Hoi Cassie en welkom en nog van harte met je dochtertje Zoë (de 3de in ons topic ). Er woont nog een mama uit ons topic in Spanje. Klets lekker mee zou ik zeggen.
Luuk vervalt weer in een oud patroon. Help bv mama's. Het drinken gaat goed maar soms wil ik hem aanleggen aan de andere kant (na een kwartiertje aan de ene kant en zelf loslaten of in slaap vallen) na een boertje maar dan houdt hij zijn lipjes stijf op elkaar. Ik neem hem dan nog even bij me en leg hem dan weg. Hij begint dan af en toe na 10 minuten alweer te huilen. Heeft hij dan niet genoeg en moet ik hem weer aanleggen of wil hij gewoon even niet slapen? Voedingssignalen als op het vuistje sabbelen zijn moeilijk te herkennen. Zijn tandjes beginnen namelijk te rommelen en hij sabbelt daardoor vaak op zijn vuistjes. Ik wil hem er ook niet iedere keer uit halen als hij huilt en weer aanleggen. Hij heeft waarschijnlijk niet eens honger. Wel lastig van bv hoor, je weet niet hoeveel hij binnen krijgt.
goedemiddag meiden! @Dees fijn dat het zo geslaagde dag was gister en een geweldige foto @Boney mij lijkt een dubbele kolf makkelijker en sneller! superman slabbetje ,uhm ff google, maar zal je vast al gedaan hebben
hoi welkom!! en klets lekker mee!! nog gefeliciteerd met je dochtertje en woon je allang in Spanje? en als je wat wilt weten vraag maar raak hoor! en dit is het gezelligste en drukste topic
Bedankt allemaal voor de welkomstberichtjes . Zal proberen het allemaal bij te houden en af en toe ook zelf wat te schrijven. Al de derde Zoë! Hier in Spanje is het een heel aparte naam maar in Nederland niet zo te horen. Ach, het is natuurlijk ook een prachtige naam . En nog een mama uit Spanje! Wat leuk! Ben benieuwd naar haar ervaringen. Knuffels!
Ik woon sinds januari 2007, samen met mijn vriend, in Spanje, dus nog niet zo heel lang. Maar we genieten er enorm van 8) Hihi, vind het nu al gezellig hier
en komt je vriend ook uit spanje ?? of nederland! en welk deel uit nederland kom je?? en hoe is het met je dochtertje? bevalt het moeder zijn ? oh hihihi stomme vraag je zal vast ook wel een trotse mamma zijn en ga je ook werken of blijf je een thuismamma?