Net lijstje Debie! Ik zal die van mij ook maar even maken... effe kijken shit we hebben geen brood in huis. Ontbijt: Kom muesli met halfvolle melk Koffie met melk Tussen Stukje zelfgemaakte ´light´ cake Koffie met melk Middageten Aardappel/groente schotel uit de oven Tussen fruit Avondeten Kipfilet Salade Tussen Glas warme melk
Nou ja kan toch? Ilse is altijd zo snel met die acties, vind schaatsen ook al heel knap. Hier zitten we anderhalf uur van de pyreneeen, ging ik toen ik Sara nog niet had ook vaker een dag heen om te skieen. Zag daar wel vaker mensen met hele kleine kindjes 2/3 met eigen skieetjes en die dan tussen de benen van pa of ma skieen.
meeste zijn 3 heel soms 2,5, nemen haar wel een keer tussen de benen van een babyberg maar los zal nog niet gaan. je hebt ook van die tuigjes voor kids
Ik denk het wel, ik ga morgen bij de acupuntuur mevrouw weer wegen, ik ben benieuwd ik hoop op een kleine 2 kilo.
haha ja ik ook maar is niet betrouwbaar mijn weegschaal.Hij schommelt echt HEEEEEEEL erg 6 kilo meer of minder dus dat vind ik echt te veel.
Ik was effe in de lounge aan het lezen in het topic ¨cambridge dieet´ poeh zie daar resultaten van 5 kilo in nog geen week tijd, of 4 kilo in 4 dagen, dat is toch wel erg veel he!Ik heb nog niet gelezen wat dat precies inhoudt.
Ooh lekker dan heb je ook nog wel effe! Is dat dan na de paasvakantie? Geen idee hoe die valt dit jaar.
Ja voor mij zou het ook niet werken. Ik moet gewoon normaal eten, en dat is voor de rest van mijn leven. Hoe ik nu eet kan ik best volhouden, is alleen afwachten of ik er ook nog echt mee gewicht verlies.
dat is alleen een maandag vrij toch?? geen idee hoew het valt. moet dan 2 weken werken en dan 2 weken meivak
tuurlijk wel, ik verlies ook gewicht en eet toch redelijk veel, alleen gezonder en van alle groepen wat
heerlijk idd en dan weer 6 weken werken en dan 6 weken vrij. hoef maar 23 dagen tot de zomervakantie, vind het super