Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mamanorah, partner en norah gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mamanorah en gezin; Gefeliciteerd!

Dees sterkte vandaag!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Je kan die zakjes ook bij de AH halen! Zijn deze week zelfs in de bonus ;) 49 cent voor 10 geloof ik.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi Rosalie die presteert het iedere dag om wakker te worden als mama net dr 1e hap van t avond eten neemt :(

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo!

even reageren:

Wen en Fenne: Super! Jullie mogen al bijna naar huis! Fijn dat Fenne er niks aan over houd!

@spugen: Finn spuugde 4 uur lang... Dus niet alleen na het drinken. Hij bleef spugen . Een extra boertje doen hebben we geprobeerd en 1 x leek het te helpen. De volgende 10 x niet...
    We hebben nu Friso comfort gehaald, en hij spuugt niet meer! Jeeej! Het cb zei al dat het komt omdat z'n maagklepje nog niet goed sluit en dat gaat vanzelf over! Friso comfort is veel dikker en dikt in de maag ook nog eens in, dus komt niet terug!

Heb ik meteen een vraagje aan kikkert: jij gebruikt toch ook Friso comfort? Welke speen gebruik jij? Ik had al grotere spenen gekocht, maar Finn vind het nog steeds moeilijk om te drinken. Ga straks nog grotere kopen (meer gaatjes bedoel ik) want ik had er al bij geprikt, maar das niet genoeg.

@sizzel: mooie meid is Nora! Succes bij de ha!
    @mystery: vervelend dat Bryan zo huilt!
    Ichtus en Anouk: dikke knuffel meiden!
    @maja: Leuk de sleutel van het nieuwe huis!
    @dees: Kan me zo voorstellen dat zowel jij als Luuk Thijs* missen! Knuffel Luuk maar goed...

@mamanorah: Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was gegaan!

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat komt me bekend voor dees en ariel hier ook eentje die ieders keer tijdens het avond eten of honger heeft of zijn huiluurtje heeft en niet dat papa dan keertje gaat kijken he nee die vind eten belangrijk ;)
    maar verder doet hij zijn best hoor, oooh heerlijk het is vrijdag vandaag dat betekent dat ik 2 nachten mag doorslapen :) ik sta namelijk doordeweeks op zolang ik nog verlof heb en mijn mannetje doet dan het weekend toch wel lief he, ik doe dan wel in het weekend de vroege fles dat vind ik dan niet zo erg maar ben al blij als ik meer dan 4 uur aan stuk mag slapen

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    even vraagje over de poepluiers, bryan heeft sinds een paar dagen echt iedere luier een poepluier en dan beetje slijmerig/waterig maar dan wel met dikke stukjes ertussen daardoor heeft hij nu ook luieruitslag vind ik zo zielig zijn er nog meer beebjes hier die dat hebben of zouden bryan zijn darmpjes overstuur zijn weet niet zo goed wat ik ermee moet hoor

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier nog zo een die keihard gaat janken rond kook/eet tijd!

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh hier huilen rond etenstijd... het lijkt wel of ze het ruikt... argg.. ik zeg ook altijd meis je mag altijd huilen maar niet als mama wilt eten das zo irritant haha

poepvraag van vivian... geef je bv dan is dat heeel normaal meis.. geef je fv moet je het even aankijken.. dat het niet echt diaree is.. en luieruitslag smeer het lekker elke keer in met sudocreme lekker dik.. is het zo weg

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaas ik geef flesvoeding dus begon me al aftevragen of het misschien een reactie op de voeding is, moet donderdag naar het cb dus dan ga ik het zowiezo vragen maar vind het altijd wel fijn dat ik het eerst hier kan vragen :lo: ja was gisteren idd begonnen met sudocreme want babyzalf van zwitsal vond ik niet echt werken

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    en is het echt diaree? heeft bryan ook verhoging? misschien toch handig als het echt diaree is om de HA even te bellen.. dit ivm met dat beebs heel snel uitdrogen niet om je bang te maken.. maar misschiend dat je wat extra vocht mag gaan geven dan...

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oe vivian dat weet ik ook niet... Als er niks veranderd is met z'n voeding zou ik het niet weten...

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaas ik kan het niet echt diaree noemen het is meer gewone ontlasting met wat vocht erbij zeg maar ja het is moeilijk uit te leggen maar vind het ook ontzettend raar dat hij iedere luier volpoept echt niet normaal lijkt me

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nee niets veranderd in zijn voeding hij krijgt nu zelfs meer omdat ik merkte dat 110cc niet genoeg was hij had steeds honger nu krijgt hij 120 cc

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zolang hij geen verhoging heeft kan het geen kwaad denk ik.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Poeh...ik wou dat ik zo'n regeling kon treffen met het mannetje! Gaat alleen een beetje lastig als je borstvoeding geeft! :( Wij hebben hier dus de regeling dat ik er altijd uit ga haha :)

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Een soort van bezigheidstherapie :) ;)

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007