Ik zit aan de koffie met beschuit met muisjes... Dat word ik echt nooit zat volgens mij. Heb er ook roomboter op. De becel was op. Debora, ben je ook misselijk of zo? Of is het echt alleen je darmen?
Ik zit ff snel te zoeken op rota, maar ik kan zo snel niet lezen dat volwassenen het ook kunnen krijgen. Zijn er trouwens meer kindjes op de afdeling die het hebben? Ze zullen er vast niet zo blij mee zijn dat Finn dat heeft omdat het zo besmettelijk is. Ligt hij alleen op een kamer?
oooeh lekker beschuit met muisjes! Ben misselijk en moet echt overgeven, en dan idd de darmen. Wilde kippensoep maken, want dat helpt altijd wel. Is er geen lucifer of aansteker te bekennen in dit huis! er lag nog 1 ander kindje met dat virus, en die had uitdrogingsverschijnselen. Ook zielig! Ze waren het wel gewend daar! Hij ligt op een isolatiekamer.
wahaha nou namen ze wel op! ooooh wat erg zeg.... nou of ik dan morgen kon terug bellen, hoe het dan ging....
Ja, in het speciaal onderwijs. Kinderen met een meervoudige beperking, dus spraak/taalproblematiek en een gedragsstoornis. Buig me vooral over de ASS-leerlingen. Ik lees straks verder, ben nog maar op pagina 778....da's wel lastig als je weer werkt. Nou, mijn dag zit er bijna op. Nog een paar telefoontjes en dan lekker mijn meissie ophalen. Vanmorgen al om 6.00 wakker, was best zenuwachtig. Tess er om 7.45 uit gehaald en even lekker getut. Toen weg gebracht, ze was goed te pas en liet het allemaal over haar heen komen. Toen door naar het werk, het ging makkelijker dan ik verwacht had. Wel 1000x mijn verhaal verteld (dus Wen wees maar blij dat jouw collega's even elders waren, want het verveelt snel hoor....). Daarna even weer bijgepraat door mijn vervanger en maar eens even in de klassen gesnuffeld. Wat leuk en lief zijn de kids toch. Ze wilden allemaal weten waar de dikke buik was en alles over de baby.....zoooooo leuk. Had uiteraard foto's meegenomen en die zitten nu onder de vette vingers. Ach, ik had ze toch dubbel..... Ik zat er binnen no time in en dat viel me honderd procent mee. Even kennis gemaakt met het nieuwe management en het lijkt een topteam, zou fijn zijn als zij de school door de misere trekken. Want toen ik wegging was het ellende alom en iedereen lijkt nu al een stuk positiever. Ik heb al weer een boekwerk met things-to-do, dus ik verveel me nog lang niet. Tussen de middag even het kdv gebeld en het ging hartstikke goed met haar. Ben benieuwd hoe de middag gegaan is. Ik lees straks de rest bij, ga nu even snel bellen en dan Tess ophalen. Lieve meiden, bedankt voor het medeleven en tot later! Koes koes
Och Debora, wat zielig dat je kleintje in het ziekenhuis ligt Hoop dat ie snel weer opknapt! Hij lijkt volgens mij veel op jou of niet? @Wen; Ik ben wel jaloers op jou! Jij hebt een veel beter ontvangst dan mij, wel leuk voor jou natuurlijk! Hier af en toe een felicitatie, maar verder niets. Zelfs mijn leidinggevende heeft me niet eens gefeliciteert, had ook eigenlijk niets anders verwacht, maar toch hoop je wel op een leuk ontvangst. Ik ben ook niet van plan om veel te doen hier, ze zoeken het maar uit hoor! Weet iemand of je vakantiedagen opbouwt tijdens je zwangerschapsverlof? Ze komen me wel 2 uur (!) tegemoet, echt super, hoef maar 35,5 uur te werken i.p.v. 37,5. Mag ook wel, want ben veel langer bezig met reizen. Werk nu maandag en dinsdag van 09.00 tot 16.00, woensdag en donderdag van 08.00 tot 17.00 en vrijdag van 08.00 tot 13.30. Naja ik zie het allemaal wel...... Ik merk wel dat me superslecht kan concentreren, en er dus weinig uit mijn handen komt (wat me eerlijk gezegd weinig kan interresseren ) Nog ff en ik ben weer vrij Mijn vriend komt me met Mike ophalen @Boney; Lekker beschuit met muisjes! Zag ook van jouw meisje een mooie foto voorbij komen! @Dees; Wat heerlijk dat je weer BV kunt geven! Daar baal ik eigenlijk behoorlijk van dat Mike nu 3 voedingen via de fles krijgt, alsof ik em tekort doe, zo voelt het nu. Ben ook bang dat ie me straks niet meer ziet staan Straks maar flink met em knufflen.... De rest is geloof niet echt blijven hangen Een dikke knuffel voor iedereen dan maar! Is alweer van tijdje geleden, maar heeft zo'n lekker bekkie op deze foto
Anoek: Da met die flessenspeen de nystatine geven is echt een super idee, alleen slikt ze het dan gelijk door en het is wel de bedoeling dat het ook even in haar mondje blijft. Ik heb dus iets minder dan 1 ml in het speentje gedaan en daarna met het spuitje nog een paar druppels in haar mond gespoten. Maar de lactulose kan ik natuurlijk wel zo geven. Super! Thanks voor de tip
Wen en suus, fijn dat het is meegevallen zeg. pffft doet met goed. kan ik ook met een gerust hart gaan werken vrijdag. Dan blijft ze nog bij Peter en volgende week woe gaat ze voor het eerst naar het kdv. Ik heb net gebeld met het kdv. Ze gaat morgen wennen. Zie er best wel tegenop.
