oooh ja vakantie geld! nou ja hier alleen van marc, heb het mijne al gehad, toen ik wegging bij de bijenkorf! ja leuk he die gekleurde bedjes! vond ik ook meteen een stuk gezelliger!
hihi volgens mij was ik weer alleen! nou ja zonder kleine man, ziek en alleen thuis valt er voor mij weinig anders te doen dan internetten en naar de wc gaan! hahaha ga kijken of ik nog 2 foto's verkleint krijg, gaat altijd traag!
heb net trouwens met Marc gebeld: Finn voelt zich vandaag dus echt niet lekker. Hij lacht niet.... kreunt weer. Maar z'n temp is goed en z'n bloedsuiker redelijk.
ja echt zielig hoor! Hopelijk gebeurt dit niet nog een keer zo snel hier achteraan...maar goed daar heb je niet over te beslissen!
Ik ben er ook weer. Heb laptop inmiddels naar buiten verhuist. Lekker zeg. Had ik veel eerder moeten doen.
ja das wel lekker, boney! deze foto's zijn van een paar uur geleden, had m'n schoonbroertje gemaakt, zodat ik hem nog effe kon zien! Hij heeft zh kleertjes aan zie ik nu! hahaha ik zat toch te denken: dat ken ik niet!
lief zeg debora en idd erg vrolijk die bedjes. Ik hoop echt voor je dat het heel snel beter met hem gaat. Het zit jullie echt niet mee zeg. Dit gun ik je echt niet. Je lijkt me zo'n lieve meid. (als ik de foto's bekijk op hyves van je gezicht...) Ik hoop ook echt je in het echt te ontmoeten bij de meeting. Knuffel voor jou van mij en Tessa
Het was niet de bedoeling je aan het huilen te maken. Ik meen het echt! Kon ik je nou die knuffel maar real geven...
Dees ik heb bij baby uitzet een vraag gesteld of iemand weet waar ik een slab kan krijgen met een geborduurd superman logo. Als ik die nou kan vinden dan kan jou ma er de letters onder zetten.
ja tuurlijk! moet nog effe vrij regelen op m'n nieuwe werk, maar denk niet dat dat een probleem zal zijn! Verheug me er ontzettend op!
Als je met je mob belt kun je je nummer weergave uitzetten. En als je vast belt moet je volgens mij *31* voor het nummer draaien, dan bel je ook geheim.