Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vervelend van je rug :( je ging toch voor een scan?

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dat bultje op haar wang noemen ze een bij-oortje. Dat hoort bij de afwijking die ze aan haar "slechte" oortje heeft. Komt bijna altijd samen voor. Het is eigenlijk een soort steelwratje. Ze gaan dat wel weghalen met plastische chirurgie, maar dat doen ze pas na minimaal een jaar. Dat omdat het onder narcose moet en ze kleine kinderen van onder een jaar liever niet onder narcose brengen. Wij laten het waarschijnlijk tegelijk weghalen wanneer ze ook de schroef in haar schedeltje plaatsen voor het gehoorapparaatje.(dus tussen de 4 en de 6 jaar) Dan moet ze toch onder narcose en dan doen ze het in één moeite door. Was ook het voorstel van de kno-arts in de radboud. Mits ze er natuurlijk eerder last van heeft of er zelf aan gaat zitten trekken of zoiets. Dan laten we het eerder weghalen.

(Ik lees het verhaal wat ik net getypt heb terug en het klinkt me allemaal toch klinisch..haha.. klinkt gewoon eng! maar is het niet hoor, zijn beide echt kleine ingrepen!)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach wat een scheetje! :p mooi meissie hoor :)

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Oooh, oké, duidelijk. Inderdaad wel zo makkelijk om het dan tegelijk te doen.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goede tip Amma van je kraam :)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    super dat luuk het goed doet, en denk ook wel dat die osteapathie echt wel effect heeft ;)

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ja vonden wij ook. ze hadden het ook hier in het ziekenhuis kunnen doen na de geboorte, ze binden het wratje dan af. Maar omdat het in het gezicht is willen ze het netjes doen en dus via plastische chirurgie, je ziet er dan later zo goed als niets meer van. Wij hebben er geen moeite mee als het tot die tijd blijft zitten. Ze heeft er zelf (nu) nog geen last van dus we wachten nu even af!
    Op één foto kun je trouwens ook goed zien hoe haar oortje eruit ziet. Weet niet of jullie dat al gezien hadden. Wij vinden het zelf nogal meevallen. Hoort gewoon nu al bij haar!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja mocht wel eens tijd worden dat meer reageren :) nee hoor GEINTJE :oops: het is ook gewoon druk en een kindje en je huishouden en jij zelfs 2 kids, en Nick heeft natuurlijk vakantie ;)

9. 40plusmama

Het lijkt er wel op of het is toeval. Ik weet ook dat de verbetering tijdelijk kan zijn en er meer behandelingen nodig zijn.

Zooooo raar, ik heb zin om morgen op controle te gaan bij de gyn. Ze krijgt morgen haar kadootje, brief en wat foto's. Ik heb trouwens vanmorgen weer eens de caaf gesnoeid maar mijn onderkantje is toch nog niet helemaal genezen zeg. Ik voel nog hechtingen zitten en iets van littekens.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat van dat boeren ook toevallig maar helpt wel :)

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik kom effe nieuwe fotootjes kijken :D

Debie,leuke nieuwe fotos van Ilse, en idd dat pakje met bloem in oranje is
    echt super schattig.

Dees, wat is Luuk trouwens veel blonder als op de eerste fotos of lijkt dat maar zo?

Sizzel, eindelijk ook fotootjes van Nora! Wat een prachtig meisje !

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik ben ook wel heel benieuwd wat je gyn van het speldje vind! Ik denk dat ze er heel erg blij mee is! Tis ook echt supermooi!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat het de goede kant op gaat met Tess! en ze mogen gerust ffies huilen hoor ;)

handel jij in flesjes? :oops: :)

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey supermummy!
    zeg eens tegen die kleine van jouw dat hij/zij ook snel moet komen! we willen jouw ook snel bij de mamma's zien hoor!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm.... ik las ook al iets van flessenpost! letterlijk en figuurlijk.. Nu lees ik over flessenhandel.. toch niet illegaals hoop ik....? ;)

16. 40plusmama

Zijn haar lijkt op de foto lichter dan het is maar hij is wel ietsje blonder geworden.

Sizzel, nu je het zegt zie ik het inderdaad maar het oortje was me niet opgevallen.

Joma, morgen hoor je wat ze er van vond ;)

17. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

:) :) :) ja jaaa komen er nog aan :D maar heb het zo druk :oops: ;) (met knuffelen hihi :p )

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. nee daarom zeg ik het! Het valt zoooo weinig mensen op! Bijna niemand ziet het of wij moeten er iets van zeggen! grappig is dat! Mensen letten er gewoon niet op! :)

19. 40plusmama

Illegale flessenhandel, hier? Neeeee joh, dat doen de februari mama's niet :)

Ik ga snel eten maken voordat Luuk wakker is. Hij weet het steeds te presteren om wakker te worden als ik ga koken.

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Wij februarimamma's zijn zooooo braaf! iets illegaals zal toch nooit in ons opkomen! ;) :D :)

Deel Deze Pagina