenkort ook maar vast een back up maken van alle foto's, is alweer een tijdje geleden. Op het moment staan onze foto's zowel bij mij als bij mijn man op de PC.
Missn; Balen van je foto's zeg. Hier idd ook alles op een usb stick. Suus; Morgen kan je in de echte zon bakken hoor. 8) Veel plezier bij je nichtje Heel de dag visite gehad. Nu ff bijgelezen. Ga Ilse lekker badderen en dan slapen. Wel leuk, je kan op flaironline een mama flair bestellen met je eigen cover foto. tot later
hallo hallo! @groentehap: als ik nog bv zou geven was ik ook echt niet al begonnen! Maar ja het liep iets anders dan dat ik wilde, he... Ach heb wel het idee dat ie het kan gebruiken, hij heeft echt iedere keer een half uur te vroeg honger, en dan echt krijsen he! En het is toch geen dikzak... Vandaag eerste dag kdv voor Finn: hij is wat onrustig geweest maar das begrijpelijk. Ik had een t-shirtje meegegeven waarin ik geslapen had. Dat hebben ze hem gegeven en toen werd ie al rustiger! Lief hoor! Maar oh wat mis ik hem... Ik moet echt soms de tranen wegslikken...