Ik ga 3 dgn werken... wilde eigenlijk eerst 4 dgn gaan werken, maar dat doe ik nu pas wanneer Fenne 1 jaar is...
oh ik dacht dat GWEN nu stil was maar nee ze is een beetje van slag en zo moe dat ze niet kon slapen en al 2 uur ligt te jammeren en huilen, geef haar om half 10 de laatste fles en dan naar bed!\ @ Dees ben je al thuis? en lekker geMACED? en ze zijn benieuwd naar je haar!
Zit net weer de foto,s te kijken! ben weer overdreven verliefd en trots op mijn meissie wordt erg gewoon emo van Nogmaals Thanx DEES en leuk dat je het wilde doen!
zo nog ff film gekeken... 'Vantage point'... wel de moeite waard! de appelbol was gewoon te groot, heb bijna de helft laten liggen... ben gewoon niet meer gewend om te snacken geloof ik... haha, ben dr wel blij mee eigenlijk! ons meisje ligt al weer vanaf half 9 te slapen, en wij duiken er nu ook in... slaap lekker allemaal!
oh ja, wilde ik al tijdje vragen... als ik avater aan wil passen zegt ie steeds dat het bestand te groot is, mag maar max. 5 MB zijn... maar bij foto verkleinen hier op de site krijg ik het niet voor elkaar... hoe moet ik dat doen? want op deze avater is ze pas 2 weken oud, ze is al weer zo veranderd...
Heb je een fotobewerkingsprog. zoals bijv. photoshop? Die heeft een optie save for web, en dan kun je de bestandsgrootte verkleinen.
Mogguh meiden! Allemaal nog diepe rust in jullie huizen? Dat kan toch haast niet met een kleintje? Lune begon om 5uur al te 'miepen', maar tussendoor wel slapen. Maarja. doe ik natuurlijk geen oog meer dicht Als Lune gewend is op de creche dan gaat ze naar haar eigen kamertje denk ik. Ze is nou 4 maand geweest en ik hoop dat ze met een maandje gewend is aan de creche (hoop eerder ) en dan is ze een maand of 5 dus als ze stoer op haar eigen kamer gaat. En dan met 6 maand beginnen met de eerste hapjes. Jemig, dan is ze al bijna volwassen! Ik heb trouwens wat gelezen over bijvoeding over de rapley methode, dan geef je je baby hele stukken fruit en groente ipv gepureerd enzo. Best interessant! Staat wel wat op internet, heb gewoon gegoogled op rapley methode. Lune heeft net weer de helft van haar fles laten staan. Ik vind het niet heel erg maar voor haar ook wel zielig want ik wilde anders proberen naar 4 flessen te gaan. Ze is namelijk zo in coma als ik haar om 23u wakker maak voor de laatste fles. En ze drinkt al zeker 6 weken 'slecht'. Ik ben niet meer zo overtuigd van een fase.. Ze ligt nu in de box diepzinnige gesprekken te voeren met haar muziekmobiel En de bouwvakkers achter ons huis die bezig zijn met het bouwen van de andere huizen hebben de muziek weer lekker hard aan En dan van die geheime zender muziek, vreselijk! Het lijkt wel of ik op een kermis ben ofzo! En dat in je eigen huis. Stelletje aso's. Nou, ik ga Lune even uit de box plukken, ik hoor protest. Duiken we nog even ons bedje in
goedemorgen Heb even teruggelezen maar noeg niet alles. Maja en Suus, dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat het kdv toch een goed gevoel gaat geven. En huilen mag, is een eerste stap naar het loslaten van je kindje.. Ik moet zeggen dat ik er zelf helemaal geen moeite mee heb dus ik ken dat gevoel ook niet maar doen wat jullie denken dat goed is. Anders dingen aangeven bij het kdv, wat je prettig vind en niet. Hebben jullie ook een proeftijd? Hier zijn de leidsters van het kdv eerst een avond op kraamvisite geweest en we hebben toen de manier van opvoeden besproken, even gekeken of het bij elkaar past. Zo niet, was het volgens hun verrstandig om naar een ander kdv te gaan. Ze houden daar ook een soort dagboekje bij, ze schrijven daarin wat Sarah heeft gedaan, hoe laat gedronken, hoeveel, wat ze hebben gedaan, veel gehuild of niet. Misschien ook een idee? Ze hebben van die creche-boekjes, zo heb je ook meteen iets van overdracht. Dikke knuf voor jullie Heb ook weer een aantal hele mooie foto´s gezien met een mooi meisje erop. Echt gaaf zo´n foto´s. Uhhhhhh, nu weet ik het echt niet meer. Moet dadelijk naar de kinderfysi maar ze slaapt nu gelof ik, ze moet zich overdag echt in slaap huilen, dus moet haar laten liggen anders is het helemaal brullen. Gisteren gaan zwemmen en de fotograag kwam. Hij heeft 3 foto´s gemaakt, 1 van Sarah alleen, moest haar op haar buik vasthouden, net of ze kan zwemmen, haha. Eentje samen en eentje onder water. Kopje onder en dan even loslaten voor de foto. Bruillen zeg, vond ze echt niet leuk, net als de andere kindjes. en wij maar lachen...... Fijne dag allemaal
wen, ik heb een programmatje gedownload, het heet easyresize. Heel handig vind ik. http://www.easyresize.nl/?pid=1 dit is de link
hebben jullie ook nog last van jullie bekken? Ik ben ingeknipt en heb soms best last van het litteken, wat kun je daaraan doen?
Leuke thuiskomer, een brief van de verzekering. Een hoop kosten gemaakt voor Luuk krijgen we niet terug. Het gaat om zo'n 600 euro bij elkaar, geld dat we helemaal niet kunnen missen. Er zijn veel fouten gemaakt waardoor wij nu met kosten zitten die we nergens kunnen verhalen. Ik ga zo wel een klacht sturen maar ik weet uit ervaring dat dat niks helpt. Ik ben er meteen depri van (wat gaat dat makkelijk de laatste tijd ) en de leuke dag van gisteren gaf zo wel een domper. Er volgen zo wat foto's van Juul en mijn kapsel. Ik bel de osteopaat voor vandaag af want we krijgen het niet vergoed en dat is wel weer 80 euro
Och ja, goeie morgen meiden. Ik ben even niet zo gezellig dus ik ga wat eten en even afleiding zoeken (nog onthouden vanuit therapie ) om mijn humeur weer op te krikken.
Goedemorgen meiden! hier heeft Gwen van 21.30 tot half 8 geslapen en mevrouw lag lekker te kletsen in bed heerlijk wakker worden hoor! en ze is nu nog aan de klets is zo mooi het wordt steeds harder en harder Wij gaan zo naar de markt ik zit al klaar met Gwen , me ma komt zo @Dees Getver bah das geen leuk thuiskomen kan me voorstellen dat je depri wordt van zo,n bedrag maar wat je zeg proberen een brief te sturen wie niet waagt wie niet wint! dikke knuffel en komt goed meid! hoop dat je haar naar je zin is en die foto die ik ervan heb gemaakt ziet er leuk uit en wat een poppie ook is Juul , mooie foto,s @Anouk nee mijn bekken voel ik bijna niet meer , maar mijn litteken wel @Maja tuurlijk zal Lune vast wennen op de Creche n en wat gaat dat snel allemaal he! en die methode met hele stukken fruit? niet gepurreerd? uhm apart ......... zo ben de rest weer vergeten