goedmorgen, debora houd ook niet op bij jullie he. sterkte. Boney succes vandaag suus; dan was deze week dus lekker starten met de maandag vij. Ik zit hier te twijfelen of ik mijn meisje niet wakker moet maken. Ze lag er gister om 9 uur in en slaapt nog steeds. Ze had om 7 uur de borst en ze heeft om kwart voor negen bij paul 60 ml uit een flesje (ja, ja eindelijk) gedronken. Nu heb ik dan weer zoiets van zal toch wel genoeg zijn. : Soms word ik echt gek van mijn eigen onzekerheid, nog steeds. Mag van mij nu wel een keer weg gaan.
Goedemorgen! hoe issie hier? iedereen lekker geslapen.. (op Maja na dan.. knuff meid!) sprongetje zou goed kunnen, al moet ik zeggen dat ik er net zoals suus bij Nora ook erg weinig van merk.. in het begin meer dan nu! mannetje en ik gaan zo naar het cb nora laten wegen! Vorige keer was ze na de prikjes afgevallen, dus nu even extra check.. mannetje vind het ook erg leuk om mee te gaan. Kan ie anders nooit! @ Boney : succes vandaag! Hoop dat het allemaal meevalt! @ Lianda.. bah.. hartfilmpje..wat was de aanleiding dat ie er een krijgt? kan me voorstellen dat het eng is.. duim voor jullie! @ Wen : wat een super lieve foto! schuimkoppie! hihi @ Debora.. gewoon een hele dikke knuff meid! denk aan jullie!
Mogguh dames. Druk, druk, alles aan het inpakken. Ik ga zo douchen, aankleden, mijn ventje inpakken en dan wegwezen. We hopen rond 11 uur bij Ichtus te zijn, jeeeeeey. Fijne dag allemaal!
Olaf zit boven te poepen en dan ga ik maar even niet douchen haha. Het lijkt wel of we zelf op vakantie gaan, wat een zooi moet er mee voor een dagje weg.
heb even bij gelezen maar ben de helft alweer vergeten. Suus, je eerste dag werk zit erop geloof ik, hoe is het nu met het kdv, voel je je er al beter bij? Wen, superfoto met dat schuim. Mooi meisje Dees, volgens mij ga je vandaag dagje weg, veel plezier (of was dat alweer gisteren). Debora, hoop dat Finn snel opknapt, al zoveel zorgen is niet leuk. Hoe is het met jouw buikgriep of ben je helemaal leeg? Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, sorry ik vergeet weer vanalles maar is niet bewust. En, hier een foto.. weet nu hoe het moet
Ichtus en Dees, heel veel plezier vandaag en drink er een paar op ons! Schattig hoor, Anouk! Jij ook goed geslapen Sizzel? Tess was totaal knock out. Ze viel onder de fles telkens in slaap en met het boertje doen lag ze te slapen op mijn schouder, ze heeft niet eens gemerkt dat ik haar weggelegd heb. Zal ze straks wel achter komen en niet leuk vinden....maar wat moet je dan. Laten jullie beebjes ALTIJD een boertje? Tess is af en toe echt te moe om een boertje te laten. Ik baal daar best wel van, want dat betekent dat de lucht zich opstapelt in de maag. Hebben jullie nog tips?
Suus; ze hoeven tegenwoordig niet altijd een boertje te laten. De meeste flesjes zijn zo goed dat ze als ze goed drinken geen lucht binnenkrijgen.
Dank je Debie, had al op dat antwoord gehoopt. En idd, ik heb een Dr. Brownsfles en die flitert alle lucht eruit als het goed is. En dan nog, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar helemaal wakker te schudden voor het boertje. Dan maar een beetje spugen in bedje....verschoon ik wel weer. Zit in dubio. Tis echt tijd voor het badje (sinds zondag niet meer geweest), maar wil eigenlijk zooooo graag met haar douchen. Maar dan kan dat pas vanavond tegen 21.00 en dan ben ik vaak erg moe. Heeft iemand van jullie al alleen gedoucht met de kleine....ach, laat maar....dat durf ik toch nog niet aan. Nee, ik denk dat ik maar wacht tot vanavond.
suus; Als je alleen douched kun je een wipstoel neerzetten met een handdoek voor haar, ik een keer gedaan, ik kleed me uit, ochtendjas aan, haar uitkleden, onder de douche samen, haar in wipper ingepakt met handdoek, zelf afspoelen, afdrogen en ochtendjas aan, haar aankleden. Is wel warm in mijn badkamer dus kan makkelijk.
suus, wat voor voeding heeft Tess? Ik heb ook een dr brownfles maar Sarah kan niks met het speentje, ander speentje geprobeerd maar ook geen succes.
Tess heeft hypo-allegeen van friso. Wat vreemd Anouk, want hier gaat dat prima. Vind het ook een ideale fles. Zou de speen een beduidend andere vorm hebben? Welke fles gebruik je nu dan? Goed idee Debie, van dat wippertje. Kan ik natuurlijk haar inleggen en dan oppakken en weer in terug leggen. Wordt het wippertje wel wat nat, maar dat droogt wel weer op. Zal ik me eraan wagen of.....ik weet het al.....ik doe dat vanavond op die manier en als het dan niet lukt kan Jan altijd bijspringen. Kan ik gelijk bekijken of het werkt. Thanx meid!
goeie morgen meiden, vandaag ga ik weer beginnen met werken (halve dagen) ik heb 1 1/2 week ziekgeviert dus ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat (ik heb niet echt veel zin) hebben jullie trouwens ook dat jullie beebs wakker worden s'nachts ivm de warmte? dylan word nu iedere nacht wakker . @debora hoe is het nu meid? sterkte en een hele dikke knuffel voor finn, jij en je mannetje. @de rest ook knuffel misschien tot vanavond, ik ga werken
Succes Kikkert, ik hoop dat de dag voorbij vliegt. Nee Tess wordt niet vaker dan normaal wakker 's nachts. Kan wel merken dat ze niet dol is op die warmte, want ze slaapt onrustiger.
Zo lieverds, ik ben er weer en wat voel ik me leeg en niet compleet... Ik was om half 10 op het kdv. Heb rondleiding gehad en uitleg. Tessa vond het allemaal wel best. Toen hebben we ze ingebakerd en in haar bedje gelegd. En toen was het tijd voor mama om weg te gaan.... Ze lag heerlijk te kijken. Doet ze thuis ook altijd en dan valt ze vanzelf in slaap. Ik ben dus op zich met een gerust hart weg gegaan hoor, maar wel met een brok in m'n keel. En nee, ik heb niet gehuild. Moest wel ff slikken... Ik ga hier om 13u weer weg om ze op te halen. Potverdorie zeg wat is dat raar zo in je uppie thuis. Stiekum dacht ik gister nog dat het misschien wel ff lekker zou zijn alleen. NOU NEE DUS! ! Moet ook continu aan haar denken.... Zal blij zijn als het 13 u is. Heb net broodje gegeten. Nu eerst ff bijlezen. Daarna ff kolven. Ik ben vanuit het kdv ff naar het centrum gereden. We hadden een bon van de Rabobank voor een gratis ipod. Kijk, das dan wel weer leuk. Zal zo eens kijken of ik hem aan de gang kan slingeren. Tot straks.