Ik heb er ook zin in voor morgen. Ik ben alleen ineens zo onzeker . Voldoen mijn foto's straks wel aan de verwachtingen........
meiden wat een leuke foto's zeg! de pizza en de schotel voor mijn mannetje werden pas na 2uur bezorgd...en ja hoor ik doe de voordeur open was de schotel omgevallen in de auto (bij die man wat het kwam brengen) kn hij weer terug gaan om vervolgens 20min later de schotel pas te leveren grrrr.... maar goed ik heb wel 1.50euro minder hoeven te betalen ik had het eigenlijk gratis willen hebben ik ga nog ff tv kijken en dylan zijn flesje geven en dan lekker naar bedje toe. fijne avond meiden en slaap lekker
wat een mooie fotos allemaal zeg.... dees te gek he die twee in de box....\\ Dees maak je niet druk je maakt prachtige fotos... Joma MRIJN en DEES have a lot of fun morgen....
wat een rust hier..... niemand nog een leuk verhaal... woensdag moe Elise voor haar 2e prikken zie er nu alweer tegen op
Goeiemorgen, goh, tis net of er eentje aanvoelt dat ze naar het kdv moet. Na de voeding van 6.00 (dat dan wel weer....) heeft ze nog niet geslapen. Eerst huilen en om 6.30 een half uurtje met mama op bed gelegen. En een lol dat ze dan heeft, lekker kletsen en kirren. Maar toen begon het weer en heb ik haar in haar eigen bedje gelegd. Nu is het af en toe jengelen. Er zal dus niet echt wat zijn, want dan had ze wel doorgehuild bij mij op bed. Ik denk eerder aan een sprongetje. Nou, zal over een paar dagen wel duidelijk worden. Zag enorm mooie foto's voorbij flitsen! En wat ik zo grappig vind is dat ik dankbaar ben dat ik jullie kindjes ook mag zien veranderen. Normaal gesproken dan zie je een kindje (bv. van een vriendin) maar eens in de zoveel tijd en dan zie je al die veranderingen niet. Maar nu heb ik de eer om via foto's jullie kindjes te zien veranderen. Ben ik enorm dankbaar voor! Veel plezier vandaag Joma, Dees en Mrijn. En Dees, even wat meer zelfkennis meid! Kijk eens even naar jouw foto's en die van de rest (no offense ladies....), daar zit toch duidelijk verschil in. Je maakt echt prachtige foto's! Dwazie, donderdag moet Tess voor de 2e prikjes. Zie er ook enorm tegenop! Maar eerst maar eens de hindernis van het kdv nemen en dan zien we weer verder. Ik hoop ook niet dat ze veel last heeft donderdag, want ik ben 's avonds alleen. Jan gaat met mijn vader op pad.....
Mogguuh meiden.. Hier niet zo'n fijne dag ben ik bang... Ben de komende 3 weken dag en nacht alleen... We krijgen vandaag de sleutel van het nieuwe huis..en dus mannetje daar aan het werk, we hebben maar 3 weken... Ben erg verdrietig en heb het idee dat het me nooit gaat lukken...ben ook nog eens niet zo lekker...bah! Sorry voor mijn ego-berichtje meiden... Maar ik voel me echt kut!
Dikke knuffel MissN, je redt het wel, dat weet ik zeker! Suus, spannend meid. Laat je weten hoe het is gegaan? Nou, ik ben aan het pakken. Wat een voorbereiding zo met kind en alles op pad zeg . Ik was net begonnen beneden en Olaf was aan het voeden, hoor ik hem roepen. Ik schrok me rot en meteen naar boven. Had Luuk hem helemaal ondergescheten ale: . Luuk poept momenteel maar 1x per dag en dan meteen een luier vol en stront tot aan de okseltjes. Niet echt okselfris dus . Ik heb een handdoek gepakt, tummy vol laten lopen, kind boven de badkuip uitgekleed (had alleen een romper en luier aan) en zo door de tummy heen gehaald. Olaf is meteen onder de douche gesprongen om zich van de kerriepoep te ontdoen. Dat was ons avontuur voor vandaag alvast We komen helemaal niet uit met de voeding dus we vertrekken ietsje eerder (kan zijn dat ik er dus wat eerder ben Joma ). Olaf zet ik af in Dordrecht, die wil daar gaan rondhobbelen en ik tuf door naar Joma. Bye bye dinnetjes.
Goedemorgen allemaal, Veel plezier met foto's maken meiden. Kunnen jullie ook lekker buiten foto's maken. Zag ook nog een bos met haar voorbij komen met fenne. Leuk. Hoedje, hier dezelfde denk ik, ook nog te groot. Wel schattig. Ik doe hem echt op tegen de zon. missn; balen meid, maaaar gaat je lukken en je krijgt er vast een leuk huis voor terug. Hier net een heerlijke bak koffie op, gruwel er nog van. Moest gister de senseo ontkalken, dus met schoonmaakazijn doorgespoeld, vergeten dat nog een paar keer te doen. Bah bah. Ga vandaag heerlijk beetje niksen en af en toe wat opruimen. Wel insmeren vandaag want gister ben ik verbrand. O'ja tevens de allerlaatste poging om sonja te doen, als ik weer binnen een week stop gaan die boekjes echt de kliko in, dus ben benieuwd.
zo ben er ook weer even.. schaam me nog steeds diep dat ik er de laatste dagen niet zoveel geweest ben.. tis echt super hectisch hier.. tuinhuisje geplaatst, beitsen enz, beste vriendin die 30 weken zwanger is opgenomen in het ziekenhuis, al met al drukdrukdruk! Nora is ook heel veel wakker, dus die eist ook de nodige aandacht.. weet dat het geen excuus is, maar het lukt me gewoon allemaal niet om alles bij te houden! Maar ik ben jullie zeker niet vergeten! zag trouwens echt hele leuke foto's voor bij komen! echt super! Joma Dees en Mrijn, heel veel plezier vandaag! Zal wel helemaal goedkomen denk ik zo!
