haha ichtus dat is een goed zeg. afvallen gaat bij ons inderdaad vanzelf wel met kinderen. hier heeft hubbie zondag al het zwembad vol laten lopenmet koud water. omdat ons zwembad euhm erg groot is doen we het niet leeg gooien wnat er zitten volgens mij 3 flinke badkuipen in. hij staat hier de hele dag in de zon dus het water wordt vanzelf wel warmer. vind het alleen zo rot dat ze in en uit wandelen hier en ik aan het dweilen kan blijven pffffff
Ha ha ha Ichtus, heb weer in een deuk gelegen om jouw verhaal. Zie het helemaal voor me. Maar Maja overwoog een gastouder, ik niet hoor. Nee, ik zet nog even de tanden op elkaar en ga voor het kdv. Hier is miepje duidelijk niet tevreden. Ze wil niet slapen na het badje, geen idee waarom niet. Ik laat haar nog een kwartiertje jammeren en dan haal ik haar er wel uit.... Maja, gastouder is zeker een optie en als je je daar beter bij voelt.....nou, doen dan hoor! Dan is het kdv misschien een optie voor later? Ach, ik ga even mijn schat uit bed halen, want dit gaat niet werken. Tot later!
ichtus; haha. leuk he zo'n badje. Ik ga ook maar eens naar de wibra dan, moet nodig korte broekjes hebben. Hier helemaal happy. 100% zekerheid pas 19 mei bij de kinderarts, maar volgens de radioloog zien haar heupen er goed uit en heeft ze geen heupdysplasie. hoera hoera. Was er toch wel erg bang voor. nu nog even de prikjes om 16:15 en dan hebben we het weer gehad voor vandaag. miran; Balen meid, hopelijk gaat het nu weer beter met je. Heb trouwens echt een geweldig excuus om morgen te shoppen. Mijn kleine meid heeft maar 3 zomerjurkjes en 1 rokje en maar 2 shirtjes met korte mouwen, dit kan dus echt niet.
Ik ben ook erg. Had tijdje geleden de TricotSlen gekocht bij de Prenatal, omdat ik graag reserve draagdoek wilde. Nou, die bevalt me zo goed, dat ik die van draagdoek.nl niet eens meer wil gebruiken... . Die zit anders omdat het tussenstuk geen rekbare stof is, wist ik veel dat ik daar op had kunnen (moeten) letten bij het samenstellen. Nu heb ik dus in de aanbieding de MobyWrap erbij gehaald. Ook helemaal rekbaar, moet hem nog openen, kreeg hem vandaag over de post. Ben benieuwd.
Niks Daisy, gewoon heerlijk shoppen! Daar voelen wij vrouwen ons goed bij.....whaahaa. Ik zit hier met 1 grote smile op m'n smoel. Ben echt helemaal gelukkig! Tess eruit gehaald, want ze wilde overduidelijk niet slapen. Dus haar in de wipper gezet (dat wilde ze nooooit, was na 2 min. altijd huilen) met het activitycenter erboven. Sta ik in de keuken op te ruimen, hoor ik allemaal gezellige kirrende geluidjes uit de kamer. Nou dames, dan weet je toch weer waar je het voor doet! Ik ga nu de fles geven....tot later.
Zo, miepje ligt weer gelukkig te snurken. Ik heb de babydoos bij prenatal opgehaald, da's idd een lachertje. Scheermesje voor Jan ("heeft hij ook een zware bevalling gehad ofzo?") 2 potjes olvarit ("tjemig, daar kun je een kind echt van voeden ja...") en een tijdschrift party van februari ("totaal niet meer up-to-date en hoezo suf...hallo ben nog steeds een vrouw van deze tijd hoor....") Ja ja ja, wees dankbaar enz., maar na zo'n leuke zwanger-doos is dit wel een tegenvaller. Net lekker patatjes gegeten, want we hadden allebei geen zin om te koken. Ga zo even douchen en opruimen, want het lijkt wel of er een bom is ingeslagen en puinhoop wegkijken heeft helaas weinig effect. Tis een leuke combi Ichtus, maar klinkt wel lekker. Eet smakelijk!
heej miranda, wat lees ik nou? Balen zeg. Maar waarom neem je de medicijnen niet? Je gaat je er vast beter door voelen hoor. Hier volgens mij geen depressie al moet ik zeggen dat ik dat ook niet zeker weet. Hoop dat je je snel beter gaat voelen Bezoek staat voor de deus, sorry voor kort berichtje
Meiden, ff ego want ik ben een beetje kapottewiets zeg! Vanmorgen de hele garage opgeruimd en dat was een flink werk. Tussendoor Luuk verzorgd en daarna naar Tilburg gegaan voor zo'n netje. Ook meteen 1 voor over het campingbedje gehaald. Toen boodschappen gedaan en naar de Etos geweest omdat daar de zonnebrand van Ambre Solair in de aanbieding is (2 halen 1 betalen). Daarna gekookt samen, heerlijk pasta, zalm, boontjes en mascarpone-dillesausje erbij en nu aan de koffie. Ik heb trouwens net een Babybanz zonnebril voor Luuk besteld. Hij zit zooooo vaak te knijpen tegen de zon. Morgen van die zonneweringsdingen in de auto ophangen, dat helpt ook al. Zo, nu bankhangen, de Senseo is klaar dus koffie met stroopwafel, jammie! Truste mupkes!
