goedemorgen. het kdv vreselijk lijkt me dat, heb ik echt al vanaf 35 weken zwangerschap. kan er nu al wel om janken, en dat terwijl ze pas eind augustus gaat wennen. Stiekem hoop ik erop dat je veeeeeeel minder terug gaat krijgen, dan stop ik meteen met werken. leuke coupe dees. en leuke foto's. minder dat de verzekering niet alles dekt. ik moet mijn haar echt kleuren, misschien zaterdag ochtend ff naar de kapper. wilde het perse lang, maar gaat me nu al irriteren
goedemorgen meiden: hele mooie foto's dees en wat rot zeg van die brief. hoop dat je humeur gauw weer beter is meid maar kan begrijpen dat zoiets een goede domper geeft. hier een goede nacht gehad. keano had om 19:00uur de laatste voeding op en melde zich pas vanmorgen na 5uur. dat was wel ff schrikken zeg. maar goed hij heeft lekker geslapen. verder vanmiddag weer werken en hopelijk van het zonnetje genieten.
Hi meiden! Zo even snel tijd om wat te typen, mijn vriend loopt nu even met Fenne naar oma voor een kopje koffie... dus ik heb even tijd voor mezelf! Al vond ik het wel vreemd dat ze net de deur uitliepen... haha, mis haar nu al! Ook al van die prachtige foto's van Juultje... en Dees, ik vind je haar super mooi! Goed gedaan Joma! Hele stukken fruit: een banaantje kan best hoor, is al zacht genoeg van zichzelf... Lianda, fijn dat je een lekkere nacht gehad hebt! heb nieuwe foto's in mijn album... fijne dag allemaal! x
dees, dat is inderdaad een domper zeg, die brief zou ik schrijven, kun je uitzoeken waar het mis is gegaan, als dat bij hun ligt kun je het daar neerleggen.
Morning Angels (en Dees in het bijzonder), Lieverd, ga wat leuks doen, ga genieten van het weer, je heerlijke ventje en je hippe nieuwe coupe (het lijkt ineens een hele bos!) en laat je niet klein krijgen door de verzekering, geld of wat dan ook! Ik vind de foto's super! Ben erg benieuwd naar de rest. Ik wil over een paar maanden ook zeker nog een keer. Kijken of Juul dan iets langer gezellig is en of ze dan wel in manden e.d. wil zitten Hier een goede nacht gehad. Juul heeft tot 5u geslapen en daarna tot half 10. Geen klagen dus, hoewel, 7u was lekkerder... Ik heb gister van Joma een pak Friso Extra gekregen en dat ga ik vandaag eens proberen. Als ze er niet vervelend op reageert, ga ik dat voortaan door de avondflessen mengen. Ze ligt nu heerlijk in de wipper bellen te blazen tegen haar speelboogvriendjes en barst af en toe in lachen uit. Geen idee wat haar geheime vrinedjes haar vertellen, maar het moet wel grappig zijn Als ze straks weer naar bed gaat, kan ik me ook gaan douchen. Ik was nogal lui vanochtend. Verder maken wij er een rustig dagje van zonder al te veel rare uitjes. Ik bedenk me alleen dat ik een parasolletje moet gaan kopen want gister heb ik mezelf als parasol gebruikt en dat ik niet makkelijk lopen.
