ff een vraagje, willen jullie beebs ook alleen nog maar zitten? dylan wilt constant zitten en als hij in de wipper ligt probeert hij zit op te trekken aan zijn eigen broekspijpen
Fenne wil op schoot ook alleen maar zitten... als we haar als baby vasthouden op de arm dan gaat ze huilen, en zet je haar dan zittend neer dan is het weer goed... maar eerlijk is eerlijk... liggen is ook zoooo april, zo uit de tijd!
WHAAHAA Wen, zoooooo april! Hier ook hoor, Tess vindt dat ook niets meer aan....die worstelt net zolang tot ze weer zit. Zou dat geen kwaad kunnen voor de nek? Wen, JIEHAA....je hebt de hoofdprijs! Laat ik nou net donderdag nieuwe besteld hebben....grrrrr! Heb ik er straks 100?!?!?!
Een uur Kikkert? Dan mag je ze wel gratis krijgen...pffff. Ik wil ook BBQ, morgen even shoppen als Tess bij het kdv is.
Ik vroeg op CB wanneer een beebje vooruit in de baby bjorn mag ivm nekje en toen zei die vrouw dat dat vanaf 6 weken al mocht... dus denk dat geen kwaad kan dat onze beebjes willen zitten... Wanneer ik op de bank met opgetrokken benen zit en Fenne zit tegen bovenbenen aan zeg maar, dan pak ik haar handjes en dan trekt ze zichzelf echt op naar zitten... vind ze leuk joh! wow... 100 labels?! kun jij ff vooruit Suus! Kikkert, moeten we hele lekkere pizza's zijn straks, die worden vast overgevlogen uit Italie op dit moment!
Dat doet Tess dus ook....nu ook uit zichzelf, maar dan ploft ze helemaal naar voren, omdat ze zich af zet....WHAAHAA....komisch. Ze heeft dan helemaal een rood hoofd van de inspanning. Maar ze vindt het helemaal geweldig!
Ik ga opruimen, brood maken en dan bankhangen. Ik moet morgenvroeg Tess naar het kdv brengen, dus ben later hier te vinden. Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast. Tot morgen!
Jaaaaa, Luuk vindt dat ook helemaal geweldig Tot morgen misschien (als ik nog puf heb na 2 reportages maken) Suus. Wen, hier de foto's hoor, althans, 3 van de 34
hey meiden hier gezellig daggie gehad me vriendin is langsgeweest! heb ff haar haar gedaan en zij mijn nagels het was heerlijk vertoeven buiten! iedereen ook van het zonnetje genoten?
Had je mijn mailtje nog gehad Joma? Mag ik wel wat in mijn haar doen van creme? Ennuh, ik wil heel wat anders denk ik dus je mag je wel uitleven morgen
hier ook em mevrouw gaat al met hoofd en rug naar voren als ze in de wippertje zit is maar goed dat ze in de gordels zit en dan wordt ze boos als het niet lukt