Daisy; heb vanaf week 2 tot en met pngeveer week 7 zo'n 3/ 4 keer per week een flesje gegeven. Dit ging prima, en de borst en een fles. Daarna heeft ze geen flesjes meer gehad en nu wil ze hem niet meer. Jij hebt er dus ook problemen mee. Cb (van mijn zusje) roept stop dan met bv en stap geheel over op de fles, dan moeten ze wel drinken, maar dit wil ik niet, hoop nog ff bv te mogen geven.
Dan moet ik denk ik ook maar weer eens gaan proberen om een flesje te geven. Das hier ook al weer ff geleden ivm d spruw. Wil m'n voorraad niet aanbreken. Ga gelijk ff uit de vriezer halen en vanmiddag geven. Dan ga ik toch maar weer kolven. Dat mag eigenlijk ook niet met spruw. Nee wacht. Ik ga zo kolven, en dan geef ik ze dat gelijk straks. Debie, het kan ook aan jou liggen. Hier ging flesje ook beter al Peter het gaf. Dus misschien moet je Paul eens laten proberen? Als ze van jou flesje krijgt is dat anders dan anders. Ze linkt jou aan bv en dus een andere houding en toediening dan fles.
goeie middag meiden, hier een redelijke nacht gehad. dylan ligt nu lekker te spelen in de box zodat mama zich ff kan verzorgen . ik moet vanmiddag weer naar de dokter ivm melkproductie wat niet weg gaat, ik ben benieuwd wat ze zeggen. dit was ff een snel ego bericht ik ga weer snel verder met me aan te kleden. tot straks knuffel
Boney; Paul heeft idd alle flesjes gegeven. Nu ben ik het overdag aan het proberen, doe haar dan in de wipper zodat ik haar niet tegen me aan heb. kikkert; hopelijk krijg je iets wat de melkproductie stopt.
Dacht het dus niet... ik ga haar niet op die manier dwingen. Zal dat over 4 maanden wel doen . Maar dan kan ze meteen over op tuitbeker, haha.
Ik ben dus ivm spruw later begonnen met oefenen... want had met 6 weken willen beginnen, ipv 8 weken. Maar omdat ze zo panisch raakte bij de gel en alles wat bij haar mondje in de buurt kwam, was ik bang dat ze panisch zou raken door de fles... Over fles gesproken, ik ga even mijn kolf enzo schoonmaken. Ze slaapt nu, maar ik hoor dat ze zo wakker wordt.
Daisy: Dat gebruik ik idd ook wel eens. Dat is ook super spul. Maar dat gebruik ik alleen als ik de was daarna gelijk aanzet. Dat mag namelijk niet indrogen. Dan doe ik altijd nog wel een schepje vanisch in het bakje van de wasmachine. Debora: ik zie dat je ff online was. (nu pas... os: ) Hoe is het met Finn?
Dees: over dat shirtje, ik wil eigenlijk liever een slabbetje. Een shirtje zal ik toch niet zo vaak aan doen. En een slab ga ik vast nog heel veel gebruiken... Dat is wat makkelijker borduren ook dan een shirtje.
daisy; dat heb ik dus ook, paul gaat maar mee en dan voed ik wel tussen de modderbaden, gezichtsreiniging enmassages door. haha. tuitbeker kan vanaf 5 maanden al, blijf het gewoon proberen en heb nu alle mogelijke spenen en flessen in huis. hihi.
Mijn moeder heeft een proeflapje gemaakt met het superman teken en het is niet mooi. Ze heeft wel het mannetje maar het logo is lelijk zei ze. Misschien krijgt ze betere kwaliteit binnen, geen idee. Ze kan alles borduren behalve petjes. Ooh, Luuk begint te piepen dus even snel. Ik heb net nieuws gekregen van de mama van Dwaasje. Maurice heeft zijn enkelband of kruisband (kweenie meer) gescheurd en is een half jaar uit de roulatie. Alles komt nu op haar schouders. Nick is een paar dagen bij haar moeder geweest maar haar moeder gaat morgen op vakantie. Dwaasje heeft het dus super druk nu. Ik ga mijn manneke halen en weer de borst geven, jippie!
Heb net gekolft. Was maar 125 cc. Ik heb het gelijk gegeven. Dat ging niet van harte, maar het ging wel goed. Ze keek ook heel vreemd. haha zo van: he, ik lig opeens op m'n rug... Ik heb nu alleen een hand kolf. Das best lastig. Van m'n schoonzus heb ik zo'n ding wat je ook op die borststukken kan zetten. Die is electrisch en kan ook op batterij. Maar dat ding maakt een pokke herrie en zuigt niet snel en hard genoeg. Ga ff internet afspeuren
@dees: Zoals Ichtus al zei: Thijs* is net zo belangrijk als alle ander kindjes! En als er niemand meer spreekt over hem, dan zijn wij er om je op te vangen meis! Thijs* is net zo goed een persoontje, die herrinerd moet blijven worden. En de maatschappij mag van mij een schop krijgen! Lees dat je ook al niet zo'n leuke moederdag hebt! het zit je ook echt niet mee he... dikke knuffel en ik wou dat ik meer kon doen voor je. @anouk: ja we gaan ook een klacht indienen! Jee zeg, lekker weer zo'n schoonfamilie, kun je niks goed doen! @suus: Tess nog steeds een beetje ziekjes? arm mupke! hihi te moe om naar de stad te fietsen! lief hoor dat je een ring gekregen hebt! Wat een mooie foto, van jullie onder de douche! genieten is dat he! @mrijn: dank je wel! vervelend dat je wel kunt lezen, maar niet kunt posten! @wen: och meis; ik zou me net zo voelen! maar wel fijn dat hij er toch wel aan gedacht had. Knuffel! Fenne kan zich al omdraaien! nou dan mag je heel trots zijn hoor! Finn wil niet op z'n buik liggen. Hij huilt dan meteen. @boney: Leuke vakantie! Alleen minder leuke moederdag.... @naatje: zo voelde ik m ook, en dan werk ik zelfs parttime.... @joma: wat is gwen toch wijs he! Leuk zo in bad! @ichtus: wahaha aardbeien zijn ook anti oxidanten! hoe komt ie er op! @kenzo: hier gelukkig geen last van m'n keizersnede. Maar idd als je er nog last van hebt, gewoon lekker thuis blijven. @suus: ik drink helemaal niet, nooit gedaan ook. Dus hier altijd iemand nuchter... @maja: idd gewoon je gevoel volgen en Lune niet naar het kdv sturen! En super zo'n lutjepotje! @anouk: mooi meiske heb je toch! @kikkert: hoop dat de bv stopt, das ook lastig!
