hoi lieve meiden zo heb nu weer even wat tijd om te komen kletsen. zal zo eerst even wat paginaas terug gaan lezen. heb hier een mooie foto die ik jullie graag wilde showen. meneertje weet al hoe hij zijn tong moet uitsteken haha
meiden moet het toch effe kwijt en marc wordt er zo verdrietig van, dus wil hem niet lastig vallen... Ik zit er zoooo doorheen. Niet om Finn hoor! Das het beste wat me overkomen is. Er is zoveel gebeurd sinds januari: Finn z'n Mcad, waar we ons rot om geschrokken zijn. Marc stopt met z'n bedrijf, grote ruzie met m'n broer. verhuizen naar Zaltbommel, wonen nu bij schoonouders. (allemaal geen probleem op zich, maar toch) M'n broer die helemaal doorgedraaid is en nu nog grote problemen heeft. Als gevolg daarvan, problemen met m'n moeder... geen idee wat ik gedaan heb, maar ze laat niks van zich horen en ik ben het goed zat. Ik moet altijd diegene zijn die alles oplost terwijl zij fout zit. er is zoveel gebeurd vroeger: een voorbeeld: m'n moeder had een zeer agressieve vriend, die mijn broer regelmatig sloeg. Hij had dito zoons. de oudste heeft mij verkracht op m'n 13de. Dat jaar moest ik van het atheneum terug naar de mavo. toen ik dit hoorde heb ik op school alles eruitgegooid tegen mijn mentor (op het schoolfeest) Toen ik dit aan mijn moeder vertelde zei ze: Ben je daar nu nog niet overheen?.... uhm nee daar ben ik zeker niet overheen 4 maanden erna.... Nou dit soort dingen zijn regelmatig gebeurd.... Ik wil dus maar even geen contact meer, maar van de andere kant wil ik haar echt geen pijn doen. Zit er dus aan te denken om haar maar een lange brief te schrijven, want je kunt toch geen gesprek aangaan. en volgend weekend is moederdag.... En dan werk: ik haat het gewoon: in een winkel staan. ik wilde de bbl opleiding verpleegkundige gaan doen maar door de verhuizing gaat dat niet meer. ik weet het gewoon allemaal niet meer, zit zo in de knoop met mezelf... En ik mis Finn zooooo ontzettend als ik werken ben. en daarbij komt dat ik al 3 maanden niet meer dan 5 uur slaap, en dan ook niet aaneengesloten. ookal doet marc de nachtvoeding: ik ben dan toch wakker... oooh sorry voor m'n verhaal... moet het echt effe kwijt. Het lijken allemaal kleine dingen... net alsof ik alleen maar zeur...
Leuke foto Lianda! Echt een scheetje zeg! Lune was net heel verdrietig en geen idee waarom Ik had haar naar bed gebracht omdat ze half in slaap viel en in haar oogjes bleef wrijven. In bed begon ze al snel te huilen en bleef huilen. Normaal kan ik haar makkelijk troosten met een speen en een aai over dr bol en slaapt ze verder maar nu dus niet.. Zelfs toen ik haar eruit haalde en lekker op schoot nam bleef ze huilen Maar niet heel erg krijsen, denk dat ze 'gewoon' erg moe was of misschien een huiluurtje had. Heel vreemd want dat heeft ze eigenlijk nooit.. Pas toen ik rondjes ben gaan lopen met haar op de arm en tegen haar ben gaan kletsen en sussen viel ze uiteindelijk weer in slaap en heb ik haar weer in haar bedje gelegd. Ze is nog steeds stil.. Kan ik mooi even een ananas slachten
hihi ja een ananas moet je idd slachten... geen bevalling opwekken he! arme Lune, misschien d'r dagje niet.... Hopelijk slaapt ze goed en ze morgen weer fris en monter!
Verdorie meis, dat is ook allemaal niet niks! Het wordt hoog tijd dat je goed om jezelf gaat denken.. Desnoods meld je je maar even een poosje ziek om even bij te tanken en de boel even op een rijtje te zetten. En van je af schrijven hier helpt hopelijk ook al een beetje Je krijgt een hele dikke nuffel van mij en van Lune! Die overigens nog steeds heerlijk ligt te slapen
thanks maja! ziekmelden vind ik een beetje lullig, was deze week m'n eerste week op het werk... Maar ik moet idd eens alles op een rijtje gaan zetten. Heerlijk dat Lune nog slaapt! Ik ga Finn een fles maken en dan gaan wij ook slapen. (hij ligt trouwens al de hele avond op mijn arm, ergens anders slaapt ie niet. heeft me vast ook gemist vandaag!)
