Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Leuke foto's Anouk, tis een lekker vrolijk meiske zo op de foto's ;)

Balen joh, slaapt ze net lekker rustig, moet ze die stomme prikjes weer. Sterkte!

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Net weer een fles geprobeerd maar ze loopt alleen maar te kokken zodra de speen in haar ond gaat. Nu heb ik een flesspeen van bibi, ziet er beetje vreemd uit, maar moet gaatje naar boven of naar onder? :(: :(:

3. 40plusmama

Geen idee Debie, ik heb Difrax brede speen omdat die veel op de moederborst lijkt. Luuk pakt die zonder morren.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben weer terug.
    Vanmorgen gelijk de HA gebeld en kon gelijk komen. Ik haasten met aankleden, voeden wassen enz enz. Daarna nog ff boodschapjes gedaan.

Voor de spruw heb ik wat anders gekregen.
    Het kan zijn dat de spruw verder haar slokdarm is ingegaan en dat ze daarom zo spuugt.
    Maar het kan ook zijn dat haar darmen in de weg zitten.
    Ik heb dus lactulose gekregen om ze te laten poepen. Maar dat doet ze op zich wel.
    Ik moet het even aankijken en anders gewoon weer bellen over een week.
    Ik ben benieuwd.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    NU EVEn wat eten. vanmorgen zo in de haast vertrokken dat ik niet kon eten. En nu heb ik hele erge honger.
    Tot later.

6. 40plusmama

Ze poept goed en dan toch Lactulose? Dat is niet echt een lekker goedje (zei mijn gyn toen) dus ik snap niet dat ze dan voorschrijven als ze wel poept.

Sterkte ermee hoor en desnoods eerder bellen en vragen naar een ka.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees, de HA heeft 1x per dag 5 ml voor geschreven, maar ik geef ze eerst nog niks. Wacht nog een dag af. Ze heeft nu een paar dagen niet gepoept, maar dat doet ze wel vaker.
    als ze vanavond of morgen nog niet heeft gepoept geef ik ze eerst 2 ml.
    Ik ben ook niet zo dol op dat spul. Je darmen kunnen er lui van worden als je het elke dag neemt/geeft.
    Ik zelf had het in m'n zwangerschap gekregen. Ik gebruikte het alleen in hoge nood en dan max 15 ml. Vaak hielp het na 1x in nemen al bij mij. Hoop dat dat bij Tessa ook zo is.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik ben gewoon zo stom geweest door uit gemakzucht niet meer 3 keer per week een fles te geven. En nu zit ik met de problemen. :cry: En het is me nog verteld ook, voel me zo dom nu. :(

boney; hopelijk helpt het nieuwe goedje.

heb net voor 17 euro andere flesjes en spenen gekocht, ga gewoon alles proberen.

je kan merken dat er steeds meer meiden gaan werken, is echt rustig hier

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

hahaha dat doet finn ook! wij roepen dan altijd SUPERFINN

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wanneer is het eigenlijk vaderdag? Ff zoeken hoor.

Kan het zo snel niet vinden, maar volgens mij de 2e zondag van juni.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wanneer ben je begonnen met oefenen? In het begin ging het wel aardig, ben begonnen toen ze 8 weken was. De enkele keer daarvoor ging perfect, maar nu wisselt het per dag. Twee dagen achter elkaar ging het goed, en de twee dagen erna was het weer knudde, tranen met tuiten :(.

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    boney, hier ook lactulose en als ze goed poept zou ik zeker geen 5 ml geven of je moet elke dag een verplicht badje willen ;)
    Sarah poepte eens in de 4-5 dagen en toen we 5 ml gaven liep het echt de luier uit. Toen ze elke dag ging poepen zijn we terug gegaan naar 2,5 cc en ze doet het daar prima mee. Adviesje, de lactulose in een flesspeentje doen en dan geven. Ik meng het met een beetje voeding en dat gaat prima. Succes

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    vaderdag is 15 juni

14. 40plusmama

Berichtje van Ichtus

oke..druk druk dus geen tijd meer om te posten..

Wil jij iedereen ff doeg zeggen..haha

tot morgen voor jullie.. heb er enorm veel zin in..
    en tot volgende week voor de rest!1

KNUFFEL moi

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ichtus fijne vakantie! geniet er van meid.

Ennuh suus en wen, hoe bevalt het werken? Ik denk aan jullie hoor echt waar. Als jullie dat nou ook aan mij doen vrijdagavond, dan komt het helemaal goed.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Anoek, thanks voor de tip, dat ga ik zeker proberen. Ik heb ze net toch maar 2 ml vast gegeven, bedacht me net dat ze al 5 dagen niet gepoept heeft. Zo lang is het nog nooit geweest.
    Maar ik deed dus dat spuitje in haar mond en dan beetje bij beetje spuiten, maar meer als de helft liep er zo weer uit. Ze verslikte zich ook nog. Dus die tip van dat speentje ga ik zeker proberen vanvond of morgen.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En tessa poept hier meestal zo 1x in de 3 dagen of zo, maar dan zit het ook echt bijna in dr nek... haha, dan weet je niet waar je moet begginnen met schoonmaken.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En btw....
    Lang leve de vanisch crystal white! Ik heb eigenlijk alleen maar witte rompers en die poep gaat er echt heel moeilijk uit.
    Zet het ff in een sopje met vanisch en daarna op 60 in de witte was met een klein beetje vanisch erbij. Alle poepvlekken gaan er dan uit.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit ff te zoeken op internet om een shirt te laten bedrukken.
    Maar das nog best lastig zoeken. De meeste sites kan je alleen tekst doen en dan een plaatje erboven wat hun aanbieden. Dus geen eigen plaatje.
    Dees, kan jou moeder wel op een T-shirt borduren? Dat zou echt te gek zijn zeg. Moet ik alleen nog ff zo'n blauw shirtje zoeken.

Iemand schreef hier dat je ook kan printen. Maar ten 1e hebben wij geen printer (ja, maar dies kapot en heeeeel oud) en ten 2e wil ik echt het liefst een geborduurde. Vind ik veel mooier.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow, zit weer lekker in mezelf te lullen zie ik als ik ff terug kijk... :oops:

Deel Deze Pagina