zooo iedereen erg suf van de warmte blijkbaar... t eten was lekker.. wat een rare combi al niet kan doen.. Dees.. je mag niet alleen foto's komen maken, maar je mag ook een keer komen koken..hahaha tklinkt altijd zoooo lekker.... hier ga ik ook nu nog ff bankhangen en dan naar bed...hoop dat ik kan slapen in die hitte.. ben daar niet zo goed in... nou truste all en tot een warme morgen weer.. KNUFF
Haha, ik lijk wel een keukenprinses (oke, volgens Olaf kan ik wel lekker koken) maar het was gewoon simpel van de AH. Voor 8 euro kan je je rond eten met 2 man van die serie kies&kook
Goh, antwoord op de mail en beiden hadden we hetzelfde: wat moeten we hier nou weer mee Lieve Olaf en Desiree, Een late reactie, we moesten jullie mail even laten bezinken. Willen jullie onze kleinzoon een hele lieve knuffel van ons geven? Een ding willen we zeggen van onze kant en dat is dat we heel veel houden van jullie alle drie. pa en ma
Ik zit in mezelf te el u ellen hier. Dan maar bankhangen en straks het ventje wekken voor zijn laatste voeding. Och ja, een mijlpaal, hij heeft vanavond voor het eerst boven geslapen, jippie! Normaal als we hem boven legden na 7 uur dan was het brullen, al vanaf de geboorte maar nu met zijn nieuwe muziekmobiel is hij stil. Hij ligt vanaf half 8 boven en slaapt nog steeds. Hij mag dus voortaan rond een uurtje of 2-3 naar beneden en dan rond 7 uur weer naar boven. Hopen dat het zo goed blijft gaan. Truste meiden, kga naar boven.
Ha meisjes! Nog even een berichtje voor het slapen gaan! Lune kan 'ineens' veel meer Ze kletst meer, heeft langer en meer lol in de box, schopt vreselijk hard met haar beentjes en zet zich af op de vloer/bodem zodat ze half opzij rolt en lacht ineens veel vaker met geluid.. Nah, zo maf Heb ik een sprongetje gemist? Dees, weet ook niet zo goed wat je met die mail 'moet'. Lastige situatie.. Even laten zakken misschien? Suus, de babydoos stelt dus niet veel voor? Dan haal ik hem ook niet op denk ik. Prenatal zit nou niet bepaald om de hoek. Ik duik ook zo mijn bedje in, heerlijk. Mag Jeroen de laatste voeding doen. Ik hoop zo dat ik slaap, ben vreselijk nerveus voor morgen, Lune haar wen-uurtjes op de creche Ik heb met Jeroen afgespoken dat als morgen niet goed gaat, hij Lune volgende week mag brengen en halen naar de volgende wen-uurtjes. Dan kan hij ook ervaren hoe het is om haar daar te laten en op te halen. Als het beide keren niet goed gaat gaan we rondkijken naar een gastoudergezin. Dus ik ben wel een stuk rustiger. Morgen is het maar een uurtje zonder mij want het eerste uur ben ik erbij en volgende week ook maar 2 uurtjes en dan zien we dus wel verder! Misschien gaat het ook wel prima, zou fijn zijn! Nou, ga ik nu pitten. Trusten lieve meiden! xxxxxx
hoi hoi... ik heb wel bijgelezen, maar om eerlijk te zijn ben ik te suf door de warmte om op iedereen te reageren... wilde even laten weten dat hier alles goed gaat... vandaag weer naar fysio geweest en we hebben het advies gekregen om naar de osteopaat te gaan... meiden die daar ook heen gaan ivm voorkeurshouding, wat doet zo iemand nou tijdens zo'n afspraak? Ook hebben ze een meeting gedaan van het hoofdje van Fenne, zo weten ze hoe 'plat' haar hoofdje nu is en kunnen we zien wat er in de loop van de tijd verbeterd of verslechterd... soort van berekening moeten ze nu maken en we horen van de week meer... vanavond weer een BBQ gehouden met vrienden... ben gek op lekker weer! trusten en dikke knuffel voor jullie en natuurlijk de beebjes!
