oefff... das balen, heel verhaal getypt en knalt de site er uit hier... nah goed... ff snel opnieuw: Fenne is een kleine slaapkop door de warmte... gisteren haar om half 6 even op bed gelegd omdat ze moe was, was benieuwd hoe laat ze wakker zou worden voor badje en laatste voeding (das normaal 8 uur)... dacht al: die ligt vanavond een stukkie later op bed... maar mevrouw heeft 't gewoon volgehouden tot 4 uur vannacht te slapen en daarna nog weer tot half 9... hihi, doet ze goed! Hier vanochtend heel 'lief' cadeautje gevonden in de tuin... echt lekker op de vroege ochtend... onze poes had heel strategisch 4 baby-vogeltjes op een rijtje voor de deur gelegd... arme moeder-vogel! ichtus: hoop dat alles goed is met Jurian en hij gewoon een beetje last heeft vd warmte... debie: veel plezier vandaag met je mams en de kids! Sizzel: succes in ziekenhuis en sterkte voor je vriendin! Dees: lekker die poetsdrang, ik ga zo ook even aan de slag... was je al ongi geweest sinds de bevalling, of is dit eerste keer? (tenminste als echt ongi is natuurlijk) Kenzo: Fenne weegt rond de 6 kilo en is ongeveer 60 cm lang... maatje 62 Suus: een hele dikke kniffel voor Tess... vervelend dat ze zo ziekjes is... en wat een onderneming om 's nachts naar huisartsenpost te gaan... hoe laat was dat? Anouk: fijn dat je geen kdv-vrees hebt... super dat Sarah het daar zo leuk heeft! niemand vergeten hoop ik? knuffel!
Dees, je kent me TE goed meis! Ben net bij mijn eigen HA geweest en Tess heeft alles tegelijk. Ze is snipverkouden, longen vol met slijm en de snot zit vast achterin de neus. Griep erbij en last van het warme weer, waarschijnlijk heeft ze ook spierpijn van de prikjes. Jemig, da's toch te zielig voor woorden? HA heeft het advies gegeven om haar een zetpil te geven en dan een uurtje later weer drinken aan te bieden en dan elke 2 uur. En als het niet verbeterd dan morgen weer bellen en wordt ze wellicht opgenomen. Oja, was even vergeten te melden dat ze dus de fles van vanmorgen absoluut niet wilde hebben. Ze weigerde gewoon de speen.....kokhalzen, met de tong eruit drukken, etc. Als ze suffig overkwam ook direct bellen. Nou, heb er een half uur geleden een zetpil ingedrukt, vond het trouwens niet echt makkelijk, maar goed..... Daarna is ze in slaap gevallen en moet haar dus zo wakker maken voor de fles. Dat vind ik dan wel weer jammer, slaapt ze eindelijk lekker.....kom ik weer aan met die k*tfles. Ben nu alweer gesloopt voor de hele dag en ik moet ook nog eens vanmiddag door de ctg-scan voor mijn oor. Nou, topdag dus! Goh, waarom voel ik me toch zo opgefokt? Ichtus, Jurian een bloedneus...sneu hoor! Hoop niet dat hij daadwerkelijk hooikoorts krijgt. Lekker een vakantie in het vooruitzicht....ben jaloers! Dees met de schoonmaakwoede. Nou Anouk, die is hier ook ver te zoeken hoor! Volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde temperamentje en onze dochters ook....whaahaa. Wen, hier idem dito....kon ook telkens niet op de site komen. De poes helemaal trots natuurlijk....ha ha ha. Straks komt moedervogel nog wraak nemen. Houd Fenne maar goed in de gaten, straks pakt de vogel haar uit bedje. Fenne slaapt dan waarschijnlijk zo verder....whaahaa.
