Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het hele lijfje.
    Het is een bepaalde manier van masseren. Zo heb je bepaalde drukpunten en bepaalde richtingen om te masseren.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo joma, je lijkt wel een wervel wind... hihi.
    Ik krijg niet eens tijd om te reageren. Nu was m'n laptop ook wel weer een beetje traag net.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hihih je was er dus nog ff

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ja, maar internet is traag. Ligt denk ik aan mijn draadloos netwerk. Doet beetje raar.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    uhm wat raar!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    maar voor jou nog geen bedtijd boney?

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje wat erg zeg.... Afschuwelijk!

Ja, ik ben nog op Joma, maar ga nu afsluiten en naar bed. Tis hier bloed heet... pffft dat word weer puffen vannacht.
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe look joma. Truste.

De rest tuurlijk ook truste!
    Tot morgen

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ja erg he! :cry: en dan kijk ik naar me meissie en dan gaan de tranen van geluk!
    truste ik ga ook! en die look zal ik morgen showen :)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    doei doei!

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Pfff, vanaf gisteravond geen internet meer gehad. Dus na de voeding net even bijgelezen.

@flesje: Heb inmiddels TommeeTippie gehaald. Oefenen gister ging goed. HOpelijk blijft dat zo...

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden!

Hihi, ben benieuwd hoe lang het duurt voor Lune van rug naar buik rolt, ze ligt nu vreselijk te mopperen op haar zij en wil verder rollen maar lukt niet :) Denk dat ze zo heel boos wordt, dan kan ze nogal goed namelijk 8)

Ze gaat zo voor 2-wenuurtjes naar de creche, de creche die dus ws niet doorzetten. Vind het nu niet zo erg, ze gaat maar 2 uurtjes, overleefd ze ook wel weer en ik hoef haar niet te brengen maar Jeroen. Scheelt ook al. En ik weet dat ze maandag dus ws niet gaat voor de hele dag dus ik vind het prima zo! Gaan we als zij op de creche is samen bij die andere creche kijken, haha erg he :oops:
    Lune begint trouwens steeds meer te 'vechten' tegen haar bakerzakje. Ze wil perse haar vuistjes in haar mond en wurmpt zich ook los. Maar als ze zonder slaapt slaapt ze weer erg onrustig. Lastig hoor! We gaan zo even een dun slaapzakje met lange mouwen voor haar kopen, misschien dat dat werkt. Ik baker haar alleen maar in om haar zwaaiende armpjes, dus misschien helpt een slaapzakje.

Ga ff eten.
    x

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemorgen dames!

Hoe gaat het met jullie?
    Met mij gaat alles goed, ondanks dat ik Mike moet missen en het niet naar me zin heb op mijn werk! Het scheelt echt dat het lekker zomers weer is, anders had ik er meer moeite mee gehad.

@Lune; Wel grappig want Mike doet hetzelfde. Hij draait zich op zijn zij, maar verder komt ie niet, hij loopt dan te piepen en te doen, lijkt wel alsof ie krampen heeft, maar jouw redering is logischer; hij wil gewoon draaien!
    Lastig hè een creche uitzoeken, zeker als je er niet volledig achter staat, dan is eigenlijk niets genoeg voor jouw kleine meisje! Gelukkig hoef ik Mike nog niet weg te brengen, pas over een half jaartje ofzo.
    Ik ben wat voorzichtiger geworden met het inbakeren, want Mike wil zich ook loswurmen, en dat lukt em ook vaak. Ik doe het gewoon met een lakentje en de vorige keer had ie het lakentje helemaal over zich heen getrokken, dus kijk nu wel goed uit. Ik heb thuis wel een aantal slaapzakken, dus kan dat ook wel proberen.

@Joma; Ben wel erg benieuwd naar je look! :)
    En wat een verschrikkelijk nieuws zeg, gatver! :cry:

Ik ga weer ff aan het werk.........

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mogguh Meiden!

Wat een verschrikkelijk nieuws van Spirit zeg..krijg er pijn in me buik van!

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh meiden. Even alleen eerst een berichtje en dan teruglezen. Ik typ wel even door mijn tranen heen want las het nieuws van Spirit. Alle pijn komt meteen weer boven. Wat zal ze haar manneke missen zeg en wat zal het pijn doen :cry:

Het verslag van gisteren (bijna raar om het nu neer te zetten na dit rot nieuws)