Goede morgen meiden.. ff snel bijgelezen.. @Dees.. meid wat een domper weer... maar laat je er niet door klein krijgen hoor.. geld is noodzaak en erg makkelijk, maar t maakt uiteindelijk niet gelukkig! maar snap waarom t je dwars zit hoor! En je Coupe.. echt SUPER MOOI ZEG! heb er wel een paar minuten naar zitten kijken.. Dus ook een compliment aan JOMA..Goed gedaan! Mooie fotos weer van Juul zeg.. dacht dat ze zo weinig wakker was, maar ze ziet er topwakker uit hoor....plaatjes weer! Ohw ik kan niet wachten! oh dees tip! volgende keer na een mooie/leuke dag.. geen post openen na thuiskomst! die loopt niet weg en kan een dag later ook geopend worden..knuffff @Mrijn.. haha parasol.. ik loop ook wel s krom over de wagen.. niet handig idd.. heb gelukkig nog een parasolletje liggen, maar dat vind ik ook ondingen trouwens...ma goe.. je moet wat! @kdv...minder werken schijnt toch de meest gewilde optie te zijn hier.. of helemaal stoppen..GOED IDEE.. hoewel hier geen kdv aan de orde is vind ik het maar niks om weer te moeten werken en ik ga waarschijnlijk maar 2 dgn werken van 6 uurtjes, maar toch.. ach misschien vind ik het juist wel heerlijk (zei ze hoopvol) Marijn wee lekker geslapen.. gisteravond goed en ook vannacht weer prima.. vanmorgen dan weer niet zo lang, maar ach boeien..ik begin er aan te wennen en pas me wel een beetje aan.. tgaat prima zo...kheb kennelijk geleerd me er niet zo druk om te maken.. Vanmiddag is ed vrij.. misschien nog ff naar vriendin baby kijken en anders flink door t huis.. hmmm moeilijke keuze..hahahaha... Heb trouwens een rare camera.. alle foto's die ik maak zijn wazig.. wat ik ook doe.. t schijnt niet te helpen.. baal er echt van want zo mis ik straks een heel wat mooie momenten.. met mijn mobiel kan ik wel mooie foto's maken, maar die zijn voor een album dan weer niet van de beste kwaliteit.. erg frusti.. als ed foto's maakt gaat t wel goed trouwens, maar die is er nooit.. vanmiddag maar s aan t werk zetten dan..haha.. @Wen... avatar.. als ik fotoverkleinen hier doe zet ik m altijd op 80.. dan gaat t wel goed... en lekker hoor ff tijd voor je zelf...geniet ervan.. @debora.. kun je niet nu al de ka voor mcadd bellen en zeggen dat de ha het niet verantwoord vind dat je zo lang moet wachten? vind het ook wel erg raar hoor...ze kunnen je toch niet zonder laten zitten? @debie.. lekker haar kleuren en dat lange haar is wel makkelijk hoor, maar je moet altijd door zo'n rot lengte heen.. ik knip t ook steeds weer kort en dan laat ik het weer groeien.. wordt soms moe van mezelf... hou t nu maar ff een tijdje kort.. (denk ik) @anouk..zwemmen.. lijkt me leuk zo'n onderwaterfoto... maar ook doodeng hoor om te doen...heb je een foto? ben wel benieuwd! @de rest alweer vergeten... dus dikke knuff.. Ik ga nu maar ff lunch maken.. zijn we op tijd klaar voor als marijn besluit te willen eten.. 13u mag ie weer maar stiekem hoop ik dat ie wat langer slaapt, maar dat is denk ik hopen een sneeuwbui in de zomer!... tot straks of vanavond weer dames...knuff
Nou hier vanochtend het zh in Maastricht gebeld, over Finn z'n voeding, dat ie zo'n honger heeft enzo. Ik zei dus van: dat ie al aan een liter zit en dat ze toch niet meer mogen? Wie me dat gezegd had... Nou uhm... CB. Nou dan moest ik het cb maar bellen.... Dag mevrouw! Nou ja zeg! Ikke dus echt boos! Nou dan ga ik om 12 uur maar het cb in Maastricht bellen, want hier kan ik ook nog niet terecht. Dat kan pas als je inschrijving in de gemeente is verwerkt, en door alle feestdagen is dat niet gelukt. Maar ik vertrouw dat niet zo. De vorige keer dat ik iets over de voeding vroeg belandde Finn de zelfde avond nog in het zh... Vraagje over Friso extra: (want ik denk dat ik dat maar ga halen) Doen jullie een "gewoon" schepje vervangen, of gewoon de schepjes en dan 1 schepje Friso extra "extra" erbij?
