Oeh, ze hebben hier in het plaatselijke kinderkleding winkeltje uitverkoop. Bijna alles 10-70% afgeprijsd. Ik dacht ik heb niet zoveel maar uiteindelijk rekende ik 62 euro af. Normaal was ik voor hetzelfde 128 kwijt geweest zei de bon . Ze hebben alleen merkkleding dus normaal best duur en zo scheelde het wel. Ik geef geen reet om merken maar ze hadden zulke leuke stelletjes. Ik heb korte broekjes en shirtjes van Bla Bla Bla en Noppies en leukkkkkkk Olaf was erbij en heeft niks gezegd, lief van hem want normaal wil hij dat soort dingen niet. Er zitten broekjes bij die hij straks wel weer aan kan als de luier af is dus dat is wel lekker. Het schijnt dat hij dan maatje 74 zo'n beetje weer aan moet kunnen zei ze in de winkel.
Volgens mij is het wel te merken dat ik niet zo goed tegen de warmte kan . Ik baal van de buren, tis elke zomer hetzelfde met de radio. Hij staat niet extreem hard hoor maar wel nét te hard. Ik moet de hele dag die bonke bonke herrie aanhoren . Ooh en heb storing in de pc en een programma, die 2 hebben ruzie. Ik ben vanmorgen 20 minuten bezig geweest met 2 foto's bewerken . Zo gaat het lekker
8) Hoi Hoi ik ben er weer! We hebben een geweldige vakantie gehad. Dit is ff snel een berichtje van mij. Ik heb nog niks terug gelezen. Ga ik vandaag, morgen of maandag doen. Maar ik wilde toch ff weer laten weten dat ik thuis ben. Heb jullie echt gemist en veel aan jullie allemaal gedacht. Tot snel! xxx
@ boney : fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Je hebt het ook wel niet zooooooo getroffen met het weer! super! Je krijgt wat je verdiend zeggen ze dan he! @ Dees : ik ben ook niet van de merken.. maar gisteren ook een korte broek van Feetje en 2 broekjes van Mexx gekocht in de uitverkoop! Helemaal geweldig! en dat samen voor 14 euro! maaruh.. wij willen straks natuurlijk wel foto's zien van hoe Luuk eruit ziet natuurlijk he! (stoere avatar heb je trouwens!) @ Maja : hahaha.. ook jij hebt weer lekker geshopt zie ik! Heerlijk! @ Miran : hoe gaat het nu? @ Suus : fijn dat Tess weer beter is meid!
Kzal trouwens ff snel mijn verhaal doen! Jullie weten als het goed is dat mijn beste vriendin zwanger is. Ze is nu 31 weken. Ze had al een hele poos pijn aan de rechter kant net onder haar ribben. Bloeddruk was prima (120/65) dus zwangerschapsvergifitiging was het niet. maar ze heeft zoooooo'n ontzettende pijn. Kan misschien 10 min zitten en dan dus niet meer. De kleine voelde ze al niet vaak en de afgelopen 2 weken bijna niet meer. Dus vorig weekend ctg gemaakt. alles helemaal goed met de kleine gelukkig. maar die pijn...? uiteindelijk, na een echo bij de gyn bleek dat ze dus flinke stuwing had in de rechternier. Dat houd in dat de baarmoeder dus tegen de nier aanduwt waardoor die zijn afvalstoffen niet goed kwijt kan waardoor die nier dus opzwelt. Ook bleek dat ze een flinke urineweginfectie had opgelopen. Dus was de conclusie heel duidelijk. ze moest opgenomen worden. ze zou een infuus krijgen tegen de pijn, maar na 2 dagen hebben ze die eruit gehaald omdat het helemaal niets hielp. Ook had ze de hele tijd een soort van wegrakingen die wel 2 uur konden duren. ze praatte er dan