jep... internetten..euh. ja.. doe ik nu.. dvdbrander..ja merk. acer extensa 5210 provider T-Mobile kosten per maand incl standaard nokia fone.. 22.50 per mnd kosten laptop.. eenmalig 71 euro laptop bevalt prima.. zit standaard windows vista op!
tis wel afgesloten via gsmstunts zal ff voor de zekerheid kijken waar precies.. via t-mobile zelf kan het nl niet met cadeaus...
Hoi Kenzo, leuk dat je ook mee komt kletsen... zijn er al foto's te bewonderen van Leonie? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!
Wil je ff kijken waar je het hebt afgesloten Ichtus? Alvast bedankt. Alarm gaat, kga mijn knuffelpopje halen
nou finn zit weer op schoot, dus ben er vandoor. straks naar de kapper, zal wel een foto neerzetten straks!
Nou, hier komt deel 2 van het KDV-drama. Vanmorgen even getwijfeld (had alle smoesen van Maja de reveu laten paseren...) maar nee, ik moest er echt aan geloven. De steen op mijn maag lag er nog steeds, of weer.... De koffiejuf stond me al op te wachten.....whaahaa. Ze vroeg me direct hoe het gister de rest van de dag gegaan was. Heb maar een milde versie verteld, want volgens mij had zij het er ook moeilijk mee....de schat. Daarna al heel stoer naar de kast gelopen ("ja ja, ik weet al waar de spullen moeten") en de spullen opgeborgen. Een of andere moeder begint tegen me aan te kletsen en ik roep willekeurig een keer "ja en nee", maar kan die maxicosi niet uit het oog verliezen. Moeder hield na 5 min. maar op met praten, want zal wel raar gereageerd hebben (zo van: zij: "mooi weer he?" ik: "nee" zij:"mijn kind is niet zo mooi vandaag" ik: "klopt" enz.) Het is vast zo'n gesprek geweest....heb geen flauw benul. Tess begon direct op de arm van de leidster te miepen, dus IK vertrok dit keer in alle haast met de mouw half aan en de sleutels vastgeklemd in de hand. Ik wist dat ik haar zo weer mee zou nemen als ze zou gaan huilen. Dus ik weer weg....dit keer kwam ik maar liefst 500 m. verder met de auto en toen brak het waterkanon weer. Stond op een willekeurig groenterrein mijn ogen uit de kop te huilen. Meneer van de groendienst keek me wat bevreemd aan. Daarna naar de kno arts geweest en even met de buurvrouw staan kletsen. Toen ik haar ophaalde lag ze lekker in de wipper met de leidster te kletsen....kijk, dat doet een moedershart goed. Ze had maar liefst 2 uur geslapen, da's alweer een uur langer. Wat ben ik trots op mijn dame....super! Nu wel weer huilen geblazen, maar dat deed ze gister ook....zal alle indrukken wel even weg moeten huilen. Zometeen komt een vriendin en gaan we even lekker buiten bijkletsen. Nu even eerst aan de poets. Lees later wel bij en dan zal ik iets minder ego zijn....snorrie hoor. Koes koes.
Suus, wat kan je dat toch mooi op papier zetten zeg... zit wederom helemaal in je verhaal en voel bijna wat jij gevoeld moet hebben... ik vind je stoer meid, je hebt het maar weer even geflikt vandaag! Geniet van je middag beppen in de tuin... knuff!
suus; zie me al helemaal staan zoals jij beschrijft. Lijkt me vreselijk, maar ja, denk dat het ook wel goed is een kdv. Anders zit ze de hele dag met mama opgescheept hier en leert ze niet omgaan met andere kinderen. Sonja; definitief de vuilnisbak ingeflikkert. Echt dat vaststaande eten werkt gewoon niet bij mij. Heb net maar weer 37,50 overgemaakt aan streep je slank. Ben hier eerder 15 kilo mee verloren, erg makkelijk, en die zijn er toen ook afgebleven, gaan die dus weer doen. En nog leuker is op het inetrnet.
Oow, Suus! Dat heb je toch maar even gedaan! Goed man! En wat vreselijk knap van je dat je niet al op de creche hebt gehuild Ik ben bang dat mij dat donderdag niet gaat lukken.. Meid, ben heel trots op je! En nu lekker genieten in de tuin, heerlijk!
oe oe vertel, hoe gaat dat? Sonja lukt bij mij ook nog niet echt.. Vooral omdat het dieet het zo goed door variatie in eten maar ik kan niet heel gevraieerd eten omdat ik voor veel dingen allergisch ben.
