Ik zal zo weer even teruglezen meiden maar ik ben even mijn frustratie aan het botvieren op de vrieskist. Ik ben hem aan het ontdooien en schoonmaken. Een enorm klotekarwei maar ik ben even van de straat . Ik wilde jullie wel alvast bedanken voor alle lieve woorden. Jullie zijn schatten, stuk voor stuk. Kom alsjeblieft allemaal naar de meeting want ik wil jullie zo graag ontmoeten. Ooh en Boontje en Vivian, mijn moeder gaat een proeflapje maken van het supermanlogo. Ik zet er zo snel mogelijk een foto van neer. Nu weer terug naar de vriezer.
Marijn heeft zowaar de hele morgen geslapen.... de laatste tijd was ie na een uurtje ofzo weer wakker.. nu van 8.30 tot 11.30.. hij ligt nu lekker de fles te lurken in zijn wipper...Ik moest me net daar ff in leggen, want lisa had geplast.. zonder luier..grrrr dus moest ff verschoont worden.. volgens mij vindt ie t wel prima zo...hhaha...
hahaha.. geeft die vriezer maar van katoen!... wel goede timing met dit weer.. kun je lekker afkoelen.. ik ga zo de was ophangen... pffff stopt dat nou nooit? bah... nou ook tot later dan maar weer...KNUF EN JULLIE ZIJN SCHATTEN! zooo speciaal! kan er nog steeds niet over uit!
Met een pan kokend water erin gaat het erg hard. Ik kan hem bijna uitsoppen. Luuk heeft hier ook al zo lang geslapen. Half 8 eerste fles en net pas wakker voor de 2de.
Wat een hechte club zijn we toch! GEWELDIG, voel me helemaal goed bij mijn digitale vriendinnetjes. Nogmaals, kan bij jullie alles kwijt en doet me goed! Heb helemaal zin in de meeting, kan ik eindelijk live alle knuffels uitdelen! Zo, genoeg senti menti. Ik ga voor het eerst douchen met mijn schattie. Tot later allemaal en een hele fijne moederdag!
Hi meiden, Ik reageer even niet op iedereen, maar wil natuurlijk Debora even heel veel sterkte wensen met Finn... lieverd, ik zou bijna als statement geen EDC kleren meer kopen, stelletje gekken daar! Ik kreeg een sms'je van Mrijn vanmorgen, ze kan al dagen wel bijlezen hier, maar geen berichtjes posten... ze vroeg me of ik Debora sterkte wilde wensen & wenst jullie allemaal een hele mooie dag! Mijn moederdag verliep vanmorgen lekker soepel zeg... Vriendlief stond tegelijk met mij op om 8 uur, kreeg wel een knuffel van 'm, maar geen 'fijne moederdag' of iets... aangezien Fenne nog BV krijgt is de kleine voeden en mij op bed laten liggen nog onmogelijk, dus vond het niet erg dat er geen ontbijt op bed kwam, die begreep ik nog wel... maar er ging een uur voorbij: niets (lichtelijke teleurstelling).... nog een uur voorbij: nog steeds niets!(teleurstelling nu wel degelijk aanwezig)... na 3 uur vroeg ik maar eens wat we gingen doen voor moederdag, zegt ie: ja, naar mijn moeder toch?... ik zeg: ja, maar voor mijn moederdag?... vraagt ie of ie soms een kopje thee moet zetten of zo... of dat we moeten gaan wandelen... Ik voelde de tranen branden, hoe kan ie nou zo lomp zijn op mijn eerste moederdag? Ik hoef geen cadeautje, maar dit voelt gewoon echt niet goed... ook niets voor hem, hij is super attent! Dus ik naar boven, moet even iets gaan poetsen ofzo, want anders ga ik huilen... boven aangekomen moet ik natuurlijk ook de traantjes laten gaan, voel me stom, maar ben echt teleurgesteld zeg... dus hij komt natuurlijk naar boven: wat is er nou?... ik: niks hoor! (niet laten merken, niet laten merken)... hij merkt het toch, dus ik geef toe dat ik toch wel teleurgesteld ben en barst in tranen uit... hij naar beneden (ja hoor, laat me maar alleen!)... komt ie boven met een kaartje en een cadeautje, alles lag nog in de auto en hij had gewacht tot ik naar boven ging zodat ik niet kon zien dat hij het ging pakken... hij vroeg zich af hoe ik nou kon denken dat hij niets zou doen op mijn 1ste moederdag... nou.. uhm... misschien omdat je al 3 uur helemaal niks zegt en zelfs lomp doet als ik een hint geef?... maar goed: eind goed, al goed... we kunnen er vast later heel hard om lachen, maar nu voel ik me nog steeds verdrietig... sorry voor lange verhaal, maar kan het hier zo lekker van me af typen...
