Jeetje Suus, verschrikkelijk toch.. Zitten er 2 bezorgde mama's helemaal in tranen Ik moet al weer huilen door jouw verhaaltje haha! Maar ook wel weer lachen door je 'uitbarsting' bij de koffiejuffrouw Het is ook maar goed dat er niet tegen mij gepraat werd toen we Lune ophaalden uit de groep want ik was heel hard bezig mijn tranen weg te slikken. En dat was nog maar de intake Pfff, ik vind het echt vreselijk.. Ik denk ook steeds 'ik zal het toch niet voor niets zo erg vinden? het is onatuurlijk zoiets, dat is vast niet goed, blabla'... Oftewel, verzinnen hoe ik er nog onderuit kan.. Ik weet dat Lune de tijd nodig heeft om te wennen maar ik ben heel benieuwd wat ik doe als ik hoor dat ze een hele dag vooral overstuur is geweest.. Ze is nu op bed trouwens tussendoor ook steeds aan het huilen. Merk echt dat ze veel indrukken heeft opgedaan. Nu al
@maja... ik denk dat suus gelijk heeft.. maar herken je gevoel hoor meis... @suus.. HERKENNING allom.. en dan zeg jij dat IK een boek moet schrijven? mooi en vooral leuk verhaal meis...al heeft het letterlijk wat zweet en tranen gekost! Hier ff snel boodschappen gedaan.. op de fiets met lisa.. marijn lekker laten slapen.. we gaan toch pizza eten.. ben te lui! jurian komt zo thuis en dan gaan we nog ff naar de speeltuin als marijn wakker wordt of we wandelen dan nog ff naar de stad om condooms te halen..hahaha met kids.. best grappig.. krijg ik steevast te horen.. Wat is dat mama...en met de uitleg ballon red ik het niet denk ik.. dan willen ze namelijk blazen..en regenjasje geloven ze nooit! hmmmm.. nog suggesties? GEEN SEKS is GEEN OPTIE! hahaha
ik zou denken ik ook 1000 en 1 redenen zoeken om niet terug te hoeven gaan.. gelukkig heb ik ze nooit naar kdv hoeven brengen, maar een schoonmoeder is net zo moeilijk hoor... al hebben mijn kids het nu erg naar hun zin bij oma.. mama vind t wat minder leuk... zie er ook erg tegenop om marijn daar te laten, maar das meer omdat ze altijd de luiers achterste voren omvouwt en dan een fles maken..pffff dat lukt r nooit! echt nog van de oude stempel.. huilen is goed voor ze en krijgen ze niets van.. bah... maar praktijk is dat ze meteen bij de eerste kik worden opgepakt en dat ook zij niet tegen de dwingende huiloogjes kan.. Jurian moest in die tijd tot zijn 2e minimaal veel in de box volgens haar.. nou iedere keer als ik m kwam halen kroop ie over de grond, maar heb m daar nooooiiit in de box zien zitten..hahahaha.. vond ie toch niet zo leuk zei ze dan.. neee duh... ach t komt wel goed schatje....zeg ik dan tegen mezelf....en dat komt met Lune ook meis... en met jou ook hoor.. Hoort er helemaal bij.. (nog zo'n dooddoener) Als ze 4 is en naar de kleuterschool gaat begint dit drama weer helemaal overnieuw... wat voelde ik me een oen zeg.. en jurian? die vind t helemaal geweldig op school.. altijd gevonden.. "mama ga je nu dan de computer wegzetten?" Lisa aan t woord en kindswil is wet he... tot later dames.. KNUFF
Nou Maja, dat bedoel ik....ook Ichtus moest wennen en moet nu weer wennen (ook al is het haar derde). Dit is nu eenmaal een ontzettende zure appel (die ze echt niet meer bij de c1000 kunnen verkopen....) waar we doorheen moeten bijten. En joh, ik kan nog wel 10 andere redenen bedenken waarom we de kids NIET naar het kdv moeten brengen.....kan ze zelfs nog wel pedagogisch onderbouwen.....maar we moeten het wel even proberen. Kom, we slepen elkaar er wel doorheen meid! Ichtus.....speelgoed voor papa? En dan laten uitleggen door Ed.....whaahaa. Daar wil ik bij zijn, ben benieuwd welk onzinnig verhaal hij kan ophangen..... Ik ga naar mijn meissie. Ze slaapt nog, maar anders komt het hele schema in de war.
Oke meiden, jullie hebben gelijk.. Ik ben ook heus niet de enige die zich zo voelt, moet ik ook echt bij nadenken. Dan ga ik nu nog even heel hard huilen en kom ik straks weer kletsen.
