Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie, waar zit de IT's in Spijk?

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Suus wat fijn dat het is meegevallen! Jij trots op je meissie, ikke trots op jou :D En op Wen ook natuurlijk. Vind jullie STOER! Zo. Stoere werkende mama's!
    Kans is groot dat Lune alsnog gewoon wel naar de creche gaat ipv gastouder oid. Heb vandaag een grote zoektocht gehouden naar kinderopvang hier in de buurt en schiet nog niet echt op. Heb mijn hoop nog gevestigd op een thuishuis waar ik nog geen reactie op heb via de mail. Thuishuis is kleinschaliger, max 6 kindjes. Maar anders gaat ze toch gewoon naar de creche en dan niet direct hele dagen maar maandag van 8 tot 15.30 en donderdag alleen 's ochtends. En als ik jouw bericht lees Suus, zie ik het ook al wat meer zitten.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha...ik lees achterstevoren terug....maar heb al gelezen dat Debora en Finn erg ziek zijn. Ben alleen nog niet bij de pagina waar staat welk virus ze hebben. Dus voor beide beterschap en trek je niets aan van wat je werkgever eventueel van je zou denken. Da's geen zorg voor jou!
    Dikke knuffel meissie!

Wen, zo da's nog eens een ontvangst. Hier hadden alle ibers gebak gehaald om mijn terugkomst te vieren. Maar heb niets gehad, want ik heb de hele tijd buikpijn gehad. Vast van de zenuwen....
    Maar fijn dat het bij jou ook zo lekker ging meid, we zitten waarschijnlijk binnen no time weer in het ritme.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi meiden

hier ook drukke dagen ! morgen werken en donderdag doe ik lekker niks...
    heb weinig tijd om terug te lezen! hier gaat alles goed en Gwen kan steeds meer en lekker aan de babbel dus geniet ervan!

@voor diegene die weer aan het werk zijn en het meeviel , fijn hoor! en dan weer heerlijk om bij je kindje te zijn!

@debora ik hoop dat Finn snel opknapt en naar huis mag! geef hem maar een dikke knuffel en een kus van Gwen!

de rest misschien ben ik er straks nog ff!ga eerst mijn strijk doen!

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, had idd vanmiddag al iets gelezen over dat je toch van de creche wilde af zien. Maar je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen en eventueel uitwijken naar een gastouder. Maar zijn er in de buurt geen gastouders? Die zitten toch overal en nergens?
    Maar lieverd, ik weet zeker dat jij straks ook zo stoer bent! Wij hebben allebei een dametje met een temperamentje en niet de makkelijkste en Tess kan het ook. Weet zeker dat ook Lune eraan kan wennen. Probeer het een beetje los te laten en op je af te laten komen....weet het, da's erg moeilijk....maar probeer het wel!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Boney, ga vrijdag zeker aan je denken. Ik denk dat het allemaal heel erg meevalt en ik hoop dat je snel weer gewend bent.

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Naatje, jemig da's ook lekker starten....pffff. Zie je op tegen al die verschillende locaties? En wat ga je straks doen dan? Fijn dat thuis alles goed ging, dat neemt een hele last weg.
    Knuffel!

Debora, Rotavirus dus. Nou, lekker dan....hoelang moet hij in principe nu nog blijven dan?
    Enne....wij kunnen onze borst dus nat maken....ons treft het ook nog, bah bah bah.
    Vind deze verkoudheid al erg....

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Agossie Anouk, da's ook wat die prikjes. Tess haalt ook altijd even diep adem, voordat ze het op een krijsen zet (dan is de spuit allang in de ton....whaahaa).
    Dus banaan was nog niet favouriet? Komt nog wel, straks moeten we de potjes olvarit goed achter gesloten deuren bewaren.....

Ik ga trouwens volgende week eerst maar eens zelf fruit pureren. Heel iets en bekijken hoe dat gaat.
    Morgen ga ik de fles verhogen naar 180cc. Ze had vandaag op het kdv trouwens een fles van 150cc water opgedronken. Ze zweette ook als een otter, whaahaa. Constant druppels op de bovenlip en nou werkt die warme bakerdoek ook niet echt mee.....
    Toch eens mijn moeder vragen voor een dunne katoenen variant. Die is wel handig met de naaimachine.

MissN, respect meissie! Je flikt het maar mooi even in jouw eentje. Daar kun je met trots op terugkijken straks. Ik hoop dat de aankomende twee weken voorbij vliegen en dat het gezinnetje snel weer compleet is. Oja, volgende week donderdag kan gewoon doorgaan. Ik heb vrij gekregen....

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, ben weer helemaal bij en het kost maar een uur (!). Nu peert iedereen 'm snel en zit ik in mijn eentje lekker remi te l*llen. Dus maar even de boel opruimen en dan bankhangen.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier klaar met strijken pfff heb ook weer eens barstende koppijn en die ongi :evil: van mij was 2 dagen weg nu en loop nu weer leeg :( snap er niks meer van :( en van de week verloor ik ook wat ranzigs... details bespaar ik! Marcel zei nog ik zou maar naar de dokter gaan.... maar ikke ben eigenwijs denk :oops: :rolleyes:

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dit hadden we allebei wel verdiend na mijn eerste dagje werken... en ze vond het prachtig zeg... heerlijk van die momenten samen!