vergis ik me nu of is het de laatste tijd vreeeseeelijk rustig hier... @wen.. goed van fenne zeg!maar nu wel weer een nachtvoeding.. vond je dat niet vervelend? hier marijn zo als normaal weer wakker gewordden.. heb nog wel ff snel mijn kledingkast uitgemest..pfff wat een zooi zeg en veeeel positiekleding...Er kan ineens weer veeel nieuw spul bij in..hahahaha ik ga straks nog ff met de kids naar een vriendin koffie leuten.. heb vandaag de auto dus daar maak ik ff gebruik van. Ed is met de bus naar t werk aangezien hij vanavond de motor op gaat halen bij een collega voor de toertocht morgen..na de toertocht gaan ze nog bbq-en dus zit dan 3 avonden alleen.. gister, vanavond (moet ie ook laat) en morgen..bah.. voel me dan net een single-mom..maar goe..zo vaak doet ie niet iets leuks voor zichzelf dus vind t erg leuk voor m dat ie weer s wta onderneemt! ze hebben er in ieder geval mooi weer bij.. ze zijn met zo'n 50 man..dus dat wordt vast mooi.. ik ga ff luisteren of marijn weer in slaap is gevallen.. zo niet dan flesje maar geven.. tis weer bijna 3,5 uur geleden dus kan wel... KNUFF en tot vanmiddag all..
Ahhhh Suus, wat zielig zeg. Verwen haar maar met extra aandacht en heel veel knuffels. Geef er ook maar een paar van ons. Anouk, vangen *gooit schoonmaakwoede* . Euh, gaatje bijprikken? Debie, veel plezier met de kids. Wen, jeetje, rotkatten toch. Hier doen ze dat ook ieder jaar. Heb ik net het ene babyvogeltje begraven, brengen ze de volgende . Heerlijk dat Fenne zo goed slaapt zeg! Ichtus, ja, Olaf komt mee. Hij wilde de eerste keer zwemmen niet missen . Goed dat je de ha hebt gebeld maar hou het wel in de gaten. Veel plezier vanmiddag
dees, gevangen maar de zon is de winnaar! Heb trouwens best nog wele wat gedaan, boodschappen, onze slaapkamer, Sarah´s kamertje, badkamer een begin. De was, de ramen beneden binnen. En een gaatje in het speentje van de fles van Sarah, ze krijgt er niks meer uit en een speentje dat daarna komt dat gaat te snel. haha, wat dacht jij dat ik ging doen dan? Suus, hmmm, jij oko al een temperament? Vannacht vloog het flesje van Sarah richting grond, grr, was zo kwaad, tja en natuurlijk was dat lieve flesje de pineut. Dus ik tegen Sarah, en nnu wil ik je niet meer horen! kijkt ze me aan en zet het op een brullen, ik me meteen schuldig voelen, was nog niet eens zo gemeen gezegd ook nog, hmmm. Geef Tess een dikke knuffel van me en ook eentje voor jou. Ga vanavond even iets voor jezelf doen, koffie leuten bij vriendin of zo, evn iets anders. Succes bij de scan. iek, dode vogeltjes,bah lijkt me niet fijn maar ik heb wel eens gehoord dat ze dat doen als een soort bedankje, dus jullie zijn erg lief voor de katten. Ik ga were richting zon, heerlijk! Dadelijk naar de kapper.
oh Dees, wat stoer, mooi mannetje. Leuk hoedje ook. Heb eenbandana gekocht voor Sarah, eens kijken of ze het iets vind, kon alleen maar roze of witte hoedjes vinden.
@dees oh leuk dat Olaf ook meekomt!...ed wil ook mee zwemmen! hier heeft de zon ook gewonnen.. heb alleen een wasje opgehangen en een was opgevouwen verder niks meer... ga ook niet koken.. we eten soep met broodje..heb geen puf..en geen zin.. marijn trouwens ook niet.. is wat jengelig vandaag.. zal de warmte wel zijn...
Ik heb Luuk weer binnen gezet met de wagen, veel te heet buiten. Hij stond onder de parasol maar het was bloedjeheet. Binnen is het een stuk koeler. Trouwens een vraagje, wat is verstandiger, raam open in de auto of de airco aan? Wij doen de airco i.v.m. tocht maar is die koude lucht niet slecht? We hebben hem trouwens niet helemaal koud staan omdat anders het verschil in temperatuur zo groot is.