Ja ik zou ook wel willen stoppen! Maar ja dat gaat niet dus dan maar het kdv... Nou ik probeerde dus die ka van de mcadd te bellen, maar ze wilde me niet doorverbinden! Ik zei nog dat ik van de ha moest bellen, maar de ka was er niet voor vragen over voeding... Nee maar als ik iets niet goed doe met Finn z'n voeding is het letterlijk levensgevaarlijk! Dus het gaat toch wel om z'n voeding! OOOOEEEEh kan me zo kwaad maken! Over 5 min. telefonisch spreekuur van het cb...
Belachelijk dat er zo nonchalant wordt omgesprongen met Finn! Als je geen gehoor krijgt bij het cb van Maastricht zou ik echt op mijn strepen gaan staan bij het zhuis hoor! maar goed, dat heb je vast al gedaan en als ze de hoorn erop gooien, ben je mooi uitgeluld natuurlijk... Friso Extra vervangd de gewone schepjes. Ik ben nu begonnen met 1 schepje vervangen omdat ik geen zin heb ik een baby met krampjes, maar uiteindelijk hoop ik een flesje half om half te kunnen geven. Je kan trouwens ook Friso exktra puut geven hoor, maar volgens mij is dat meestal niet nodig. Wen: wat een lieve foto's van Fenne. Ze is echt al heel sterk in haar armpjes, is het niet? Juul krijgt haar dikke klus amper van het kussen getilt En wat een uberschattig tuniekje is dat toch! Het broekje is Juul inmiddels te klein geworden, maar ik heb een paar weken geleden het tuniekje in maat 68 in de uitverkoop gekocht. Leuk voor de herfst! Wat dat betreft doet Hema echt niet onder voor Oilily en CakeWalk.
Even een snelle vraag (miepend mannetje), Ichtus en Dwaasje, jullie hadden toch een laptop gekregen bij een telefoonabonnement? Kan je ermee internetten, zit er een dvd brander, waar heb je het afgesloten, wat zijn de maandelijkse kosten in en hoe bevalt de laptop?
Ze kan haar hoofdje idd al best goed omhoog houden, maar nog niet zo lang hoor... Ik ben ook helemaal weg van het tuniekje, het is maat 62, dus ze kan 'm nu als jurkje aan met een maillotje... als ie wat kort wordt, kan ie altijd nog op een broekje... Ik heb trouwens ook 't broekje van die stof, ook maat 62, maar die valt nu nog wat aan de ruime kant...
Ok dus het vervangt een schepje! Nou heb ik net bij de etos en de ah gekeken maar die hadden alleen nummer 2. Straks naar de kapper en dan maar even naar de kruidvat, dan ben ik zonder Finn, het is daar zo smal... gaat niet makkelijk met de kinderwagen. Ja ik had al meteen gezegd dat ik van de ha moest bellen! Maar ja de hoorn ging er al snel op.... Net cb gebeld: het is morgen pas telefonisch spreekuur... Dus maar gemaild...
Hallo allemaal Ik kom mij hier ook even aanmelden, als jullie het goed vinden Ik ben op 27 Februari de trotse moeder geworden van leonie. Een pracht van een dochter. Het lijkt me leuk om met "lotgenoten" te beppen
Hey Kenzo! Leuk om er nog een mama bij te hebben! We kletsen nogal veel hier, dus klets maar mee Alles goed gegaan met de bevalling? En alles goed met Leonie?
Dat broekje heb ik ook, heb dat tuniekje alleen nooit gezien. Wel jammer, want is zo gaaf! Heb het broekje in 62 en in 68 gekocht. Kon het niet laten
aah antwoord van de cb arts! Sinds een jaar of 3 mag er van de 1 liter regel afgeweken worden (van de kinderartsen)! Nou mooi! dan krijgt ie dus gewoon meer! Mocht zeker wel aan de 1200/1300cc gaan zitten! Alleen even opletten of ie dan niet te dik wordt! wahaha Maar dat zit wel goed, het is een heel fijn manneke!