suus; succes vandaag. dees fijn dat het gezellig was. rest ben ik alweer ergeten. ff vlug een vraag, doen jullie al korte mouwen aan bij jullie ukkies?
Ik niet Debie, maar dat komt omdat Tess in een bakerdoek ligt en sinds kort vindt ze het erg leuk om naar boven te kruipen. Dan ligt ze dus zonder dekens. Dees, geeft niets hoor. Maar als het aan mij had gelegen had ik ze nooit weer gezien. Ben te trots op er zomaar overheen te stappen. heel eerlijk gezegd gun ik ze Tess niet. Maar de mail is dus verstuurd? Wanneer? En nog geen reactie....hmmm....irritant.
Wat een mupke Suus. Luuk slaapt in de combisleeper met korte mouwen. Gisteren had hij een shirt aan met lange mouwen en een romper met lange mouw . Vandaag een romper met korte mouw en shirt met lange mouw denk ik.
wat een scheetje suus. bedoel gewoon overdag als ze wakker is. mannetje vind dat dat kan, ik denk van niet
zoiets heb ik dus ook van is misschien nog koud. ook buiten als we in de tuin zitten, ondanks 22 graden, lijkt het me dat ze wel lange mouwen aan mag.
Ik heb een muggennet erover. Ideaal! Ik vind het juist aankleden ook altijd lastig. Is het te koud of te warm...wel slofjes of niet...etc etc.
goedemorgen meiden.... Daisy van harte meid... Gisteren was echt super leuk....voelde inderdaad erg vertrouwd, Luuk is echt een stoere bink en een kletskous hahaha Elise was denk ik doodop van gister want ze ging om 22.30 naar bed en vanmorgen om 9.00 heb ik haar maar langzaam wakker gemaakt hahaha Bedankt dees olaf en luuk voor het leuke pakje... en natuurlijk de mooie fotos! voor iedereen een prachtige dag ik ga weer aan het werk vandaag.. kusjes van dwaas
Mogguh! Daisy van harte meid! Wil verder iedereen een hele fijne dag wensen, heerlijk in de zon! Wij gaan naar Hans Klok vandaag, heeeeelemaaaaal geen zin in Lune gaat naar mijn schoonouders, ook heeeelemaaaaaaal geen zin in.. Nou, wordt al met al vast leuk.. Lune is trouwens al 4 maanden zag ik net Nou, fijne dag meiden! xx
Ha meiden, Daisy: van harte! Maak er een mooie dag van, aan het weer zal het niet liggen! \/ Juul heeft het vanacht super goed gedaan, althans, niet slechter dan boven bij ons op de kamer. Ze lag om half 6 in bed en heeft een half uurtje liggen piepen (kon het echt geen huilen noemen). OM 22u wakker gemaakt voor een flesje en daarna heeft ze als een blok geslapen tot 3u, daarna doorgeslapen tot 7u. Toen heef Koos een flesje gegeven en haar meteen weer terug gelegd en nu ligt ze nog te slapen . We hebben naast een gewone dectbabyfoon ook een luvion babyfoon met een infraroodcamera en dat is echt ideaal! Als deze bezorgde mama dacht iets te horen, hoefde ik alleen het beeldscherm maar even aan te doen dat Juul gewoon nog heerlijk lag te knorren. @Amma: Juul ligt nog in de bakerzak, maar dat zal geen weken meer duren. Ik zag vanacht wel op het schermpje hoe druk ze kan zijn met haar armpjes (ze had om 3u haar armpjes bevrijd). Maar ik weet dan niet of ze op dat moment sowieso wakker was van de honger. Wellicht dat haar armpjes al uren vrij waren. Als deze verandering een beetje (van kamer) een beetje gedaalt is, gaan we aan de volgende beginnen. Ik ga als Juul wakker is, eens wat kleertjes uitzoeken voor morgen, we gaan er echt een modeshow van maken . Ik ben er ook rond 12u Joma. Het ligt een heel klein beetje aan Juul haar bui, want van een ritme is hier de laatste week geen sprake meer. Ik wilde iets lekkers meenemen voor bij de koffie of thee, maar misschien mag dat niet van Sonja? Wie van jullie gebruikt Friso Extra? En mengen jullie dat met gewone Friso of geven jullie het 'puur'? En wat merkten jullie ervan? Juultje is op het moment zo hongerig... Ze zit nog steeds aan de 6 flessen en komt bijna aan de 30 schepjes per dag En dan te bedenken dat ik me 2 weken geleden echt zorgen maakte of ze wel voldoende binnen kreeg... Ik weet niet of haar honger te maken heeft met de leeftijd of dat ze gewoon wat meer nodig heeft. Ik heb niet het idee dat ze ontzettend veel groeit op het moment, dus waar al dat eten blijft...
even een goede morgen en ik ben gisteren niet geweest dus ga eerst even bijlezen........ Dees en dwaas, leuke dag gehad gisteren? Zal hier vast staan maar dat weet ik dus nog niet.. Suus, wat een schatje zeg en ook al zoveel haar. Oh en inderdaad zo klein, zei gisteren nog dat ik me dat niet meer voor kon stellen. Geniet ervan Daisy, gefeliciteerd, fijne dag! Debora, dikke knuf en heel goed van je dat je hulp gaat zoeken, is een hele stap maar wel een hele goede, respect heb ik daar voor Dees, jij ook al zoiets meegemaakt? Sjonge, jij hebt het ook echt niet gemakkelijk zeg, dikke knuf! En korte mouwen, nog niet, ik gebruik onder korte mouwen een rompertje met 3/4 mouw. Hoop dat dat warm genoeg is maar zal wel. heb net mijn ouders gebeld, heeft ze gewoon geslapen van 23.00 tot 8.00 vanochtend, wat een supermeid zeg! Ben er zo blij mee, mijn moeder schrok om 4 uur wakker en is snel gaan kijken, om 6 uur nog een keer, haha en wij maar slapen. Gisteren eerst uit geweest maar al om 00.30 uur thuis, was zo moe. Maar dit voelt wel goed, net wat ik nodig had. Dus ga zo ons meisje halen, we moesten maar rustig aan doen, lief he!
goedemorgen meiden! hier ff kort want krijg zo visite! @Daisy Gefeliciteerd! @Suus wat een moppie is Lies en wat een koppie met haar ! @Dees is goed zie ik je om 12 uur en Fietsen kan Olaf zeker hier ! dus die vermaak zich wel! en leuk dat het gister gezellig was! @Mrijn mag wel een keer van Sonja hoor wat lekkers bij de koffie en oke zie ik je om 12 uur morgen! @Dwazie leuk dat het gezellig was gister! uhm de rest ben ik vergeten ..............sorry.... KORTE MOUW vandaag wel aangedaan ! en dan als fris wordt een vestje erover wij gaan zo lekker buiten vertoeven! ik heb speeldeken en speelboog neergezet ben benieuwd! kom vanmiddag weer kijken! OJA GWEN POEPT AL EEN PAAR DAGEN UIT HAAR ZELF ben trots op haar! doei doei