Hee Suppermummy, Wat fijn dat je er weer bent! Ik las dat je geen makkelijke periode hebt gehad. Hoe gaat het nu?
Lieve meiden.. Ik kom jullie allemaal even een dikke knuffel geven! Ik mis jullie nu al.. Ik kan helaas niet zo lang op een andere computer, dus heb ook de tijd niet om alles terug te lezen! Vandaar deze ontzettend dikke knuffel voor jullie! Meiden...tot heel gauw HOOP IK! Liefs en een dikke knuffel en kus.. Nicky en Jaydee
Goede avond.. @debora.. meis ik krijg kippevel.... vind het moeilijk om te vertellen, maar ook ik kan er helaas over meepraten.. zoals dees al zei is het echt super belangrijk om hulp te zoeken.. Ik heb destijds..(inmiddels 12 jr geleden) hulp gehad, omdat ik zwanger bleek.. (is miskraam geworden 2 dagen nadat de ha het bevestigde.. gelukkig aan de ene kant maar het beebje kon er natuurlijk niks aan doen en ik was nog maar 16.)maar het leed duurt nog steeds voort.. het zal wel nooit helemaal weggaan...Ik heb het alleen edwin verteld toen we serieus verder gingen en vorig jaar mijn beste vriendin, maar mijn ouders nooit..dat zouden ze niet trekken en dat levert waarshcijnlijk een lijk op.. Mijn ex woont kom ik af en toe nog tegen, en dan ga ik weer een straatje om.. ik blijf bang.. ook blijft het gevolgen houden in de relatie al is dat weinig.. Edwin begrijpt het gelukkig en is een supersteun....Wat ik eigenlijk maar wil zeggen is dat hulp erg belangrijk is en je noemt het zeuren.. NOU DAT IS GEEN ZEUREN HOOR! Je hebt groot gelijjk dat je nu even geen contact wil...brief schrijven is misschien een goed idee. zo kun je rustig alles verwoorden en een reactie afwachten.. HELE DIKKE KNUFF MEID
pfff net een heel verhaal getypt...tsja wat denk je valt internet uit...hele verhaal weg ik heb geen zin om het weer helemaal overnieuw te typen... iedereen dikke knuffel
tegelvloer is trouwens klaar en heel mooi! morgen komen onze meubels weer terug en dan kan ik opruimen bleghhh ben die zooi zat.
@fruithapje...dylan heeft gisteren zijn eerste hapjes gehad hihihi je had zijn gezicht moeten zien... vreemd maar wel lekker hihihi
Dank jullie wel allemaal... zit met tranen in m'n ogen... Marc (en m'n ouders, broer en beste vriendin) weet van alles af, hoor! En als ik hem niet had... Dan wist ik niet hoe ik nu geleefd had... Maar we hebben de afgelopen tijd al zoveel gepraat en gedaan, dat ik hem niet weer "lastig" wilde vallen. Het valt op dit moment ook gewoon zwaar voor hem, om mij zo te zien. Hulp zoeken: ja weet ik, moet ik eigelijk doen... Eens kijken of ik een afspraak kan maken bij de nieuwe ha hier. Leuk kom je meteen goed binnen. Wat erg zeg dat er toch best veel mensen zijn die zoiets ook hebben moeten meemaken....
@kikkert: jeej de vloer af! fijn meis! Grappig is dat he, die gezichtjes bij het hapje! en een fijne avond! @Missn: dikke knuffel terug! @supermummy: heeey leuk dat je er weer bent! Tot dinsdag! @noah en Luukje weer spugen... Gets, hier ook af en toe zo'n dag. Vind het zo zielig @diaantje: veel plezier op de kermis! @slapen in de "ouder"slaapkamer: hier ook nog hoor. (ja nu helemaal want we hebben 1 klein slaapkamertje hier) Maar in ons appartement zou ie ook nog op de kamer bij ons gelegen hebben, vanwege de nachtvoeding en omdat het me een gerust gevoel geeft. Heb ik nou alles gehad? Geloof het wel, en anders sorry... Pfff is altijd zo fijn om effe hier te zijn en te lezen over jullie en de kindjes!
ooh heb trouwens lekker 3 dagen vrij! Zal ik wel overdag hier te vinden zijn! Als ik tenminste niet lekker ga wandelen met Finneman, het wordt zo'n mooi weer! Lekker hoor!
had ik net op iedereen gereageerd en wilde ik posten schiet mijn internetkabel uit de laptop. ....WEG TEKST.... Marijn is wat onrustig vanavond.. had net wat krampjes.. das nu over, maar nu wil ie eten...en dat wilde ik nou net even rekken.. ik ga m maar ff halen.. Iedereen dus voor nu een dikke knuffel en tot morgen dan maar.. alvast.. misschien kom ik straks opnieuw mijn lap tekst nog een keer typen... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knuf Ichtus
oooeeeeh heel vervelend ichtus.... Rot internetkabel! Ga maar lekker met Marijn kroelen en hopelijk wil ie dan wat later de fles! Knuff meis!
Meiden wat een heftige verhalen, ben er stil en naar van... Fijn dat je er weer bent Supermummy! Ik heb Juul vanavond voor het eerst in haar eigen kamertje gelegd. Ze sliep daar overdag al wel, maar 's avonds na 18u sliep ze nog bij ons op de kamer in de hangwieg. De laatste nachten slaap ik alleen steeds slechter omdat ik zo gefixeerd ben op het al dan niet doorslapen (de laatste nachten dus niet) van Juul dat ik vanaf 2u wakker lig tot ze werkelijk komt om een uur of 4... Ook daarna slaap ik heel onrustig en wordt ik wakker van elk piepje en kreuntje. Tot nu toe slaapt ze heerlijk, dus dat begint goed!
goedenavond meiden! hier gewerkt vandaag! en daarna ff naar huis en toen naar vrienden een open huis geweest was gezellig! en mijn verkoudheid is ook zo goed als over en met Gwen gaat nu ook goed dankzij de kuurtje van zetpilletjes @Dees je kwam maandag uurtje of 12 toch? @Mrijn hoelaat kom jij? zal voor een lekker broodje enz zorgen, het is tenslotte lunch tijd ben ff terug lezen!
Ja het werken valt mij reuze mee gelukkig! en scheelt dat ik maar 1 dag oppas van me ma nodig heb op woensdag andere 2 dagen is Marcel gewoon thuis bij Gwen