Nou het heeft even geduurd maar ben weer bij gelezen! Het duurde zo lang omdat ik iedere 10 minuten op de wc zit.... Finn heeft het Rotavirus. Das buikgriep, en hij heeft mama en papa er ook op getrakteerd. Ik poep dus nu net als Finn water Was net zelfs te laat op de wc, zo erg is het.... Gelukkig voelt Marc zich wat beter en zit hij bij Finn. Ik kan er nu niet heen, anders krijg ik echt een "ongelukje" onderweg. Ze hadden gezegd dat Finn vandaag weer mee naar huis mocht, omdat het virus heel lang in z'n lijfje blijft en z'n ontlasting voorlopig ook zo dun blijft, maar dat ze daar niet meer kunnen dan thuis. Z'n glucose blijft aan de lage kant, dat komt waarschijnlijk omdat hij zo veel via het infuus kreeg dat z'n lijfje dat eerst gaat afbreken voor hij zelf weer nieuwe produceert. Daarom mag hij nog niet naar huis. (in overleg met de ka uit Maastricht) Hij is toch zo lief, dat manneke! Naar iedereen lachen, en wat een lol ie heeft! Je zou echt niet zeggen dat ie ziek is, terwijl ik me toch zo beroerd voel... Knap hoor! De zusters zijn allemaal weg van hem!
Even een berichtje vanaf mijn werk... Ik was er al bang voor, maar mijn contract wordt dus niet verlengd, op zich niet zo heel erg, maar voorlopig ben ik dus niet meer nodig achter de receptie. En ik moet nog tot september doorwerken, dus word ik gewoon overal geplaatst, allemaal verschillende locaties Moet nu gewoon helemaal naar Leiden, ben ik zo een uur bezig met openbaar vervoer Lekkere binnenkomer, maar niet heus...... Gelukkig lukte het kolven wel, kreeg er zo 250cc uit. Ik mis Mike wel natuurlijk, maar ik trek het wel. Het scheelt ook wel dat ik em bij papa achter kon laten. Heb tussen de middag even gebeld, en met Mike is alles goed, niet huilen en heeft lekker de fles op. Ik ga nu weer even lekker kolven....... Misschien tot zo....
zit effe te lezen over het rotavirus: das lekker zeg: mega besmettelijk zelfs met de beste hygiene. En nog besmettelijk 8 dagen nadat de klachten al weg zijn... Ook las ik dat de klachten bij volwassenen niet zo extreem zijn, nou hier echt wel! Trouwens bijna elk kind tot 5 jaar krijgt dit virus wel een keer!
Debora, dat is een vervelend virus zeg, en zo besmettelijk als maar zijn kan. Hoop dat jullie snel opknappen. Misschien ook wel beter dat Finn nog even in het ziekenhuis blijft, niet zo leuk natuurlijk maar zo kunnen jullie even aan jullie zelf denken en zorgen dat jullie weer opknappen. Hij loopt nu al te versieren en zo te lezen lukt dat ook nog goed! Hij mag er dan ook wezen hoor, knap mannetje. Lees net je bericht maar de klachtetn bij volwassenen zijn ook niet mis. Ik werk in het zkhs maar als we dt virus krijgen mogen we tot 2 weken na het verdwijnen van de symptomen absoluut niet werken. Vorig jaar was er een uitbraak van het virus, niks van gemerkt gelukkig. Dat laatste stukje over de kinderen had je wel weg mogen laten van mij, haha (grapje hoor) Naatje, niet leuk als je zo terug komt op je werk. En overal inzetten, dat is ook niks zeg. Hebben jullie veel locaties waar je naar toe zou kunnen? En wat ga je doen? Snel iets anders zoeken of wacht je nog even? Balen meid, knuf. boney, heb het even gemist maar kun je niet googlen? Je wilt iets met het superman teken, slabberjte, begrijp ik dat goed? Ik zal eens rondkijken of ik iets weet Sarah is in diepe rust na de prikjes, het huien begon te laat! De naald was er alweer uit. Weegt nu 5400 gram, 59,4 cm. netjes dus. En we mogen de voeding opvoeren naar 210 cc. Gisteren banaan geprobeerd maar die belandde op pde grond, vond ze maar niks.