helemaal langs en ze weet er zelf dus niets meer van. vorig weekend dus het hele weekend met haar in het zh gezeten.. gewoon gekletst.. want ja.. ze mocht niets en lag aan het infuus. (haar man was mijn mannetje aan het helpen met ons tuinhuisje...) uiteindelijk mocht ze zondags naar huis. (nadat ze helemaal niets gedaan hadden op het infuus na wat niet werkte...!) afgelopen woensdag ging de telefoon bij mij.. zij was het.. praatte er helemaal langs en huilde.. vroeg of ik haar man wilde bellen. dus ik dat gedaan en meteen naar haar toe gegaan. Lag ze dus op bed en kon haar benen niet meer bewegen.. ze heeft waarschijnlijk bijna 3 uur zo gelegen.. na een half uur of zo kon ze haar benen weer langzaamaan bewegen.. dus weer de gyn gebeld en donderdag (ben ik de hele dag mee gegaan) kreeg ze een eeg.. (meet de hersenactiviteit) dat was allemaal goed gelukkig.. dus waar die wegrakingen vandaan komen weten ze nog steeds niet, maar het blijft gewoon eng vind ik! Ook wordt de pijn erger, maar dat moet ze gewoon uitzitten. Zoals het er nu uitziet wordt ze met 37 weken ingeleid.. maar ja.. zo duren 6 weken nog heeeeeeeeel lang! Ik ben dus veel bij haar en weinig hier. Vind het geen prettig idee als ze alleen is namelijk.. Ook zorgt het natuurlijk voor de nodige afleiding en dat is ook wel erg prettig natuurlijk! En gezellig is het ook hoor! nu weten jullie tenminste ook hoe en wat.. voelde me zo schuldig dat ik zo weinig hier ben... Met Nora gaat alles helemaal super trouwens! geniet echt van ons lieve meissie!
Jeetje Sizzel, wat een rot zwangershap heeft je vriendin zo.. Wat sneu! Je gaat je toch niet schuldig voelen dat je daarom hier minder bent joh! Zo te lezen ben je een supervriendin! Wat fijn voor haar dat ze jou als steun heeft! Ik hoop dat het de komende weken toch een beetje beter met haar gaat. Fijn dat het met jullie goed gaat! Dikke knuffel aan Nora! En jezelf
Goede avond meiden.. Heb wel teruggelezen maar ben weer veel kwijt.. @suus.. fijn dat tess weer de oude is meid..kun je weer terug genieten...... @dees.. dat wakker worden een uurtje na de voeding doet mairjn sinds een week ook.. erg irritant.. ik haal m eruit en als ie eenmaal getroost is is ie vrolijk en kwekt ie toch nog wel een tijd...daarna moet ik toch echt nog minimaal een half uur rekken, maar dat lukt vaak wel met een wandelingetje...daarna dus weer een fles en dan weer naar bed, maar na de fles houd ik m nog een half uurtje op.. dat werkt hier toch iets beter dan m meteen in bed stoppen... @sizzel.. sjonge zeg wat eng klinkt dat allemaal...wens haar maar sterkte en beterschap natuurlijk en sorry zeggen dat je hier niet veel bent hoeft niet hoor...Fijn dat het met Nora zo goed gaat.. Hier veeeeel gepoetst.. nu heeft het huis gewonnen.. en ik ben voldaan.. kids kwamen gevoed en gebadderd terug van oma en konden direct lekker naar bed.... jurain nog extra voorgelezen en ze slapen allemaal.. ed ligt in bad.. die is gebroken door de toertocht..Ik zit dus nu brigitte kaandorp over opvoeden te kijken op Ned.1 Zoooooo leuk en herkenbaar...! dus ik ga weer ff kijken... Knuff en misschien tot straks.. anders alvast truste en tot morgen..