Vrieskist klaar en ben meteen maar aan de koelkast begonnen. Staat nu te ontdooien (het vriesvak) en daarna even uitsoppen. Zo ook een briefje maken voor Olaf voor morgen. Bwehh, ik wil helemaal niet weg
Oohwww Wen, wat een verhaal zeg. Ik had precies zo gereageert denk ik. Wel lief dat hij toch wat had. Olaf is helemaal niet attent in dat soort dingen helaas. Ik heb het medaillon gekregen voor mijn verjaardag en moederdag maar heb er zelf om gevraagd (lees: moeten zeuren). Ontbijt op bed moest hij wel na mijn hints Zo, weer verder poetsen en daarna als een speer kolven want dat had om 12 uur al gemoeten.
ach wen...snap je reactie volkomen, maar hij is dus toch attent he zoals je al zei...maar dat je nu nog verdrietig voelt zijn de hormonen.. gewoon daarop gooien.. werkt altijd... Wat zat er in het cadeautje? nieuwsgierig.... en Mrijn.. aangezien je wel meekunt lezen.. Lastig hoor dat je niet kunt posten...zou zelf heelemaaal frusti van worden.. Maar meid.. Jij ook een heeeeele fijn eerste moederdag..Hoop dat het met koos en juul goed gaat en dan je lekker verwent wordt.. en als het aan de pc ligt? LATEN MAKEN DAT DING! Knuff Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr lisa izit met het water uit het badje te spelen. in haar zondagse GOED! zeiknat dus....NOU DAN LOOPT ZE MAAR IN HAAR NATJE HOOR! ik blijjf niet aan de gang.. ga zo ff mijn haar goed in de plooi gooien en nog even sigaretje roken..dan naar de kirche dus ben er later weer.. @dees.. zooo jij hebt r zin an zeg.. heb hier nog 2 vriezers en een koelkast!hahah
Wat was dat genieten zeg! We vonden het alledrie helemaal top, dit gaan we zeker vaker doen. Ook het water over haar hoofd vond ze totaal geen probleem....
haha... ik heb tijdens en na zwangerschap nagenoeg geen last vd welbekende hormonen gehad, dus die truc werkt hier helaas niet... en attent is ie inderdaad nog steeds... vandaar denk ik ook de teleurstelling, vond het zo vreemd... heb een heerlijke bodylotion van Sabon gekregen, ben zo ontzettend weg van die producten...
Aaaaahhh Suus, wat een prachtige foto! Fijn dat jullie zo genoten hebben, ook echt iets om op moederdag te doen, mooi!
Wen, ha ha ha. Was je te ongeduldig meid? Maar ik kan me die gevoelens zooooooo goed voorstellen. Dan is die teleurstelling er nou eenmaal en probeer dat maar eens vlot weg te krijgen. Geniet van jullie moederdag. Enne, ik is ook wel nieuwsgierig....wat heb je gekregen? Dees, hier ook nog een koelkast (met vriezer) en een vrieskast.....dus ik zou zeggen: leef je uit! Ichtus, in haar zondagse goed met water spelen...lekker handig als je weg wilt. Mrijn, balen van die pc. Maar jij ook een hele fijne moederdag en ik hoop dat je snel weer kunt posten hier.
Da's wel lekker Wen! Lief dat hij dat wel onthouden had. Ik vind het wel lief dat Tess op moederdag met mij wilde douchen als kado. Ik heb er ook zwaar van genoten!
hallo lieve meiden heb geen tijd om op iedereen te reageren we hebben dadelijk feest van de baas die is 12,5 jaar getrouwd heb helemaal geen zin maar ja @dees dikke knuffel van mij @deb jeetje meid wat zul je geschrokken zijn zeg, goed dat je 112 gebeld hebt en ik zou idd nog even naar de hapost gaan en eens goed klagen niet normaal zeg heel veel sterkte meid en dikke knuffel voor finn van mij en bryan @botje bryan doet dat ook altijd met zijn armpje papa heeft hem al omgedoopt tot super bryan Nou meiden ik ga even wat eten en dan snel omkleden en naar het feest tot later weer
Veel plezier Vivian. Het ontbijt was lekker Wen. Ik heb gewoon gezegd wat ik wilde hebben haha Zo, vriezer en koelkast klaar. En nu doe ik niks meer, althans, even niet. Er liggen 3 wassen klaar om opgevouwen te worden Ja dahaaaaag, ik ga niet bij anderen poetsen hoor. Tis van mij ook al niet mijn hobby