Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Pffff, ik ga zo maar eens plantjes halen...en dus in de tuin bezig. Jammer dat dat een logisch vervolg op het halen is.....ben veel te lui.
    Mannetje slaapt nog.....

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het is 3 uur. Zal ff voor je zoeken...

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    thnx suus :D

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ook Fenne doet mee aan de baby van het jaar competitie, en ook mijn foto staat er nogal wazig op... ik heb echt een goed formaat geupload, dus baal er wel een beetje van...

succes Mystery! ;)

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow hey wat is het hier maar druk gweest!

ik heb niks terug gelezen, want we moeten zo weg ;) .

fijne moederdag gehad? hier een leuke kaart gekregen en voor de rest was het een gewone dag. het gaat helaas nog steeds niet vee; beter want ik heb nog steeds melk uit de borsten :( zelfs de borstvoedingremmers hebben niet geholpen (tot nu toe).

ik ben weer snel weg sorry voor het ego bericht maar dylan roept weer.

knuffel

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    whahahaha... dat dacht ik ook al toen ik het opschreef! :) :) :) Blij dat je er weer bent Bones!

ennuh.. euh.. ik snap je reactie wel van vanmorgen hoor.. met zoiets moet ie niet een dag te laat aankomen..
    ach komt wel weer goed!

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :rolleyes: Nee.. da denk ik ook niet nee..
    en snap je helemaal meid! denk wij allemaal wel hier! mannen zijn wat dat betreft ook gewoon onhandig soms ja!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nora vond de fotosessie niet zo geweldig... huilen..hihi.. nou ja.. er zitten wel een paar leuke foto's tussen. vinden we het niets dan mogen we aankomende week weer terugkomen voor nieuwe foto's! toch leuk!

mannetje is nu ook de hele week vrij dus wij gaan lekker genieten van elkaar en ons meisje! heerlijk!

@ ichtus en dees.. hmm.. bbq..heerlijk! heb ik ook zin in..(gisteren nog gedaan bij mijn ouders...hihi) vandaag het overige vlees opschroeien! ;)

@ kikkert.. balen zeg dat die pillen niet helpen! Hopen dat het snel beter wordt!

@ suus.. wij wilden ook in de tuin gaan werken.. nou ja, werken. alles gaat er voor uit! ben het voor echt beu! niets groeit er... grrrrr.... nu gaan we voor betegelen en bakken maken waar we wat plantjes in gaan zetten! wil zo'n kleine palmboom.. die zijn zoooooo leuk, maar ook zooooo duur.. maar ja.. we zien nog wel! zal vast goedkomen! eerst alles er maar eens uit!

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hm, lukt me ecehtn iet om een foto te plaatsen, raar

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Sarah, het moet wel een http zijn.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En als je het doet zoals ik gisteren uitlegde?

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha ik bedoel anoek... hihi

15. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Hier lukt het dus ook niet....
    Jammer, misschien morgen er is een fout op de pagina zegt tie hier ;)

Gisteren ontbijt op bed gehad, en een bos rode rozen van mn dochtertje :)
    Dus mn eerste moeder dag was zeer geslaagt ;)

Wat een weer he!
    Van de week te horen gekregen van de gyn, dat ik nog maar wat langer thuis moet blijven.
    Dit omdat ik nog niet volledig hersteld ben van de keizersnee, bij te veel doen wond pijn en snel moe.
    En aangezien ik dus werk moet gaan zoeken, moet ik 100% procent zijn.

Dus we plakken er nog even wat achter aan.

Maar dat vinden wij niet erg ;)

Dames lekker genieten van dit weer!

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Drie uur, klopt inderdaad.

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    boney, op sarah reageer ik ook wel hoor ;) maar als ik eigenschappen aanklik krijg ik geen http adres, ga het eens op een andere manier proberen...

Jee, ik geef geen bv maar zou er ook niet zo snel aan denken met alcohol, donker bier schijnt op zich wel te kunnen geloof ik, is zelfs goed hen ik wel eens gehoord (of is dat een eigen filtering omda tik dat graag wil horen, haha)

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @anouk.. je moet dan het url adres hebben...

@ wen, mystery en Kikkert (wou ik weer bijna vivina zeggen..pff) wast geloof ik.. ik heb ook op Fenne, Bryan en Dylan gestemd.. heeft natuurlijk geen zin om op iedereen te stemmen maar ik maak geen onderscheid....hahaha...

@mystery... ifjn dat je er weer bent meid.. en met 13 wk is vaak weer sprongetje ja.. is wel een ROTSPRONG! als ik dat zo lees.....maar goed dat we weten dat t ook weer zo over is he..knufff

@MissN.. hoe gaat ie eigenlijk nu met verhuizen en zo alleen met Jaydee... lukt t allemaal een beetje?

@Sizzel.. Leuke avatar zeg. wat is nora een plaatje... en lekker genieten hoor komende week.. hoop dat de foto's mooi zijn en anders volgende week nog een keer...Zij is in ieder geval al prachtig...

@dees. oke kip komt in orde en de rest gaan we regelen.. hier ook geen worstliefhebbers dus dat komt wel goed...heb dr zin in....

rest alweer vergeten...

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik weet alweer hoe ik aan die 2 uur kom, van de kraam.

Mgoe, 2 en een half uur kan dan niet zoveel kwaad denk ik. Gelukkig drink ik zelden.

Deel Deze Pagina