das wel fijn nog een dagje bij papa! Finn heeft geen wendag gehad. Maar gelukkig was de sfeer er meteen goed en kon ik hem met een redelijk gerust moederhart achter laten!
typ met 1 hand tessa blijft 2 avonden bij pappa en gaat 1 dag, de woe, naar kdv. als ik 's avons moet werken werk ik van 16-23u. petr is dan om 15.30u thuis. ideaal dus
hye meiden, ik ben net terug van de dokter, ik heb idd stuwing ik moet ff afwachten of het vanzelf over gaat. ook hebben ze inwendig onderzoek gedaan en wat blijkt ik heb een licht infectie, dit kan misschien de oorzaak zijn van mijn extreme moeheid. ook heb ik zwangerschapstest gedaan (moest van de dokter) en niet zwanger (ben toch wel opgelucht eigenlijk). ik heb nu 2 soorten antibiotica gekregen en nu is het afwachten of het beter word. ik ben er weer vandoor want ik moet gaan koken. fijne avond
@kikkert: hoop dat de medicijnen helpen meis! Doe een beetje rustig aan he! @boney: das echt ideaal ja! Nu met mijn nieuwe baan hoeft Finn ook alleen maar op woensdag. dan is Marc er vrijdagavond en zaterdag. En om de week moet ik op donderdagmiddag, en dan is ie bij mijn schoonmoeder. Dus dat is ook fijn zo!
heb op hyves een site gevonden met mensen die Mcadd hebben/ kinderen met Mcadd hebben! Das wel leuk, om ervaringen uit te wisselen!
heej meiden... Ik ben een hele lange tijd niet geweest. Heb ook echt geen puf om alles terug te lezen.. We zijn thuis heel erg druk, want we gaan over 2 weekjes verhuizen en er moet nog veel gebeuren. Met ons gaat alles goed het is even wennen dat mannetje er nu niet is en ik dus veel zelf moet doen. Maar goed ik ben weer een ervaring rijker en ik moet zeggen dat het me erg goed af gaat. Maandag heb ik een sollicitatie gesprek..heb er echt zin in...een paar avonden en de zaterdag. Dan kan ik verder lekker bij Jaydee zijn. Ik wil jullie allemaal even een heeeele dikke knuffel geven...en mochten er nog belangrijke dingen gebeurd zijn..kan iemand mij dan even bijpraten..? Byeeee lieve meiden!
Ben aan het koken dus even snel Dit is het proeflapje van het logo (in de verkeerde kleur maar het gaat om het idee). Mijn moeder heeft slabbetjes in ecru. Moet het wat anders worden dan laat maar weten. Prijs moet ik ook even vragen. Alleen letters is normaal 5 euro dus dit zal rond de 7,50 zijn denk ik met logo en letters.
Ben ik weer..... Kunnen jullie mij ook bijpraten, want heb geen tijd om alles bij te lezen. Ik was blij dat ik Tess weer mocht ophalen en wat een genot als ik haar weer in mijn armen heb. Echt heel grappig is dat, dan voelt het echt als mijn kleine meid! Ze had het 's middags ook goed gedaan, alleen had ze maar anderhalf uur geslapen. Maar ze was wakker en lekker aan het spelen, dus ook prima. Alleen waren ze zo vrij geweest om de voeding van 17.00 alvast te geven (want ze leek honger te hebben?!),niet wetende dat ze na "de reis" dan niet meer wil slapen. Bij haar is het echt....de fles en dan slapen. Maar tot mijn verbazing sliep ze na een kwartiertje jengelen keurig in. Nooooooooit verwacht, maar wel geweldig. Ben zoooooo trots op mijn meissie. Moet wel zeggen dat ik zelf helemaal gesloopt ben, best heftig zo'n eerste dag. Maar het is me absoluut niet tegen gevallen.