Ja, hij wil nu lekkr bij z'n mama liggen. Heerlijk he Ik heb net een fles gemaakt vor Lune, ga ik even geven en dan ook slapen. Trusten! Bij wie slaapt z'n kindje trouwens allemaal nog op de kamer? Lune ligt nog bij ons en denk dat ik haar pas op haar eigen kamertje 'doe' als ze bijvoeding krijgt en de laatste fles eraf gaat. Duurt nog wel een maand of 2/3 dus.
hey meiden ff snel! hier gewerkt tot 21 uur daarna wezen douche en toen met me meissie wezen kroelen badderen ende fles gegeven! heerlijk lekker tutten ,had er gemist maar is gelukkig lekker bij haar pappa thuis morgen weer werken maar bah geen zin scheelt tot 16 uur dus ook weer zo om! maar wat voel ik me geweldig trots als ik dan me meissie weer zie! @Deborah dikke knuffel en schrijf maar van je af , het is niet niks en probeer aan jezelf te denken en anders ff gesprekje met je huisarts of zo , misschien adviseer hij je toch om ff rustig aan te doen en thuis te blijven, Knufffffff voor jou en je bent een geweldige mamma voor Finn als je dat maar weet!
meiden was kort maar duik mijn bed in morgen weer vroeg dag om te werken en dan weer lekker 3 dagen vrij hihihi lekker hoor met dat weer! vindt toch heerlijk maar 3 daagjes werken! weltrusten en sorry dat ik niet overal op reageer!
Hier ligt ze zelfs bij ons in bed, op eigen matrasje. Wil haar gedurende de bv-periode eigenlijk wel op onze kamer houden.
Goeiemorgen, Ichtus, en....is Marijn lekker gaan slapen? Debora, poeh....ik schrik ervan meis. Jemig zeg, jij hebt het niet gemakkelijk gehad en nu nog niet. Ik kan me voorstellen dat alles even teveel is. Je mag hier uiteraard altijd van je afpraten, maar mischien is het goed om dit ook met Marc te delen. Daarvoor zijn jullie ook bij elkaar, om elkaar af en toe door een moeilijke periode heen te helpen! Ik heb geen advies voor je, want alles wat ik zal zeggen zullen dooddoeners zijn en dat heb je vast allemaal al eens geprobeerd. Dus ik geef je gewoon een hele dikke knuffel! Joma, het werken valt jou echt mee he?! Voor mij wel een geruststelling, want ik zie er zooooo tegenop! Geniet van deze vrije dagen, je hebt ze verdiend! Nou,ik was er al om 7.00 uit. Heb alles opgeruimd, zodat ik straks uit een georganiseerde "bende" kan vertrekken. Zo even douchen en aankleden en dan mijn meissie de fles geven en even extra knuffelen. Daarna de boel inpakken en wegwezen. Heb erg veel zin, maar aan de andere kant mis ik mijn meissie nu al. Weet niet of ik vandaag nog hier te vinden ben, dus ik wens iedereen een topdag toe!
Meiden, ik verwaarloos jullie momenteel een beetje, sorry . Ik ben nu ook druk met spullen klaarzetten want om 12 uur vertrekken we richting Dwaasje. Ik heb er zooooon zin in. Hier alles zijn gangetje, niks geks te melden. Behalve dat Luuk de laatste 2 dagen weer heel erg aan het spugen is . Debora, even voor jou. Zoek hulp meid! Ik ben ook verkracht en jarenlang misbruikt door verschillende mannen maar je krijgt er een keer enorm veel last van. Ik heb 25 jaar mijn mond gehouden en toen kon ik niet meer. Ik heb nu al 6 jaar therapie (met periodes van stoppen tussendoor hoor) en alles begint nu pas een plekje te krijgen. Als je wilt praten of dingen wilt weten ofzo dan staat mijn mail/pb of wat dan ook voor je open. Hou je taai meid en nogmaals, zoek hulp voordat je instort, laat het niet zover komen als ik deed De anderen een hele dikke knuffel.