Lieve meisjes! Waar zijn jullie allemaaaaaaal? Ik verveel me! hihi Jeroen is naar een voorstelling van 'de Lama's' en Lune ligt eindelijk op bed te slapen. Ze had het zo warm dat ik haar uit haar bakerzak heb gehaald en in een romper met lange mouwen onder een lakentje heb gestopt. Maarja, nu wappert mevrouw zich steeds wakker.. En ze schopt het lakentje weg. Duveltje Het babyhuisje was al verkocht.. *snik* Maar heb al wel 2 nieuwe advertenties gezien dus maar direct weer gemaild. Ik geef nog niet op! Tis echt bloedheet he, heb net lekker een perenijsje op. Lust er nog wel eentje. Of twee. Of drie.. Ben strontvervelend, weet niet goed wat ik moet doen. Tv kijken geen zin in, te warm om te slapen. Oftewel, verveel me gewoon! 8)
goedenavond. Heb net alles terug gelzen, maar te warm om op iedereen te reageren. Las wel van suus en dees dat de kleintjes niet meer willen slapen. Vraag me af, doen jullie ze dan steeds naar bed na elke voeding? ? Hier krijgt ze eten zo om de 3 uur. Meestal de eerste en de middagvoeding blijft ze wakker en slaapt nu 3 tot 4 keer per dag 20-40 minuten. De rest van de dag dus wakker. Vanochtend bij de kapper geweest, weer iets blonder. toen pasfoto's laten maken voor bijschrijven paspoort. de derde foto was meteen goed. Daarna verjaardag oma, die werd 90. Was echt in een vreslijk muf zaaltje, kon geen raam open en waren er ook npg een aantal die het nodig vonden te roken. Bah. Zijn al om half 8 weggegaan terwijl het nog de hele avond zou duren. Nou ga zo mijn bedje maar eens inrollen ben echt moe.
goedenavond, ben ook een beetje aan het teruglezen hier... was niet zo veel vandaag, maar logisch ook met dit lekkere weer... debie, ik vroeg me ook al af of de beebjes dan na elke voeding weer gaan slapen... Fenne slaapt 's ochtends zo'n 1,5 uur na de voeding meestal een uurtje (ze is dan moe van het spelen)... vaak slaapt ze 's middags ook nog 2 dutjes van ongeveer een uur... en dan gaat ze 's avonds om 8 uur in bad en naar bed... de rest van de dag is ze wakker en ligt ze lekker te keuvelen, kletsen, spelen, knuffelen etc... klinkt trouwens vreselijk zo'n muf zaaltje met dit weer! Maja, jammer dat je babyhuisje verkocht is... toch snap ik het nog niet helemaal zo'n ding... heb vandaag maar eens opgezocht wat het is, maar waarom niet gewoon de kinderwagen of campingbedje met een muggennetje in de tuin gebruiken dan? of zie ik iets heel funtioneels over het hoofd? Debora & mannetje, gefeliciteerd met jullie nieuwe banen! Ichtus, volgens mij heb je een lekker dagje gehad... goed om te lezen! Sizzel, joh... wat een verhaal van je vriendin... logisch dat je veel tijd met haar doorbrengt, lief ook van je zeg! Kan ze vast heel goed gebruiken in de periode tot 37 weken... knuff! Boney is back ... fijn dat jullie zo leuk gehad hebben! Dees, leuk al die kleertjes zeg... ik moet eerlijk toegeven dat ik ook graag merkkleertjes voor Fenne koop, ik vind ze vaak toch wel erg mooi en goede kwaliteit... Maja ook al ze lekker geshopt, wat is geld uitgeven toch iets geweldigs! Suus, fijn dat het beter gaat met Tess... vast weer aantal mensen vergeten... is geen onwil hoor! hier alles trouwens helemaal ok... Fenne is gewend aan de warmte en is weer haar vrolijke zelf! bij deze alvast... want nog 40 minuten te gaan: een hele fijne (eerste) moederdag... jullie zijn allemaal top moeders & jullie kindjes boffen maar!
goedenavond nog ! bijna nacht sorry heb niet terug gelezen het is een beetje laat en ga nu naar bed! gister en vandaag gewerkt en vanavond visite gehad. ben gesloopt! morgen moederdag dus eerst naar schoonma en dan mijn ma en daar gaan we ook BBQ en ik ga lekker in het zonnetje daar niks doen! denk dat ik maandag weer meer van de partij ben! DIKKE KUSSSS EN KNUFFFF VOOR JULLIE ALLEMAAL!!!! ik zou het hier echt niet willen missen jullie zijn schatten!!! zo moest ik ff kwijt!!!