Zo'n snuutje doet je toch goed, of niet dan? :D

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Geweldige foto Wen :)

13. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hey meiden

wouw wat een geschrijf weer zeg
    zal zo eerst ven alles bij gaan lezen,
    hier gaat alles redelijk op hubbie na.
    die krijgt morgen een hart filmpje en daar ben ik best wel van geschrokken hij word as maandag pas 33jr.
    met de kids gaat alles lekker gelukkig.
    verder lees ik al dat sommige aan fruit zijn begonnen.
    vroeg zeg.
    keano is do as precies 3,5mnd en wil proberen het toch zolang mogelijk te rekken.
    hij doet het nog super op zijn flessen van 180ml en extra water erdoor.
    dinsdag 20 mei moet hij voor de 2e prikken dus ben benieuwd hoe dat gaat,

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gossie wen... Wat mooi... en schattig.

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik heb verder ook niet echt bijgelezen... alleen even vluchtig gezien dat Suus ook lekker met gebak ontvangen werd en Tess bij thuiskomst heerlijk is gaan slapen... ben trots op je Suus, en ook op Tess!

En bij Naatje ging het dus wat minder? Balen zeg... zag wel een schattige foto van jullie samen!

Verder laat ik het hier even bij... ben best moe van alle indrukken (en beetje rozig van het warme bad)... ga nog lekker een kopje koffie met mijn lief in de tuin drinken...

heeeeel misschien ben ik er straks nog ff...

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga naar bed.

Tessa heeft erge krampjes van de lactulose maar heeft nog niet gepoept. Wel veel windjes...
    Heb ze net getempt en ze had 37.6
    Ik vertrouw het niet helemaal. Kan ook komen van de opwinding.

Morgen om 9u ga ik al richting kdv. Ga dan nog ff centrum in, dan naar huis. Ben daarna nog wel ff hier. Ga haar daarna weer ophalen...

Truste allemaal

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @lianda:das idd schrikken van je man! sterkte meis!

@wen: superfoto!

en de rest weet ik even niet meer, ben erg met Finn bezig zijn bloedsuiker zit steeds tussen de 2,9 en 3,2. Das erg laag.... Normaal is het tussen de 4 en de 10. Lager dan 2 kan hersenbeschadiging veroorzaken....

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje Debora, hou hem maar goed in de gaten. Het is wat, 'zo'n zorgen steeds om je mannetje :( Dikke knuffel!

Wen, prachtige foto zeg! Mooi meissie toch!

Ik ga pitten, Lune is de hele avond van slag geweest. Wil niet drinken en niet slapen en veel huilen. Gelukkig net wel de fles leeg gedronken en is in slaap gevallen.. Ik vermoed zelf een sprongetje..

Trusten meiden!
    x

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En daar was ik weer :D
    Luun werd vroeg wakker, heeft de fles gehad en ligt nu te jengelen in de box. Denk toch echt dat een sprong in volle gang is.. :rolleyes: Hoop ik tenminste, dan zien we straks tenminste nog wat haar 'lastige' gedrag heeft opgeleverd :)
    Hmm, het is nu serieus.. mevrouw heeft er geen zin meer in. We duiken ons bedje nog even in denk ik.
    Suus en Wen, moeten jullie vandaag ook weer werken? Hoeveel uur werken jullie nou eigenlijk?

Later dames!
    x[/b]

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemoggul,

zo, jij was er idd vroeg bij Maja. Zou heel goed een sprongetje kunnen zijn, gezien haar leeftijd. Al heb ik het idee dat Tess zich niet zo strak aan die tijdstippen van sprongetjes houdt. Soms ervoor en soms erna, maar kan nu wel merken OF het een sprongetje is.
    Ik hoop dat jullie beiden weer lekker in slaap gedonderd zijn.

Ik werk 3 dagen, maandag, dinsdag en donderdag. Maar volgende week maandag en dinsdag en die week erop echt vol aan de bak met 3 dagen. Best heavy, want ik was gister na 1 dag al gesloopt. Maar ik denk dat het ook een kwestie van wennen is.

Wen, wat een geweldige foto, so sweat! Dat doet je dan goed he, even die quality time met jouw kleintje. Tess was hier gisterenavond chagie, want ze was zoooooo moe. Dus het spelen maar overgeslagen en direct na de fles in bed. Ze viel als een blok in slaap. Alleen dacht ze om 6.00 ineens...."heb zin om te kletsen", ze heeft wel een half uur liggen brabbelen. Heel lief natuurlijk, maar ik vind 6.00 nou niet echt een voorbeeldige tijd. Daarna viel ze weer in slaap, ga haar zo wakker maken.

Boney, gaat Tessa vandaag wennen bij het kdv? Succes in ieder geval, laat maar even weten hoe het ging.

Joma, niet zo eigenwijs meid....hup hup....in ieder geval even de HA bellen en voorleggen. Mijn pijn rondlopen is ook niets. Dikke knuf.

Lianda, ik kan me goed voorstellen dat je je enorme zorgen maakt. Da's ook niet niets zo'n hartfilmpje. Ik hoop dat er niets aan de hand is. Ik duim voor jullie!

Debora, jullie hebben het echt zwaar, bah....niet makkelijk zo. Een hele dikke knuffel en ik hoop dat Finn weer snel opkrabbelt!

Deel Deze Pagina