Ow leuk debie! Ik heb de cursus ook gedaan. 3 ochtenden. Ik doe het nog steeds elke avond. Ze vind het heerlijk. Het hoord bij het vaste avond ritueel.
hoi boney lees dat het goed was gegaan op de kdv super hoor fijn gevoel zeker! en fijn dat ze maar 1 daggie hoeft! hier gaat gwen 1 dagje naar mijn ma en de rest zorgen we zelf voor haar!
hier weer een extra korte coupe gekregen vandaag en spierwit! echt gaaf als zeg ikzelf zal morgen kijken of ik een foto kan maken!
ik merk wel dat ik weer aan het werk ben , komm jammer genoeg niet veel aan het kletsen hier toe! maar lees wel tussendoor vaak mee en denk aan jullie hoor
@Dwazie meid vervelend zeg van Maurice ,ppff dat zal wel even duren hoop dat je het zo red meid! en als je keertje hulp nodig heb, geef maar een gil! en hoe is met je kleine meid en je knulletje?
ik had het ook met de AVENTflesjes dat 2 te langzaam ging en 3 veeel te snel! ik gebruik nu De Difrax S-fles met een S speentje en dat gaat perfect! En is het gelukt met het brownflesje?
@Suus je gaat ook 3 dagen werken , ik vindt het best wel te doen al zeg ik zelf! en ben je nog wezen douchen met je kleine meissie?