lekker hoor. Lees net trouwens een topic bij borstvoeding, daar word gezegt dat je geen water bij moet geven maar juist extra moet aanleggen. Volgens bv com is je melk wateriger met warm weer. Zo af en toe word je er toch gek van, cb zegt dit, bv com zegt dat
moet dat nou boney. denk de hele tijd al aan de chocolate chip cookies die in de kast lagen en nu toch maar gepakt.
Leg ik de reep in de vriezer (gaat wat sneller dan de koelkast...) zie ik een magnum liggen... Ow, moeilijke keus zeg
weltrusten. Lekker he dat forummen, vroeger dacht ik dat mensen die dat deden altijd beetje zielig waren. (schaam schaam) Ben echt verslaafd. meiden tot morgen
Ik ga maar eens richting boven. Voor ik nou uitgetut ben met mezelf, dan is het zo weer half 12. En dan nog voeden en slapen. Dan zal Peter ook wel weer thuis zijn... Ik ben benieuwd of hij er nog op terug komt. Ik iig niet (zeg ik nu dapper) Truste allemaal en tot morgen! doeg lieverds...
Bah bah.....dinsdag moet ik weer werken...fulltime...en ik zie er opeens zo tegenop. Ik voel me de hele dag al kut....het liefst zou ik me samen met Mike opsluiten en er nooit meer uitkomen. Het is toch gewoon niet eerlijk....9 maanden mag je je mannetje bij je dragen...vervolgens 10 weken dag en nacht voor em zorgen....en dan opeens is het over....wat haat ik nu alles en iedereen. Probeer voor mezelf van alles te verzinnen om er onderuit te komen....maar kan niets verzinnen Ik voel me zo verdrietig, en niemand lijkt me te begrijpen.....
Hoi goedennacht meiden! hier een heerlijke moederdag gehad en heel de dag weggeweest en wezen BBQen, ook hier leuke kado,s voor moederdag gekregen ook heerlijke badder en douche dingen, lekker ruiken hihihi ik heb ff snel gelezen want het is al laat! @Dees dikke knuffel en ik snik met je mee hoor hoop dat je toch nog een mooie moederdag heb gehad en hoe is het met je haar en het produkt? lukt het een beetje? @Debora bah meid ik schrik ervan! en wat een #%$%#### bij de huisartsenpost! hoop dat Finn weer snel thuis is! knuffel vanuit hier! en van Gwen voor Finn! @Suus wat een geweldige foto onder de douche ! en we zeiden toch dat het geweldig was @Mystery wat een smoeltje van Bryan met zijn worteltjes @SOrry de rest vergeten maar ga nu ook richting bed, fijne nacht en tot morgen!
Goedemorgen! Ik ben een keertje de eerste...! (nu snel posten voor iemand mij deze eer weer ontneemt)...
Mogguh! Voel me k*t. Ben ongesteld en er flink beroerd van. Misselijk, hoofdpijn en heel erg buikpijn, heb nog nooit zo'n last gehad van mijn ongesteldheid, zit krom van de buikpijn Ga dus eerst even paracetamol nemen en douchen, hopelijk knap ik een beetje op want moet vanmiddag naar Jeroen zijn oma. Bah. Ik wil zielig op de bank liggen vandaag.. (ik vind mezelf natuurlijk ook vreselijk zielig) Naatje meid, ik begrijp je HEEL erg goed. Het is ook gewoon niet eerlijk! Moet je fulltime werken of is er nog een mogelijkheid om een dagje in te leveren? Het is ook zo wennen en voelt zo onnatuurlijk, weggaan van je kleintje. Kom hier maar lekker 'klagen' hoor, we begrijpen je allemaal! Dikke knuffel! Wen, mogguh! Gefeliciteerd met je 1e bericht van de dag
@wen.. feli met je eerste berichtje hier...hahahahah goede morgen rest ook goede morgen.. @joma.. Mooie foto's zeg.. en fijn dat je zo'n fijne moederdag hebt gehad.. (mooie badkamer trouwens ) @dees.. hoe gaat t nu? @naatje.. fulltime werken? pfff meid toch.. kan me zooo goed voorstellen hoe je je moet voelen. en zoals maja als zegt.. we begrijpen het wel hoor.. kom maar lekker hier van je af praten.. @maja.. bah ongesteld.. altijd naar de eerste keer ongesteld.. hoop dat je er snel minder last van hebt! @boney... en en ? is peter er nog op terug gekomen? euh...rest weer vergeten... Hier goede nacht gehad.. gister had marijn al veeeeel geslapen.. na elke voeding een half uurtje op en dan slapne tot de volgende voeding.. das lang geleden, maar wel heerlijk. gisteravond werd ie wakker toen we thuis kwamen om 21.00 ong. hij heeft nog 45 minuten lief liggen spelen in de box.. daarna fles en hup weer slapen.. tot wel 8.15.. Nu geeft papa m de fles.. Ik ga de andere kids ff van brood voorzien.. Vandaag een drukke dag..we moeten nauurlijk alles inpakken voor morgen dus zal er niet veel zijn denk ik, maar kom zeker nog langs waaiien vandaag hoor! KNufffff
joepie, gelukt! zo nu even reageren... joma: prachtige foto's zeg... en leuk zo samen in bad! boney: oh ik vind die witte chocolade met gepofte rijst juist zoooo lekker, bedankt he voor het lekkermaken! ben benieuwd of Peter er nog iets over gezegd heeft gisteravond, hoop dat hij goedgemaakt heeft en jullie geen ruzie of iets gekregen hebben... naatje, och meis...hier begrijpen we je helemaal hoor! ik moet morgen ook weer beginnen, welliswaar 3 dgn in de week, maar het voelt zo onnatuurlijk! bah, wil gewoon bij haar blijven! Jij ook succes! debie: ik dacht ook dat forummen voor beetje zielige computernerds was... hier vandaag een laatste dagje vrij... er komen 5 vriendinnen langs en iedereen heeft wat lekker gemaakt voor de lunch... we gaan dan ook 't dobbelspel doen met gekke/grappige cadeautjes, meestal doen we dat met kerst, maar dit jaar niet van gekomen, dus vandaar een pinkstervariant! dus dat wordt lekker in de tuin zitten en bijkletsen... en vooral lekker eten, moet kunnen op zo'n laatste verlofdag!