Eten.... Hm, gisteren verse asperges gehaald bij een boer maar helemaal geen zin om te maken. Zo'n kloteklus dat schillen. Ik ga ook voor makkelijk vandaag, iets van shoarma misschien ofzo.
ik zou de airco aan doen...met idd niet een te groot temp verschil.. kan best hoor.. die hitte is ook niet fijn!
onze airco is trouwens stuk dus wij zitten dinsdag dat hele eind met zijn vijven in een snikhete auto.. zie er nu al tegenop!
Meteen in het zwembad duiken daar dan. Geven ze voor volgende week ook nog steeds warm weer op? Maandag een hele dag naar Veghel naar de Thermen. Ik heb er zin in maar ik zie er zo tegenop om Luuk achter te laten . Ik ga om half 9 de deur al uit en ben pas rond 8 uur weer thuis
Mag ik even mijn blijdschap met jullie delen? Ik pas weer in een oude spijkerbroek! Ik vind het zo geweldig, want ik was dus echt 28 kilo aangekomen & kon mijn broeken letterlijk niet eens over mijn bovenbenen heen krijgen... nu hangt er nog wel een vetrollie overheen, dus moet nog even wachten met echt aan doen van de broeken, maar ik krijg ze weer aan en dicht whahaha... waar een mens al blij mee kan zijn he? Nog iets leuks, ik heb een leuke koeltas gevonden bij de HEMA waar ik kolf & flesje in kwijt kan voor op het werk... met de koelelementen blijft alles tot 12 uur koel... en hij was in de aanbieding voor 6,36 euri! Ook een schattig jurkje en 2 korte broekjes voor Fenne gevonden... ook voor weinig! Suus: hoe is het nu met Tess? Dees: schattig die zonnebril en dat hoedje... echt super cute! Ichtus: airco bij jou ook al kapot? hier dus ook... das echt een gemis he? en ik vond de nachtvoeding niet erg hoor... binnen 20 minuten heeft Fenne gedronken, een schone luier en ligt ze weer te slapen, en ik 2 minuten later ook... Anoek: leuk zo'n bandana... die zoek ik ook nog voor Fenne... ga nu mijn quiche met broccoli maar eens in de oven gooien, had ook echt geen zin om te koken, dus is zo'n kant & klaar ding geworden... fijne avond allemaal!
Kheb net kebab besteld, ze kunnen er zo zijn. Daarna snel kolven, had om 6 uur gemoeten. Ik ben benieuwd wat de score nu zal zijn met kolven. Gaaaaf Wen, dat je je broeken weer past. Bij mij is alles te groot. Ik ben 20 kilo kwijt en wil er zeker nog 20 kwijt alleen ontbreekt me momenteel de motivatie even. Luuk krijgt nu flesje. Ik heb even niet de puf om hem de borst te geven. Misschien vanavond lekker even bij mama laten drinken op bed.
Hoi lieverds! Hebben jullie de hitte vandaag een beetje overleefd? Ik zie wel een te schattige foto van Luuk met hoed, heel stoer! Vandaag wezen shoppen met mijn moeder, heerlijk! Lune mee en lekker rondslenteren. Heb van mijn moeder een spijkerbroek gekregen, heel gaaf, van Esprit. Een beetje stoere. Normaal heb ik Indian Rose maar vond ik te duur voor nu, heb mn figuur nog niet terug. Niet dat ik zo vreselijk van de merken ben, maar spijkerbroeken vaak wel, zit toch vaak mooier heb ik het idee. En heb een kort, zwart leren jasje gekregen. Bij de Bristol, zo cool. Ik ging kijken voor slippers en kom terug met een leren jasje van 90 euries Ben helemaal happy! Voel me nu tenminste weer een beetje mezelf met kleren die ik leuk vind, loop steeds in dingen die ik pas maar niet mooi vind en mijn leuke kleren liggen maar in de kast.. En heb me natuurlijk weer arm gekocht bij de Hema voor Lune.. Leuk setje, broekje en tshirtje, 2 rompertjes, dekentje, lakentje.. Erg he Net bami op, lekker! Met pindasaus en een gebakken eitje, mmm. We gaan misschien straks nog achter een lutjepotje (babyhuisje voor buiten) aan. Heb 1 op mp gezien en direct gemaild. Nou, ga even de bloemen verpotten, die gaan dood, heel sielug Tot later! xxx