Wen, Lune gaat over 2 weken als het goed is voor de laatste keer naar de osteopaat, dat is dan de 6e keer. Voorkeurshouding bij haar was dan ook hardnekkig. Wat ze bij Lune doet is aan haar nekje zitten, beetje masseren en bepaalde bewegingen maken, hoofdje draaien enz. Ook voor haar krampjes ging ze haar buikje op een bepaalde manier masseren. Na die tijd is Lune altijd helemaal knock out en ze heeft nu nauwelijks nog een voorkeurshouding, klein beetje nog. Hoop dat het goed helpt bij Fenne, denk het wel, hoor veel goede dingen en resultaten altijd. Trusten! Ga nu echt op bed
Goedenavond meiden! Vandaag gewerkt! en was lekker druk, Gwen is weer bij me ma geweest vandaag en is weer lekker buiten geweest ,ze zijn nog ff naar mijn werk wezen wandelen dus kon in mijn pauze lekker met haar kroelen vrijdag komt Marcel zijn nachtdienst uit en dan gaat hij een uurtje of 10 naar zijn ma met Gwen(mijn schoonmoeder) als ik werken ben , en dan gaat hij daar lekker plat en dan is mijn schoonmoeder voor het eerst met Gwen alleen sorry maar zie er zo tegenop heb net nog ff zitten janken, omdat ik weet dat ze toch dingen op haar eigen manier wil doen enz... en baal daarvan.... zoals ze heeft van iemand een kinderwagen gekregen ,harstikke aardig maar dat is er 1 uit het jaar nul zegmaar ziet er niet uit ouderwets met witte wielen die geel verkleurd zijn enz ... en zij is er helemaal blij mee want dan hoefden we als Gwen naar haar kwam onze eigen kinderwagen niet mee te nemen!Ze wil naar de stad wandelen enz.. Hallo ik heb hem toch niet voor niks... dus ik zei al tegen Marcel daar gaat mijn kind niet in liggen hoor want dat ziet er niet uit en de rest daar denkt dan dat die wagen van ons is , of zie ik dat nou verkeerd! dus ik sprak haar net op msn dat ik liever heb dat ze gewoon in onze wandelwagen kan omdat ze daar platter in kan enzz en het geweldig vindt om alles te zien en niet meer in de kinderwagen bak ligt zegmaar( zeg ik zo ipv dat ik de waarheid echt zo zegt) En toen zei ze ;Ja maar daar kan ze nog makkelijk in hoor! dus ik kijk wel wat ze wil zei ze... ik dacht bij mezelf hallo ik kijk wel ik maak toch zeker uit waar ze in ligt of zie ik dat ook weer verkeerd?en ik zei op het laatst ik wil gewoon dat ze in onze wandelwagen ligt want dat doe ik zelf ook! nou geef ik marcel gewoon de onze mee naar zijn ma, maar weet zeker dat zie die niet gaat gebruiken wat moet ik hier nou mee En hun hebben zegmaar een wat ouder huis met een kelder begane grond , 1e verdieping en 2e verdieping dus best ruim pand, nou heeft ze beneden in de kelder een klein kamertje opgefrist met ledikantje erin waar Gwen kan slapen als ze daar is, maar ze wonen op de 1e verdieping en dan zou ze Gwen in de kelder leggen, dat wil ik helemaal niet, daar leg je je kind toch niet neer als je zelf 2 verdiepingen hoger de woonkamer hebt... als er wat is dan hoor je haar echt niet daar.....bah ik vindt het helemaal niks! of ben ik nou echt zo zeur? sorry voor me geklaag! @Dees heb je dat spul nog kunnen halen bij action? en is het gelukt met je haar? en nog reacties gehad? Uhm en die Mail ja uhm wat moet je ermee was dat alles wat je kreeg , geen commentaar niks?uhm vaag @Debie fijn dat alles goed was met haar heupjes! super opluchting! @Miran24 ach bale van je Depressie en ja ik zou ook niet zo snel aan de anti depresiva gaan maar ja das ieder voor zich! ik hoop dat je je snel beterder voel @Suus heb Tess nu nog echt nachtvoeding iedere nacht? @Kenzo welkom meid! en wat een poppie is je Leonie @Lianda zo dat zijn lekkere nachten hoor! lekker van genieten wat een leuke foto van je knulletjes! @Maja82 als jij denkt dat een oppasmoeder beter is moet je daarvoor gaan , doe wat je gevoel je ingeeft!dan komt het allemaal goed @Ichtus heerlijk geshopt en leuk he shoppen bij de wibra , dan heb je wat voor bijna niks en dat badjes verhaal van vanmiddag moest wel lachen je had het er maar druk mee! @Wen ik hoop dat de osteopaat helpt voor Fenne haar voorkeurshouding! hoop dat de BBQ lekker was Hoop dat ik niemand vergeten ben sorry ik ga naar bed en dan morgen ochtend ff naar de apotheek voor herhaalrecept voor de Losec ! daarna ga ik de tuin in en zonnen! weltrusten tot morgen!