zoooo net ff 10 pagina's doorgelezen.. s kijken wat ik allemaal onthouden heb... eers DAISY.. NOG GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! @dees en dwaas.. wat fijn dat jullie zo gnoten hebben.. en wat een prachtige foto's weer.. echt een droomstel samen..hhaha @suus.. labels gevonden..hihihih... jij kunt ff vooruit nu.. en leuk die foto van jezelf... was helemaal verbaasd.. dacht altijd (vraag me niet waarom) dat je donker haar had...dus nu klopt mijn beeld niet meer..hahaha.. hoop dat tess het bij het kdv naar haar zin heeft... @missn.. meis hele dikke knuffel.. kan me voorstellen dat je er enorm tegenop ziet... zou ik ook doen hoor.. maar je red het wel.. echt! @dees.. niet zo onzeker he...HELEMAAL NIET NODIG! gewoon ff in de spiegel kijken EN natuurlijk naar je foto's... We zijn er allemaal weg van! we roepen niet voor niks dat je er je beroep van moet maken...! @Joma, Dees en Mrijn.. heeeeeel veel plezier vandaag.. ben nu al benieuwd naar de foto's en dees haar nieuwe coupe...geniet van al het lekkers en stuur sonja maar een dagje naar t strand ofzo.. @suus.. schoonouders...je hebt t weer overleefd meid...wel raar dat ze dan helemaal niet geinteresseerd lijken/zijn in tess zeg...rare mensen hoor... @debie.. lekker niksen vandaag dus.. ga ik ook doen denk k.. @Mrijn.. fijn dat Juul het zo goed heeft gedaan snachts in haar eigen kamertje...nu nog doorslapen en over friso extra...hier lijkt marijn ook een hongerwolfje.. hijzou t ook met 6 flessen kunnen doen.. de laatste paar dagen krijgt hij omdat hij savonds wat onrustig slaapt om 21u al de laatste fles.. hij slaapt dan wel gewoon door tot 6 of 7 u dus het maakt mij niet zoveel uit.. tusen 14 en 18 loopt t hier altijd mis.. dan wordt t steevast om 17u.. als ie dan rond 18.30 goed gaat slapen wordt het wel 22u maar de laatste dagen wordt ie rond 20u weer wakker en kan ik het mmet moeite tot 21u rekken..maar het gaat goed zo dus laat het maar zo..hij krijgt nu wel 180 water en 6 scheppen.. @korte mouwen...hier gister wel t-shirtje en lange broek...maar marijn is dan ook wel een erg warm kereltje hoor.. euh...nog een aantal met prikjes komende week.. SUCCES WEER.. Veranderingen... de kleintjes gaan zoooo hard...en dat zitten is hier ook hoor.. als baby op de arm vind ie niks...gaat ie ook meteen huilen...in de box vind ie liggen trouwens wel erg leuk.. zelfs zonder mobiel.. hij kant het rustig eenuur volhouden en ligt vol overgave tegen het plafond te praten... @Wen.. wat een scheetje is fenne toch.. mooie foto trouwens en ook mooie tuinmeubel.. wij zijn ook op zoek naar zoiets...hihihi @suus nog een keer.. LIES ook al zo'n bos haar zeg...kan er gewoon jaloers op zijn... @supermummy..meid fijn dat je er weer bent....hoe gaat het nu met je? ben je nog in nl of weer terug in het zonnige spain? @kikkert... fruithapje.. oh geweldig.. kan haast niet wachten, maar doe ik wel...hihi.. ik gaf fruithapje altijd dussen voedingen door en warm hapje deed ik rond de 18u fles en dan na het potje een gewone fles... @vivian... tegels klaar las ik. . dus enorm veel poetsplezier straks.. kun je eindelijk weer gezellig zitten en genieten van een schoon en opgeruimd huis...heerlijk is dat altijd na een verbouwing...hhaha volgens mij heb ik nog best veel onthouden, maar nu is mijn hoofd dan ook echt leeg...
over kleertjes.. Nora heeft hier gisteren lekker alleen in een romper gelegen in de wandelwagen. Vond het heerlijk! als we weggaan heeft ze een t-shirtje aan en een lange broek of een leuk rokje met maillot.. aankomende week zal die maillot wel niet meer hoeven. Dan wordt het ruim 24 graden.. dan hoeft dat echt niet meer.. Nora heeft het ook wel snel warm moet ik zeggen hoor!
ik ben er weer even vandoor.. moet nog boodschappen doen.. mezelf nog aankleden wassen e.d en nora nog voeden.. hmm.. zal wel de omgekeerde volgorde worden zoals hierboven omschreven staat... haha!
zelf de afgelopen dagen lekker met gezinnetje genoten van het mooie weer.. marijn heeft wel een beetje een ritme, maar niet 1 die ik leuk vind..hmmmm.. hij is veel wakker maar niet vervelend..maar goed.. hij wil dan wel aandacht he...dat willen ze allemaal...maar ik ben allang blij dat hij enigszins tevreden is...zo niet dan ga ik gewoon wandelen en is ie zo weer vertrokken.. ik ga straks nog ff met de benenwagen naar de wupermarkt en vanmiddag krijg ik nog visite...verder nog wat poetsen hier en daar, maar niet veel bijzonders.. zoals ik al zei.. een beetje niksdoen dus... verder heb ik niet veel meegemaakt.... tot straks weer..