Och lieverd, laat maar even lekker stromen en voel die digitale knuffel van mij maar even. Komt echt goed meissie (=roep ik ook tegen mezelf!) ! Ga nu tutten.....
Och Maja en Suus... wat een dag vandaag zeg! Suus, wat heb je dat mooi geschreven zeg... ik zit hier helemaal mee te leven... Ik kon het me toen ik zwanger was ook nog niet voorstellen, maar ook ik heb de KDV-vrees te pakken gekregen hoor... doet nu al pijn in mijn hart als ik er aan denk dat ik niet bij Fenne ben... lieve meiden, dit is de volgende stap die we samen moeten nemen... we hebben als zo veel fases meegemaakt samen; de eerste 3 mnd zwanger: krijg ik geen miskraam..?, de zwangerschapskwaaltjes, de bevalling, en nu alweer het gaan werken en het leren loslaten van onze beebjes... tjonge, wat vliegt de tijd toch... dikke knuffel!
@wen.. helemaal gelijk... de tijd vliegt, maar in die rap voorbijgane dagen, weken, maanden is het wel super bijzonder hoe we dit allemaal delen metl elkaar... Tis alsof we elkaar echt al jaren kennen.. zo raar als ik er over nadenk...maar wel ontzettend TOP! volgens mij gaan we als forumdinnetjes alle records breken..hahaha
Marijn slaapt trouwens lang vanmiddag.. heb m om 13u de fles gegeven..nou ja iets later en om 14.15 weer op bed gelegd... hij slaapt nog steeds... Nou ik laat m.. vind het wel prima.. zul je zien..is zo mijn pizza klaar en dan is hij ook wakker.. maar das goed.. kan hij lekker drinken en ik lekker eten..hahaha..
We hebben ook gelijk , maar wat we ook zeggen meis.. t blijft moeilijk en dat is t!... daar veranderd niemand wat aan..helaas...dus lekker laten stromen meis en iedere keer als je er aandenkt en doorheen zit kom je het ons maar vertellen.. daar zijn we voor toch?! herkenning en steun is de beste remedie... KNUFF
Samantha liet me vannacht schrikken. Tijdens het voeden gebeurde er iets (boertje?) waardoor de melk door haar neus en mond tegelijk terug kwam. Arme kind was meteen overstuur, maar daarna ging het wel weer. Ik denk dat het niks was. Hoop dat dat bij Finn ook niks was.
Pfffff, wat een verhaal. Ik zie ook enorm tegen weer werken op. Samantha zal thuis zijn met haar vader, en een dag in de week bij haar oma. Maar dan nog... zou ik liever thuismoeder willen worden. Ik mag kiezen of ik 20 of 21 uur wil gaan werken, en ik denk toch echt dat het 20 uur wordt. Des te eerder ben ik weer thuis.
Zo, uitgehuild. Meiden bedankt voor jullie lieve woorden. En idd, het is heel bijzonder hoe we welke fase samen beleven en dat je zoveel met elkaar kunt delen. Het scheelt al dat je hoort dat je niet de enige bent die met bepaalde dingen zit. Ik vind ook gewoon dat het goed voor een kind is om op een creche te zijn, samen spelen, dingen delen etc. Maar ze is nog zo klein Nou hou ik op, komt heus goed en zo niet zoeken we een andere oplossing. Ichtus, heb je je pizza nog op kunnen eten? Wen, wanneer wordt het creche-tijd voor Fenne? Is dat ook al bijna of duurt dat nog even? Hmm, volgens mij mag ik een toetje van Sonja. Ik heb van die gele en chocoladevla van Optimel, kennen jullie die? Eigenlijk helemaal niet lekker, maar je moet wat he Ik voel en zie mijn buik gewoon blubberen als ik loop
goedenavond meiden! hier een gezellige dag gehad! was gezellig hoor Dees en Mrijn! en nog bedankt voor de plant en het boekje heel leuk Mrijn had wat lekkers voor de koffie bij der dus dat werd SaSSen en daarna hebben we eerst ff lekker broodje gegeten en tussen door flesjes gegeven! en daarna mocht Juul voor de foto en het ging goed echt een moppie hoor! en toen Gwen die vondt het helemaal leuk volgens mij foto,s zijn super mooi geworden Dees dus onzeker dat hoeft niet ze zijn gewoon mooi Toen Dees haar haar geknipt en toen luuk de fles en toen Dees gekleurd!hoop dat je het echt leuk vindt Dees vertrok hier om 18 uur ongeveer! dat was onze dag! ga zo terug lezen ! zal ff wat foto,s showen