Zo, Luuk heeft gedronken dus ik heb even tijd genomen om hier te posten. Ik ben druk met opruimen en poetsen dus het is wel even 'zo tussendoor'. Ichtus, kheb het gevonden en ik ga het ook doen denk ik. Ik ben er nog niet helemaal uit welk abonnement ik zal pakken. Ahwwww Wen, wat een poepige foto's van Fenne. We hadden ook nieuws van Boontje toch? Die treffen het met het weer zeg! Joma, het zit nog redelijk vandaag en ik heb er niks aan gedaan. Ik ga dat spul van de week ook halen hoor! Ik ben zeer tevreden en krijg alleen maar leuke reacties. Suus, jij kan ook zo een boek schrijven joh. Ik heb wel wat traantjes weg moeten pinken bij je verhaal. Ik zal over 5 weken Luuk bij de oppas achter moeten laten en ook dat zal me moeite gaan kosten zeg. Stoer dat je het huilen wat uit hebt kunnen stellen. Flink hoor, kweenie of ik het zou kunnen. Maja, wat een drama zeg . Als ik al die kdv verhalen lees dan ga ik zo twijfelen. Ik wil een schip met heel veel eurootjes zodat ik niet meer hoef te werken hoor. Debie, wat is dat voor iets met die streepjes? Klinkt wel interessant namelijk Mrijn, Juultje heeft het zo goed gedaan. Ik ben blij dat je ze mooi vindt zeg. Het is wel jammer dat ze het zat was maar voor haar doen was het al heel wat. Gwen die bleef maar lachen op de foto's. Wat maken kindjes dan een verschil in die paar weekjes zeg. Debora, kan je geen klacht indienen? Ze springen nogal slordig met je om terwijl Finn toch niet een 'standaard gevalletje' is. Ik vind dat ze daar wel wat zorgvuldiger mee om mogen gaan zeg. Ik ben vast mensen vergeten, sorry . Allemaal een dikke kus Ik ga 2 wasjes ophangen, matjes uitkloppen en Luukje lekker buiten in de wagen leggen.
Wat lekker voor Luuk dattie buiten mag slapen! Ik wil een lutjepotje voor Lune kopen (soort konijnenhok voor baby's ) Maar de tuin is nog niet klaar, is nog steeds een grote zandbende. Krijg zo mijn bemoeizuchtige oma en bemoeizuchtig tante op bezoek. Een verkeerde opmerking en ik zet ze eruit
Sterkte Maja . Een konijnenhok voor baby's? Ooh ja Kenzo, welkom. Wil je wat meer vertellen over jezelf en de kleine meid?
streep je slank. Dieet is ontwikkeld door margriet. Je kunt er 6 kilo in 3 weken mee afvallen. (bij mij was het rond de 4 kilo in 3 weken) Je hebt 120 vakjes verdeeld over 6 groepen. gr 1 brood/ aardappels, rijst, pasta gr 2 jus, smeersles en sauzen gr 3 zuivel en zo gr 4 vlees, vis, gevogelte, ei nen kaas gr 5 groenten en fruit gr 6 extraatjes. Je streept af wat je eet , boterham is bv 8 vakjes. (Dit lijkt ingewikkeld maar binnen 2 weken weet je van de meeste dingen hoeveel vakjes het is) Je maakt alle groepen vol. Je kiest dus zelf wat je eet. Ik kies altijd eerst het avondeten uit en kijk dan wat ik de rest van de dag nog eet. (eigenlijk nooit honger gehad) Je eet dus gevarieerd. Het leuke is dat er ook een online versie is, hier betaal je wel wat voor. Dan maak je een profiel, en geeft op de computer aan wat je eet, deze laat zien hoeveel je nog mag. Het leuke hiervan is dat je ook aangeeft hoeveel beweging je hebt gehad en daar verdien je vakjes mee. Verder is er een forum, er staan recepten bij, oefeningen ect. Als je voor de eerste keer aanmeld krijg je een sporttas, met een magazine en nog wat producten erin. Je hebt ook kookboeken ervan met lekkere recepten. Je kan eventueel een dagboekje kopen met lijsten voor ik meen 5 euro bij de boekwinkel. Dan zoek je zelf op hoeveel iets is en streep je het af. Bij mij werkte het geweldig, hoop nu weer. ok, verhaal is een beetje lang maar hoop duidelijk.
Ooh wacht, ik ken het. Mijn moeder heeft dat ook gedaan. Oké, welk dieet heeft mijn moeder nou niet gedaan
haha dees en werkte het bij haar? Dit werkt voor mij denk ik omdat ik zo zelf besluit wat we eten en dus niet aan gekke recepten vastzit.
Ja het werkte maar dat doen bij haar meer dieeten. Ze probeert ze allemaal en valt af en komt weer aan. Mijn moeder heeft een dieet-verslaving zeggen wij altijd. Ik heb zelf ook van alles gedaan, heb zelfs anorexia gehad maar ik heb even een dieet stop. Ik val vanzelf af nu met de bv dus laat ik het maar even zo. Sjeeeeeemig, geen weer om te poetsen en te ruimen zeg. Ik zweet peentjes. Ik heb ineens zo'n zin in zwemmen. Ichtus, we gaan gewoon met die ukkies volgende week hoor! Zou het water niet te koud zijn voor ze? Ik heb de laptop besteld bij die gsm stunts site en de kopietjes van alles en het contract zijn al weg. Nu wachten op de laptop. Kan eindelijk dat stomme buro uit de kamer \/
als je naar www.gsmstunts.nl gaat. zie je meteen boven aan de pagina een reclame staan van laptop en nokia telefoon. tis wel van debitel/kpn maar verder dezelfde.. iets nieuwere laptop zelfde telefoon. bij 2-jarig abonnement (hebben wij ook) van 25 euro p/mnd is de laptop zelfs gratis... das nog beter..