Heey zonne-aanbidders, hier gaat het gelukkig weer prima. Tessje heeft weer heerlijk geslapen en we moesten haar om 17.15 wakker maken voor de voeding. Ze was weer vrolijk en heeft het hele flesje leeggedronken en de temp. was 36,9....JIEHAA! Lang leve de zetpillen. De scan was wat minder, werd toch lichtelijk nerveus van al die termen. Nu een weekje wachten op de uitslag. Duimen draaien dus. Heb vanmiddag weer een heel stuk gelezen in "komt een man bij de dokter...". Eindelijk had ik de puf er weer voor. Wen, gefeli met de strijd tegen de kilo's. Nog even en de rol zit erin i.p.v. erover. Ik ga morgen ook even snuffelen bij de Hema. Wil een leuk jurkje voor Tess halen. Dees, ik doe in de auto mijn raam een stukje open. Maar wij hebben dan ook geen airco, dus zou niet weten wat ik in dat geval had gedaan. Wat een stoere foto van Luuk. Hoezo "laat de vrouwtjes maar in de rij staan?" Maja, ook al zo goed geslaagd bij de Hema. Nu weet ik het zeker, ik ga morgen shoppen. Jan gaat ook shoppen, voor zondag...whaahaa. Hij vindt het altijd heel lastig om wat te kopen, is altijd bang dat ik het niet mooi vind. Terwijl hij nog nooit met iets thuisgekomen is, wat spuuglelijk was. Ik heb hem ook gezegd dat Tess wel iets mocht uitkiezen, maar hij vertrouwde haar mening nog niet. Ichtus, Marijntje een beetje uit z'n hum? Kun je het wellicht iets koeler voor hem maken? Oja, ik moet ook nodig met de tuin bezig, maar kan er de energie nog niet voor opbrengen. Ben wel altijd erg blij als het af is. Misschien daar ook morgen even achteraan. Als ik dat allemaal red op 1 dag, want ik ga ook nog sporten....
hey lieve meiden, ik ben gisteren bij de orthopeet geweest (een eikel en heel bot) helaas kon hij niks voor mij doen ik moest maar flink aan de slag met fysio en fitnes vanaf volgende week ga ik ook weer 1x per week fitnessen onder begeleiding van mij fysiotherapeut. de fysiotherapeut heeft me vandaag nog een goed nagekeken en mijn rug is erg verzwakt en mijn schaambotje beweegt (wat niet normaal is) hiervan heb ik soms ook erg veel pijn. tot mijn grote verbazing stond ik vanochtend in de douche en wat blijkt er komt weer melk uit mijn borsten dus ik heb meteen de dokter gebelt en ik kon vanmiddag om 5uur terecht. hij vond het erg raar want ik heb zelfs harde schijven in 1 borst. ik heb dus weer borstvoeding remmers gekregen. ik hoop dat ze gaan werken want ik heb al 3 maand geen druppeltje melk meer gezien tot vandaag . pfff wat zit mijn lichaam toch raar in elkaar . ik ben op het moment ook erg uitgeput en heb veel last van mijn onderbuik dit kon misschien in verband staan met mijn borsten. en nu is het afwachten of de pilletjes gaan werken, want ik heb echt geen zin om weer opnieuw stuwing te gaan krijgen. met dylan gaat het goed hij geen bijna geen last van de warmte gelukkig. ook het fruithapje begint hij nu echt lekker te vinden en heeft ook heel goed in de door dat hij zijn mond moet open doen als ik de lepel voor zijn mond hou . dylan heeft trouwens een nieuwe hobby s'nachts weer wakker worden , sinds hij op zijn eigen kamertje ligt word het weer iedere nacht wakker maar dan probeer ik eerst zijn speen en als hij nog steeds blijft jammeren of huilen dan pak ik hem van ellende maar weer bij ons op de kamer in de wieg. ook heb ik heb vanacht wat roosvice gegeven want hij had echt dorst door de warmte. @dees helaas hebben wij geen airco dus wij doen het raam een stukje open anders is het echt te heet, ik doe wel de zonnekap van de maxi cosi omhoog ivm eventueel teveel wind . wat een mooie foto van luuk echt een schatje is het. ik ga nu nog maar ff wat terug lezen knuffel