goedemorgen btw... Kom net bij de HA vandaan om bloed te laten prikken. Morgen de uitslag (HB). Op zich denk ik dat hij wel goed is, ben alleen maar duizelig, niet moe of zo. We zullen zien. Tessa ligt lekker in de box te keuvelen tegen haal clowntjes mobiel. Afschuwelijk ding, maar ze vind hem geweldig. Nou leuk toch? Ik weet niet hoe heb precies werkt met jullie baker doeken, maar ik heb doeken die mijn moeder zelf heeft gemaakt. (vond het CB ook goed) Ze heeft ze na gemaakt dus zal wel ongeveer het zelfde zijn. Het zijn 2 doeken waar je ze dan inwikkeld. Nu waren ze vies, en ik heb geen andere. Ik dus 1 doek in de was gedaan vannacht en ze alleen in de grootste doek gewikkeld. Op zich ging dat best. Word ik vannacht om 3u wakker van een hoop gekreun en gesteun.... Kijk ik in de wieg: Heb me kapot gelachen Whahaha ze had dus zo liggen wurmen dat beide armen er uit waren, haar benen staken er uit en de doek zat keurig alleen om haar middel. Beide armen in de lucht en een grote glimlach.... hihi was zo'n komisch gezicht. Heb ze opnieuw ingepakt (in de ene doek) en ze is weer keurig gaan slapen tot half 7. Toen lag ze weer helemaal bloot. Straks snel nog die ene doek ook wassen en dan kan ze vannacht weer in allebei. Toen ik de zwangerschaps yoga deed was er de 1e 2 lessen een vrouw bij hier uit dorp. Die is daarna niet meer geweest en heb ik ze ook niet meer gezien of gesproken. Nu zag ik net in de wachtkamer van de HA het kaartje hangen. Die is bevallen van een reus! Een jongen. Syb 5440 gr en 59 cm Dat geloof je toch niet? Je zal het uit moeten poepen zeg. Ga nu ff wat eten en de was binnen halen. Ik ben hier vanmiddag nog wel ff. Doei
Dees, wat een snoepie zeg en stoer hoor met zijn zwembroekie. Fijne dag gehad lees ik en alvast veel plezier voor zaterdag, ook voor jou Ichtus natuurijk! Vreselijk nieuws van Spirit, krijg er rillingen van. Boney, haha, zou een foto waardz ijn geweest, ik zie het al voor me, tataaaaaa mama kijk eens. En 5440 gram kun je toch niet uitpoepen lijkt me, jee, het is meteen een peuter. Hebben jullie al je stem uitgebracht? Hier is de link nog een keer (wat een aandringer ben ik toch, haha) http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... ery%2F9021
Meiden, en dan vooral de BV dames, ik heb ff jullie hulp nodig. Ik wil een medela kolf aanschaffen. Ik twijfel tussen 2. Zal het ff uitleggen. Deze kost 149 euro (nou maakt de prijs me niet zoveel uit). Is een enkele kolf. Is erg stil en heeft een 2 fase stand. Dwz dat hij eerst snel gaat en dus een tsr opwekt.
Deze kost 135 euro. Is een dubbele kolf. Van deze kan je alleen de zuigkracht instellen. Deze maakt ook iets meer lawaai. Ik zelf heb wel een voorkeur, maar ik ben benieuwd wat jullie vinden.
Boney, ik zou voor de dubbele kolf gaan. Heb ik ook gehad, ben je toch sneller klaar. Dat vond ik een voorwaarde want ik had een hekel aan kolven Maar als je dat niet erg vindt, zou ik weer voor die andere gaan want dat lawaai is ook irritant.
Boney, ik heb de mini elektric, en ben tevreden, had ook voor een dubbele kunnen gaan, maar zo gaat het ook prima. Die 2 fase stand is wel handig ivm tsr. Ik zou dus voor de 1e gaan....
haha, wil zo naar de stad om een avent te kopen, schijnt de motor langer van mee te gaan, nu twijfel ik weer. ehhh bedankt. hihi
Die swing schijn je bijna niet te horen. Ik had een medela kolf gehuurd en dat ding was ook heel stil. Die hoorde je bijna niet. iig niet door een dichte deur. Zo is die swing (die enkele) ook.
Ik heb de Pump in Style van Medela en ik ben er helemaal weg van (in hoever dat je dat kunt zijn van een kolf ). Ik zou gaan voor een dubbele trouwens, scheelt toch tijd. Handige van de Pump vind ik dat er een rugtas bij zit (ook los te gebruiken), een koeltasje en een handkolf.
Ooh, ik kreeg al een mail en wilde net gaan kijken Boney. Ik zal gaan lezen. Heb je trouwens de foto van het supermanlogo gezien? Had mijn moeder speciaal voor jou geborduurd
Mijn moeder is nogal een zeurkous met die dingen. Ik vond hem ook wel gaan hoor. Geen idee welke pagina.
Dees, ik heb de foto al gevonden hoor. Eigenlijk wil ik natuurlijk wel een slabbetje in het supermanblauw. Weet iemand waar je zoiets kunt kopen? Ik vind het logo best mooi hoor, Alleen niet helemaal binnen de lijntjes, maar ik denk dat dat op een slab toch niet zo opvalt.
Dat niet binnen de lijntjes is precies waar mijn moeder dus over valt. Ik denk ook dat het niet zo opvalt. Geen idee waar je zo'n slab kan krijgen eigenlijk. Meestal zijn ze wit of andere zachte kleurtjes.
Hallo allemaal, Wow, wat een te gek topic is dit! Wij hebben een dochtertje van 3 maanden, Zoë, en wonen in Spanje. Nu heb je hier geen consultatiebureaus of kraamhulp dus wij moeten het meeste zelf maar uitvogelen. Gelukkig hebben we wel hele lieve buren die ons graag willen helpen, maar ik vind het toch ook wel erg leuk dat ik hier mee kan lezen met mensen die een kindje hebben die ongeveer even oud is . Ik heb best een hoop vraagjes, voornamelijk over slaap- en huilgedrag van een 3 maanden oude baby, maar ik zal eerst eens kijken wat ik onder de zoekfunctie hierover kan vinden. In ieder geval erg leuk dat ik dit topic gevonden heb, ik zal vanaf nu lekker mee lezen . Dikke knuffels!
Hoi Cassie! Welkom! En niet alleen meelezen, maar natuurlijk ook meeschrijven. Als je ons tenminste bij kunt houden.