Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lutjepotje is (nog) niks geworden. Die kerel waar ik mee mail die hem verkoopt wil eerst nog biedingen afwachten. Is denk ik bang dat hij er te weinig voor krojgt. Heel erg irritant. Ben inmiddels bij een andere wezen kijken maar dat ding is loeigroot :confused: Is onze hele tuin vol.. Dus ik heb nog steeds mijn hoop op die irritante kerel gevestigd :)

Ben je inmiddels je teleurgestelde gevoel helemaal kwijt of komt ie nog soms de kop op steken? Je kan je dan ook zo lang verdietig voelen he, terwijl het 'probleem' allang over is..

Ik ga voetbalvrouwen kijken met een glaasje cola light en een zakje snack a jacks :)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen: Peter is zeker altijd best attent. Niet dat hij elke week komt aanzetten met een bos rozen of zo hoor, maar hij is gewoon erg lief.
    Wij doen van huis uit weinig aan moederdag. En bij Peter thuis was dat net zo. En nog steeds. Maar ik had mijn 1e moederdag toch heel anders voor gesteld.
    Dan word ze vaak om uurtje of 7 wakker. Vanmorgen zelfs even over half 8.
    Ik denk dat ik ze vanavond gewoon nog wakker maak om half 12. Het hele schema loopt toch al in de war vandaag. En dan vanaf morgen ga ik proberen na de voeding van half 8 naar bed te doen en dan kijken hoelang ze slaapt.
    Maar hoeveel voedingen hebben jullie dan? Als ze die van half 12 dan mist dan krijgt ze er maar 4. En dat vind ik wel erg weinig.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou ze slaapt voorlopig nog niet. Ze ligt nog steeds geluidjes te maken en dat terwijl ze altijd heel snel in slaap valt nadat ze is gebakerd. Ik wacht het nog ff af, ga over 5 min. ff boven kijken.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh nee, Fenne krijgt 6 voedingen per dag... ongeveer rond deze tijdstippen (in de fles krijgt ze dan 150 cc):

06:00 uur
    09:00 uur
    12:00 uur
    15:00 uur
    18:00 uur
    20:30 uur

hoe zit dat bij Tessa dan?

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    balen... had gehoopt dat jullie 'm voor die 50 euro mochten hebben!

ik moet zeggen dat ik er de hele dag beetje ontdaan van ben geweest... nu nog steeds niet zo lekker in mijn vel... echt gek! :(

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dus bij jou zit er zo'n 3 uur tussen. Ik voed nu om de 4 uur. En zit eigenlijk meestal op 5 voedingen.
    Deze tijden zijn ongeveer dus.

7.30
    11.30
    15.30
    19.30
    23.30

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    nee, Fenne redt dat overdag echt niet... ze krijgt in de fles dan ook steeds 150 cc... en Tessa?

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Als ik het natuurlijk zo kan doen:
    6.00
    10.00
    14.00
    18.00
    21.00
    Dat zou mooi zijn. Maar ik denk dat van 21u tot 6u best lang voor dr is. Maar we gaan het gewoon proberen.

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    pffff zo ben weer thuis..Ed moest ff de motor wegbrengen en wij zijn dus achter m aangereden zodat ie ook weer mee terug kon. anders moest ie met de bus en dat duurt wel een uur..

@bones.. kan me best voorstellen dat het je stiekem wel wat doet hoor.. als ik helemaal niks geen respons had gehad dan had ik waarschijnlijk ook wel gebaald..maar ja.. jurian maakt cadeautjes op school dus edwin moet wel..hahaha

@Maja.. wat lief zeg.. leuke moederdag dus..

@daisy.. ook al verwend lees ik.. geniet ervan meis

@Dees..lekker knuffelen meid met Luuk... en dat uit eten gaan of cadeautje meenemen snap ik helemaal.. Wij gaan dan wel uit eten of een weekendje weg samen dus kan het echt aanraden.. Edwin is een enorme zuinigerd.. soms echt dramatisch erg, maar dat doet ie dan weer wel..en een tip voor Olaf.. het is echt heeeerlijk hoor om er ff samen uit te zijn.. geeft je relatie een boost, ook al is het maar 1 avondje weg en ook zelf krijg je er weer een bonk energie van.. tenminste ik dan.. Investeren noemt edwin dat..haha.. maar dat zijn de centjes wel waard hoor.. DUS OLAF HUP... Lekker uit eten met Dees en samen genieten! Jullie hebben t allebei wel verdient!
    en euh.. 7 jr is wel errug lang hoor! ;)

Goed dat je het hebt afgezegd voor morgen.. als je het niet ziet zitten moet je het ook niet doen ook al had het je misschien wel goed gedaan, maar dat komt wel.. nu voel je je beter bij luuk en jij kan het beste inschatten neem ik aan waar je meer aan hebt op dit moment...