Goedemorgen allemaal! heb wel gelezen, maar niet alles is me bijgebleven ben ik bang... daar gaan we!: Debora: meid, ik schrik er ook van hoor... tis echt niet niks wat je meegemaakt hebt allemaal... je schrijft dat je het idee hebt te zeuren over kleine dingen, maar lieve Debora, dat doe je echt niet hoor... ik kan helaas ook niets anders doen dan naar je verhaal luisteren ben ik bang, maar als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het graag! jeetje... ben ik de rest nu echt al weer kwijt dan? uhm... Oh Suus: veel plezier met het knuffelen van Lies vandaag... hoop dat je Tess niet al te veel gemist hebt... MissN... das gewoon in 1 woord klote van die foto's! Lianda: super lieve foto hoor...wat een lekker ventje is het toch! de rest kwijt... sorry! oh nee... Maja vroeg waar de beebjes sliepen... Fenne slaapt sinds een week op haar eigen kamertje... vond het echt lastig, zat er tegenaan te hikken, maar vind het nu heerlijk... ik hoor niet meer elk kreuntje en zuchtje en slaap zelf ook heerlijk door... heb zelfs het idee dat Fenne nu in een diepere slaap komt en daardoor ineens 9 a 10 uur achter elkaar slaapt!
goeiemorgen meiden @debora meid ik ben het met meiden eens hulp zoeken voor het te laat is, ik kan heb helaas van heel dichtbij gezien wat het met iemand kan doen als je het te lang weg stopt. @missn jeetje wat erg van de fotos ik ga nu snel weer back up maken sorry meiden dat ik niet op jullie allemaal reageer maar heb het druk druk krijg morgen weer bezoek dus moet snel ff boodschappen gaan doen en poetsen. tot later knuffel van mij
Goeimorgen meiden. Ik ben er ook weer even. Sorry dat ik de laatste week bijna niet online ben geweest, maar ja.. was druk met het werk en 2 dagen vrij natuurlijk. Gisteren een hele dag gewerkt en was gisteravond echt kapot. En jaaaaaaaa hoooooor.. voor het eerst weer ongesteld na de geboorte van Angela.. Aan de ene kant kan ik wel springen van blijdschap, want ik kan de spiraal laten zetten, maar aan de andere kant had het ook nog wel een weekje later gekunnen, want we zitten nu met de kermis.. en daar ben ik niet zo blij mee, maar ja.. het is helaas niet anders. Dames.. ik ben t/m dinsdag niet veel online, want we gaan lekker kermis vieren. Veel plezier het weekend met het mooie weer.. mensen die weer werken moeten.. werk ze en beebjes.. lekker genieten van het zonnetje hoor! Dikke kusss Diaan en Angela
@Anoek, hoe is het nu? Heel veel sterkte en een dikke knuffel! @Debora, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Goed voor jezelf zorgen hoor want dat is echt zo belangrijk! Dikke knuf in ieder geval. @Ichtus, het ging wel goed woensdag met Noah. Papa was heel trots met zijn zoon in de draagdoek en we kwamen veel mensen tegen die hem konden bewonderen De dag daarna kwamen mijn schoonouders en die hadden ook een heel plan met ons, op visite bij een oom en tante, want het kleinkind moest geshowed worden. Ik durfde niet echt nee te zeggen. Helaas bleek dat teveel van het goede de dag na koninginne dag. En dus was Noah heel onrustig 's avonds en gister..... @MissN, wat erg van je foto's! Ga hier meteen een backup maken. @Maja, Noah slaapt ook nog bij ons op de kamer en voorlopig blijft dat ook zo. Ik heb in een aantal boeken gelezen dat het ook heel gezond voor je kindje is (zowel lichamelijk als geestelijk). En met de BV vind ik het ook super handig. Als we het niet meer prettig vinden zien we wel weer verder. @Dees, Noah spuugt opeens ook weer heel erg sinds een dag of 2... ik ga babyflux van VSM proberen. Ken je dat? @Weer werken; Ik heb er zo'n dubbel gevoel over. Vind het echt heerlijk om te werken maar mis Noah ook en voel me soms echt soort van schuldig als ik de deur uitga. Ben dan ook weer zo blij als ik thuis kom! Fijn weekend allemaal en lekker genieten van de zon!
hoi meiden, Effe testen of ie het nog doet ! Ik ben dinsdag weer van de partij en lees dan ook bij in hoeverre dat mogelijk is!