Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    goeie middag meiden,

ik heb niks bijgelezen sorry. ik heb lekker kunnen slapen tot 10.30uur (wel onderbroken door de voedingen ;) ) dylan krijgt sinds gister 120cc + 4schepjes ipv 90cc + 3 schepjes.

mijn rugpijn is iets minder maar nog steeds heel duidelijk aanwezig :(

sorry voor mijn ego bericht

knuffel

2. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Knuff voor jouw Kikkert! Hoop dat je je snel beter voelt!

Jippie! wen en Fenne mogen naar huis! wat een super goed nieuws!

Mrijn, leuke avatar! haha!

Debie : foto's ja, hier ook al een hele berg! kan er geen genoeg van krijgen!

Voorraadje in de vriezer vant kolven.. dat moet ik ook eens gaan doen! eerst maar eens een keer een kolf kopen! haha.. nog niet nodig gehad hier namelijk!

Ik heb trouwens nog helemaal geen foto's in mijn album staan van Nora.... *schaam* :oops: *schaam*
    Zal dat vanavond eens even doen!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nou ja Sizzel, je moet je inderdaad schamen :)

4. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    ik ga er nu foto's inzetten....

5. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    dees; beetje jammer, moet ik toch een ander ventje gaan zoeken voor als ze 21 is. ;)

Nog ff vraag. Als je de melk in de koelkast zet, ziet die er dan ook een beetje vreemd uit? niet een massa zeg maar :( lekker duidelijk ben ik he.

Fijn dat het met fenne goed gaat.

6. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat alles goed is :) nou tuurlijk is het niet raar jou bevalling was voor jou ook bijzonder, gewoon al het feit dat er zo mooi wondertje bij jou in je buik heb gezeten ;)

ja superrr veel zin in een meeting :)

7. amma

amma Bekend lid

Nov 1, 2006
    824
    0
    0
    @Schreef het al in het andere topic: wat een schattige beebjes toch allemaal als ik die foto's zie van iedereen! Hebben we goed gedaan he meiden ;)

@ Mrijn, misschien moet je andere thee halen. Die van de natuurwinkel vind ik ook best lekker, maar die van Weleda vind ik het lekkerst.

@Tip voor luie/slaperige drinkers: Noah doet ook graag dutjes aan de borst, vooral de eerste dagen. Een beetje uitrusten tussendoor is normaal maar als hij echt indutte dan moest ik van de kraam in de binnenkant van zijn handje duwen, dat stimuleert de zuigreflex. Werkt enorm goed! De eerste dagen heb ik hem zo bij de les gehouden :)

@Wen en Fenne: wat een goed nieuws!!!

@Beertje, wat fijn dat Damian weer thuis is.

Ik heb mijn bevallingsverhaal in ons andere topic gezet, voor wie het wil lezen.

8. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lucht maar lekker je hart meid ;) en fijn dat weer goed gaat :)

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    zo dames hier is dwaas ook weer eventjes

hier gaan de bladzijdes ook zo snel...

ik heb echt alles gelezen maar kan echt neit overal op reageren ik wil wel maar de tijd ontbreekt...

ik zie allemaal leuke beebietjes
    en allemaal leuke mamaverhalen... en minder leuke mamaverhalen...

en ik geef jullie allemaal een dikke knuf... en ga vanaf nu weer proberen bij te blijven...

hier is het echt soms een gekkenhuis veel visite en 2 kinderen is net even wat drukker... de nachten gaan me nu trouwens ook wel parten spelen...
    lag vanmorgen in bed en bedacht me dat het gewoon meer dan 9 maanden geleden is dat ik een hele nacht heb geslapen....

pfft nou meiden ik denk aan jullie en ik ga mijn leven beteren en meer reageren hier

kusjes

10. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o vervelend van dat spugen meid, heb je enog idee hoe dat komt ;) je zou evt tussen de voeding 2 keer ff stoppen en extra kunnen laten boeren, dat doe ik wel en het helpt ;) hier spugt ze nu zelden!

11. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    @deborah dat tussendoor laten boeren wat joma zegt helpt echt doen wij bij bryan ook en als we dat niet doen spuugt hij meteen dus heeft dat tussendoor boeren echt nodig.
    @beertje fijn dat jullie kereltje weer naar huis mag kun je weer volop van hem genieten
    @wen en fenne naar huis super meid!

12. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    welkom :) en gefeliciteerd met Jaden :)

13. 40plusmama

Ja Debie, hier ook rare melk, net of het 2 lagen zijn en eigenlijk is dat ook zo. Een waterig deel en een wat vetter deel.

Haaaa die Dwaas, ook weer in het land der levenden? :p

Amma, dat van die handjes hebben ze me in het ziekenhuis geleerd en bij Luuk werkt het ook meestal. Wrijven onder de voetjes kan ook helpen. Maar als Luuk écht moe is helpt niks en gaat hij gewoon verder. Het is ook hard werken, een half uur zuigen.

Luuk doet het vandaag goed. Alleen vanmorgen een poosje gehuild na de voeding en daarna in de wagen in slaap gevallen. Papa heeft hem net een flesje gekolfde melk gegeven en hij viel bij papa in slaap. Net weer in de wagen gelegd en hij slaapt weer als een roosje. Het begint er op te lijken dat de osteopathie zijn werk doet.

14. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hhihiih hier wil mannetje ook graag achter de kinderwagen lopen :) helemaal trots en het staat goed :)

15. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ohh wat een scheetje zeg, mooi meissie hoor en een leuk shirtje zeg vindt het echt supper :)

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Wat geweldig Dees!
    Geniet maar lekker van de rust.

Fijn dat Wen en Fenne binnenkort naar huis mogen en dat het zo goed gaat. Hele opluchting lijkt me.

Maja, het flesje is onderweg. Alleen wel even balen, want het kon niet door een brievenbus. Dus moest als pakketpost verstuurd worden en wordt daardoor duurder. Als je het werkt en je wilt eventueel meer dan kunnen we beter meerdere flesjes in een keer versturen.

Er waren zoveel dingen waar ik op wilde reageren en nu weet ik niets meer. Straks weer even terug lezen.

Tess was heerlijk rustig onder het bezoek. Dat was wel even lekker, dan zit ik niet de hele tijd met de kleine op schoot en kan ik me beter concentreren op wat er gezegd wordt.
    Nu ook weer rustig na een huiluurtje. Het gaat de goede kant op.
    Nu even een mega bende opruimen.

17. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vindt die foto van luuk met zijn hannenkam echt geweldig :)

18. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja wat een verschil in koppies van die meiden! op de foto, zie je het helemaal goed ;) en wat je zegt ik zei ook altijd alle baby,s lijken op elkaar, maar nee blijkt van niet :rolleyes:

hier cinababy ook vandaag gehaald ik heb vanmiddag einde dag een half uur voor der eten 3 druppels gegeven ben benieuwd ;)

Ja en van de visite ik had het ook in het begin en wat je zegt het nieuwe is er nu een beetje vanaf he dat scheelt ;) en geniet nu ook heerlijk van een avondje samen met mijn meissie ;) en mannetje is werken nu!

19. 40plusmama

Dank je.

Ahhhh Sizzel, wat een scheetje zeg. Even een vraagje, dat bultje op haar wang, wat is dat? Laten jullie dat weghalen of mag ze dat later zelf beslissen?

20. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Beertje fijn dat je knulletje weer naar huis mag, lekker van genieten meid!

@Wen fijn dat jullie bijna naar huis mogen!

Share This Page