Dames ik ga nog ff bankhangen en dan slapen.. ben doodop gek genoeg...

Tot morgen en welterusten all..

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    op sommige dagen is het bij ons ook zo... maar nu met de warme dagen zitten we weer op 6 voedingen... maar 5 voedingen zoals jij omschrijft is hier ook al eens voorgekomen...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik geef dan wel fv maar of ik nou om 21u of om 23u de laatste voeding geef.. Marijn komt altijd tussen 6.30 en 8u.. heel soms om 6u maar de laatste voeding maakt dus voor hem niet zoveel uit..t kan dus wel van 21u tot 6u, maar wellicht is dat met bv anders....da wee knie natuurlijk..

en nu echt wseg..

tjuuuuuuuuuuuuuuuuuus

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen: Tessa heeft al een tijdje geen flesje gehad ivm de spruw. Die is trouwens nog steeds niet over. Ik ga dinsdag de HA bellen.
    Je mag dan de gekolfde melk niet invriezen en ik wil m'n voorraad niet aanbreken.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh dat snap ik helemaal, je voorraad heb je met werken misschien wel harder nodig... en ze drinkt ook goed uit fles toch?

moest jij niet ook aankomende week beginnen? ikke dinsdag... :(

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga het morgen gewoon zo doen dat ik om uiterlijk 21u uitkom met de laatste voeding. En dan zien we wel verder.
    Hier ook wel eens 6x hoor. Vandaag heb ik ze ook wat extra gegeven ivm de warmte.

Het is trouwens al een tijdje stil boven.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik moet vrijdag beginnen. Dan word ik ingewerkt.
    Volgende week woe heb ik m'n 1e echte werkdag. Maar vrijdag ben ik dus ook heel de avond weg. Moet dan 16u beginnen tot 23u...

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga nog ff buiten zitten.
    Tot later.

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hihi... Fenne eet tegenwoordig bijna dr hele handjes op als ze even op haar eten moet wachten, ze gaat niet huilen ofzo, maar probeert echt allebei haar handen in haar mond te stoppen... zo geinig om te zien & dan ook echt nijdig worden als het niet lukt! :) :)

zouden we ze met deze warmte niet een beetje water mogen geven denk je?

oh en lekker, volgende week pas werken dus... nou ja, 't komt bij jou dus ook al dichtbij... tis wat! ;)

ik ga ff tv kijken... hoop dat je toch nog beetje fijne avond hebt... x

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Boney; Mijn tijden zijn ongeveer hetzelfde als die van wen. Als ik 5 voedingen op een dag geef word ze standaard 's nachts rond 3 uur wakker, geef ik zes voedingen dan niet. :D Ik voed op zich op verzoek, maar als ik zie dat er drie uur tussen zit en het komt me makkelijk uit dan leg ik haar aan. Ze drinkt dan altijd braaf. :D :D :D

wen; Je mag ook gewoon wat water geven hoor. Alleen mijn schatje weigert het. Ze trekt een heel vies gezicht en spuugt het uit, probeer ik het dan nog eens dan gaat ze kokken. :(

maja; jammer dat die man nog niet wilde verkopen.

Ben erg benieuwd hoe het morgen gaat, we gaan voor het eerst varen met ons schatje. :) En dan 's avonds bbq, mmmm. Ga morgen ook niet lijnen. :)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zat er ook al aan te denken om water te geven. Ik neem aan dat je dan gewoon afgekoeld gekookt water geeft? En hoeveel dan? ong. 50 cc?
    Tessa spuugt best veel (wil ik het ook met de HA over hebben) en vandaag met die warmte heeft ze juist die voeding/vocht zo nodig.
    Ik zal kijken of ik het morgen es ga proberen. Ben benieuwd of ze dat pikt... hihi

Ik heb opeens trek in chocola. Laat er nou nog een reep witte liggen in de kast. Ff pakken.
    Ik vind wel dat dat mag nu.... (goed excuus... hihi)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha er liggen zelfs 2 repen... 1 met van die gepofte rijst er in. Vind ik minder lekker.
    De witte is beetje zacht. Ga hem ff in de koelkast leggen.

Deel Deze Pagina