Lune net de laatste fles gegeven en ik ga ook zo naar bed. Ben benieuwd hoe lang we slapen nou Lune niet is ingebakerd Babyhuisje is handig omdat: hij op een vaste plek staat dus geen gesleep met box/campingbedje, kinderwagen groeien ze snel uit, babyhuisje niet, baby ligt beschut dus geen last van beestjes of zon of wind maar kan wel lekker doorluchten, baby kan er het hele jaar in liggen.. zelfs in de winter liggen baby's er heerlijk mits warm ingepakt en buiten slapen is heel gezond, en het lijkt ook nog eens heel schattig! Vind ik dan Ga ik nu slapen, trusten! xxxx
En een goedemorgen maar weer! Ik heb het wel druk met jullie zeg We gaan straks naar een babyhuisje kijken! Er stond eentje op mp en heb die man gemaild. Wil hij eigenlijk eerst afwachten hoe er geboden wordt maar ik wil direct actie! Dus ik heb hem gevraagd wat ie er voor wil hebben, mailt hij 50 euro Dat is geen geld! Normaal ben je zo rond de 150 euro kwijt.. Dus ik vroeg of we deze ochtend langs mocht komen en dat kon dus hopelijk wil hij hem aan ons verkopen! Dan hebben we hem gekocht voordat er een bod is uitgebracht want het zou me niets verbazen als er ineens een bod komt van 100 euro.. Snel handelen dus! Vannacht ging redelijk, Lune was alleen al wel tegen 4 uur al steeds wakker omdat ze dus niet in de bakerzak sliep. Maar ze heeft tussendoor gedommeld tot half 7 dus dat is toch best netjes. Ga haar zo weer naar bed brengen en tegen Jeroen zeggen dat we straks achter dat huisje aan gaan! xx
Goedemorgen allemaal! alle mamma's hier een heeeeeeeeeeele fijne 1e moederdag! Geniet er allemaal van! het is schitterend weer en we hebben pracht van kindjes! wat willen we nog meer!!!
Goedemorgen meiden! Hele gezellige MOEDERDAG!Geniet er nu zelf ook van! fijne dag meiden! @Maja succes met je babyhuisje en hoop voor je dat het wat is
Goedemorgen meiden. Deesje zit weer eens in tranen. Mijn eerste moederdag, 9 jaar heb ik hierop gewacht. Nu is hij er en moet ik huilen. Mama van 2 kanjers en maar 1 mocht ik bij me houden. Ik zou blij moeten zijn dát ik moeder mocht worden en toch..........
Ben al een heel eind op weg met terug lezen. Doe steeds een stukje... Ik reageer algemeen, het is niet te doen om op ieder persoonlijk te reageren. Vast voedsel: Hier wil ik het echt pas met 6 maanden gaan doen. Ik heb me laten vertellen (weet dus niet of het echt zo is, maar ik geloof er in) dat na 6 maanden het slijmvlies in de darmen pas helemaal goed is gerijpt. Ik vind het dus beter om te wachten. Wij kregen als baby ook al met 3-4 maanden vast voedsel, en nu zijn er veel mensen met darm problemen. Oorzaak? Als ik merk dat ze er behoefte aan heeft dan krijg ze het pas. Eigen bedje slapen: Hier slaapt Tessa nog steeds in de wieg klem naast m'n bed. Ik hoef m'n bed niet eens uit om haar te pakken. Ze heeft nog nooit in haar eigen bedje op haar kamertje gelegen. Ik heb ook geen idee wanneer ik dat wil gaan doen. Zolang ik BV geef en ze slaapt steeds zo goed door blijft ze op onze kamer. Ik ben bang dat ik haar niet hoor in haar eigen kamertje. Nu word ik wakker zodra zij ook wakker is. Dan pak ik haar en mag ze gelijk drinken. En ik ben dus bang dat ze al een poosje wakker ligt te wezen voordat ik haar hoor. Ach we zien het wel. We hebben ook een familie wieg en er zijn weer 2 nichtjes zwanger (zijn beiden in okt. uitgerekend) Dus de wieg zal binnenkort wel daarheen gaan. Pfffft het is wel veel hoor. Moet op pag. 738 beginnen met verder lezen...