Ow, ze is wakker, ze ligt wel vaker zo bij me, maar dan slaap ze max 10 min. Nu al zo'n beetje een uur volgens mij. Tis best handig, heb ik 2 handen vrij om hier te 'chatten'
Ik ga Tessje even in de kinderwagen leggen en even drinken. Ik heb zooooo'n dorst.... haha, maar ik kon niet overeind
Die second opinion kan alleen niet op voorhand, heb ik al gevraagd. Maar we zien wel. Ze moesten lachen om de opmerking van de bedrijfsarts over dat verwerken van rouw het beste op de werkvloer is. Dat verschilt per persoon zei ze. Ja, dat zei ik dus ook. En dan maar zeggen dat hij me begrijpt. Hij heeft het zelf ook meegemaakt zeker?
paar jaar geleden was paul in buitenland toen zijn tante overleed, hij wilde naar de begravenis, zijn baas vroeg of hij dat serieus wilde, ze was toch al dood, of hij niet later afscheid kon nemen? (deze leidinggevende is niet lang hierna ontslagen, je snapt wel waarom) Sommige mensen ook, dan gewoon voor second dees
Wij hebben een interne bedrijfsarts die het opneemt voor 2 kanten zeggen ze dan. Jaja Wat een sukkel trouwens Debie, logisch en goed dat die eruit is geflikkerd. Ah, visite komt eraan, krijg net een sms.
Leuke pet Boney! Glimmie meisje. Ahhhw, altijd zo zielig in die bedjes. Wat een kleurig bedje trouwens. Bij ons hebben ze saaie witte. Deze maand vakantiegeld, yeah!
Aggos, die finn... Wat een bink is het ook zeg. Nu ben in echt weg. Ga nog ff lekker buiten zitten. Tis nog zo heerijk hier
volgens mij kun je nooit objectief zijn als een van de twee partijen degene is die je salaris betaald, maar goed, dat denk ik dan