Suus, ik heb nu dit.... http://img199.imageshack.us/img199/9071/tesstaarthema.jpg Hema geeft wel aan dat de kwaliteit matig is, maar ik kan geen groter plaatje vinden...
ja! en zonder gaat ie echt niet fietsen. op z'n auto moet een zonnebril of kralenketting op/om en het liefst allebei. Gekke jongen Zo'n zwembad is altijd leuk voor kids he!
Wil al tijdje Mike zijn nieuwe haartjes late zien, maar kwam er maar niet van, dus bij deze. Is een foto van de kerst... Bekijk bijlage 42917
En een foto samen met zijn neefje van een paar maanden, wegen bijna net zoveel hahaha, en dat alleen van bv... Bekijk bijlage 42919 Mike wou in het begin helemaal niets weten van babies, maar nu vindt ie het toch wel interessant. Vooral die voetjes en handjes...
@naatje als je weer een keer tijd hebt zou je dan voor mij een nieuwe banner willen maken met nieuwe fotos?? alleen als het uitkomt hoor @Debora hahaha finn met zijn fiets en muts leuk hoor dat dat dan moet he!
Hihi ik denk dat Noah dat nog wel gaat inhalen. Die woog bijna een maand geleden al meer dan 7,5 kilo en toen was die 3 maanden....
Heb even op haar site gekeken, en hij woog met 3 maanden 8150 gram, de laatste weging bij 4,5 maand woog ie 8890 gram. Maar het is echt vreemd als je dat vast houdt, overal van die zachte kussentjes hihi. Ik tilde laatst die maxicosi, kon hem bijna niet tillen. Woog Rosalie ook zoveel dan?
naatje vind ze echt allemaal leuk, heb ze even opgeslagen, morgen ff op zo'n taart plaatsen.Dank je. Wat een leuke foto's van mesikes kids, finn en mike. En wat is de site weer traag, 20 minuetn over 4 pag ofzo. Ga lekker boven op bed liggen denk ik