Om 10.15 zijn we vertrokken richting Center Parcs en rond 11 uur heb ik gebeld dat we er bijna waren. Ichtus en haar papa waren bij de ingang om ons op te wachten. Nog wat onwennig zo, Ichtus buiten de auto, wij erin en wachten op Edwin en Jurian. Uiteindelijk dacht ik: ooh ja, uitstappen en elkaar begroeten is ook wel leuk :) . 3 dikke pakkerds en haar papa een hand en ja, daar kwamen de mannen aan. Jurian moest plassen dus wij reden alvast naar het huisje. Pech, alle slagbomen dicht dus we moesten naar een parkeerplaats en een stukje lopen met heeeeeeel veel spullen bij ons. Gelukkig had ik de draagzak mee dus hup Luuk in de zak en de spullen in de wagen. Ichtus en haar papa hadden een hoop boodschappen bij zich en het was een flinke wandeling maar we hebben het gered. Moe kwamen we aan in het huisje waar Edwin en de kindjes al waren en de ma en pa van Ichtus ook. Zo, eerst het kroost voeden.

Na het kroost waren wij aan de beurt en Ichtus heeft heerlijke broodjes gemaakt (met filet American voor mij, jammie!). De kindjes werden al ongeduldig. Mama, wanneer mogen we op de foto? Na het eten dan mogen jullie. Dus inderdaad, na het eten een kleedje mee naar buiten en hele leuke foto's gemaakt.

Na de foto's gingen Ed en de kids vast naar het zwembad, haar pa en ma wandelen en konden wij weer voeden (jaja, het was weer tijd). Na de voeding zijn we gaan lopen. Ik was gewoon nerveus want hoe zou Luuk het vinden? Daar aangekomen een zwemluiertje aan, stoere zwembroek er overheen (foto volgt :) ) en daar gingen we. Ichtus en ik gingen zitten in het bad en de kleintjes lieten we zakken en wat denk je? Geen kik van beiden! Ze vonden het leuk blijkbaar. Na een tijdje gingen we eruit en net kwamen er een paar mensen aan met softijs. Ichtus en ik keken elkaar aan en zeiden: die moeten we ook hebben :) . Ichtus trakteerde en de kleintjes vielen in slaap.

Luuk was al snel weer wakker en Marijn lag heerlijk in dromenland dus hebben we Luuk even meegenomen naar het grote bad. Ook daar gaan zitten en hij kon wat verder met zijn lijfje het water in. Zoals hij doet in badje, hij spartelde met armen en benen en hij genoot en mama en papa ook. Ichtus heeft ook even met hem in het water gezeten en hij vond alles best.

Op een gegeven moment kregen we trek dus zijn we terug gegaan. Even naar de winkel daar (wat schofterig duur zeg!) en terug naar het huisje. Tegen 7 uur waren de kleintjes weer voldaan en staken de mannen de bbq aan. Hij bleek niet zo goed te willen die bbq. Oké, laat de vrouwen maar. Ichtus en ik zijn aan de wapper gegaan en uiteindelijk deed hij het en begon het vlees te bakken. Ichtus heeft me ook maar meteen omgedoopt tot opperwapperaar :) . Luuk wilde nog een hapje en ondertussen kreeg ik van de pa van Ichtus vlees aangereikt, gesneden en wel. Tegen 10 uur moesten we toch wel gaan inpakken en zijn we terug gegaan. We waren uiteindelijk rond 23.30 boven en tegen 24.00 uur is Luuk (en wij ook) gaan slapen.

Het was een enorm geslaagde dag. Zo geslaagd dat ze zaterdag hierheen komen om het dunnetjes over te doen. Ichtus zal het huis en de tuin keuren en kijken of het goed genoeg is voor de meeting :) .

Ik ben trouwens helemaal trots want Luuk heeft gisteren de eerste en laatste voeding de fles gehad en tussendoor alleen maar de borst en het is goed gegaan! Ik blijf het even zo doen maar wil gaan proberen de borstvoeding weer volledig te gaan doen. Ik moest eerst voldoende vertrouwen erin hebben dat hij er een nacht op kan teren.

Luuk was trouwens blijkbaar zo moe dat hij mama heerlijk uit heeft laten slapen en pas om 9 uur wakker werd vanmorgen.

Jullie moeten allemaal de groetjes hebben van Ichtus!

Zo, nu naar Luukje (hij huilt) en dan teruglezen.

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Klinkt als een erg geslaagde dag Dees!
    Wat ontzettend leuk

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hahaha Die luuk. Binkie!

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oh Dees, wat een onwijs gave foto zeg!

Zo te lezen heb je een erg gezellige dag gehad samen.
    En wat betreft de bbq; mannen hebben het altijd over bbq-en, maar er één op een normale manier aansteken, ho maar :( Mijn zwager heeft de gewoonte om spiritus te gebruiken, en het dan nog raar vinden dat het vlees verbrandt :)

Maar mag je nu gewoon met kleintje naar het zwembad? Is dat niet te koud ofzo? En hoe zit dat met het chloor?

Deel Deze Pagina