Wat een ge-wel-dig filmpje van Finn! Zo vol overtuiging en enthousiasme Ik heb het dikke Jip en Vanke boek ook meteen op de verjaardagslijst van Juul gezet! Ik heb ook stoere foto's gezien van Mike en super grappige van Tessa (lekkere billen!). Ik vind dat hesje juist grappig retro Boon! Ik heb net een half uur alle filmpjes van Tessa moeten kijken met Juul. Ze zit nu te zueren dat koekedoeroe (koekeloeren) niet leuk is. WIL FILMPIE KINDJE KIJKUH! We moeten maar snel naar Ballorig met de meiden uit de buurt (Sofie, Ilse, Gwen??). Zullen we een datum prikken? Wat is Ilse op de schaats stoer zeg! Julia is bang voor sneeuw en ijs (Mama, draguh!). Jullie hebben echt en wintersportkind! Hoe heb je ie lightcake gemaakt SM? Ik zag ergens de ingrediënten staa en het klonk best ok. Juul is echt super verkouden, maar lijkt er weinig last van te hebben. Balsoclasepillen helpen goed voor de nacht en overdag hoest en roggelt ze wat, maar ze is vrolijk zat. Gister heeft ze wel voor het eerst ooit overgegeven bij de oppas. Geen idee of het van het hoesten was. Volgens de oppas werd ze ineens lijkbleek en gaf toen over. Ze was daarna erg overstuur, maar dat was meer omdat ze het overgeven niet kende dan dat ze ergens last van had. 's Middags werd ze weer ineens lijkbleek en huilerig, maar dat trok na een half uurtje schootzitten weg. Ik heb niets raars aan haar gemerkt tot nu toe (nou ja, niet raarders dan normaal) Wij hebben een lekkere luie dag vandaag (wanneer niet). Alleen even naar een dorp om een zwarte skinny of tregging voor beiden te zoeken en een nieuwe slaapzak voor Juul.
Leuk een skinny jeans voor moeder en dochter ? Cool moeder heeft Julia toch! De light cake was wel te eten en redelijk lekker als je al het andere lekkers laat staan. Ik had het gemaakt van,3 vers geperste sinaasappels, een gepureerde appel er doorheen, 2 handjes rozijnen, een eetlepel boter,2 eieren, en ik denk 150 gr zelfrijzend volkoren bakmeel. Gewoon bij elkaar gooien als een normale cake, 45 min in de oven en klaar.
Woow we kunnen gewoon voor in totaal 60 euro met ons vieren naar Tenerife vliegen, hopelijk kan ik het vanavond boeken.
Mogguh, Of het forum is traag of mijn laptop, hoop dat het posten wel lukt. Mrijn, sneu dat Juul zo verkouden is. En was het de eerste keer dat ze had overgegeven ja? Jeetje, hier is het regelmatig een keer raak. Maar dan is Lune ook flink overstuur. Cool, een tregging. Hebben ze ook voor kleine kids? Gwen en Ilse ook verkouden las is, sneu! Dat hoesten is idd erg vervelend. Helemaal als ze er niet van slapen.. Heb ook te gekke foto's en filmpjes gezien Die van Finn is idd geweldig! Lune heeft ook meegekeken en zei steeds 'Finn boekje lezen!' hihi. En wat houdt hij het ook lang vol! Lune leest ook wel eens zelf een boekje, maar dat is niet langer dan een minuut. Meiske, prachtige kids heb je toch! Als je wil kan ik van die familiefoto de rode ogen wel verwijderen. Moet je hem even naar me sturen via de mail, als je er belang bij hebt pb maar even. Stuur ik je mijn mailadres. Oh jee, ik weet het verder niet meer.. Hier gaat het prima. Lekker nachtje gehad. Ben 1x bij Lune geweest, die huilde. Geen idee waarom maar heeft ze vaker. Ze is nu trouwens nog wel moe, gister drukke dag gehad op het kdv denk ik. Ze was ook compleet over de rooie toen ze thuis kwam gister. Rennen, gillen, met dingen smijten enz. Ik snap dat ze zich wil afreageren maar er zijn grenzen Vandaag niks op de planning. We kunnen ook niks want heb de buggy niet in huis en geen auto voor de deur. Fijne dag iedereen!
Goedemorgen! Leuke foto's Boney! Bij de foto waarop Tessa het hesje draagt zei Sofie gelijk moooii En wat een goede hulp is ze zeg. Ze kan echt al goed de boontjes breken! Wauw, Ilse op schaatsen. Knap hoor!! Ook mooie foto van Esmee gezien! Mrijn, is Julia's kamer al klaar? Ben erg benieuwd naar foto's van het resultaat Supermummy, gaan jullie nu vandaag naar een huis kijken? Hoop dat het wat is! Maja, hoe is het met de misselijkheid?
Mogguh Ariel En Meiske ook natuulk. Misselijkheid gaat redelijk. Heb van die pilletjes van VSM maar helpt (nog) niet echt. Heeft tijd nodig denk ik. Maar is erg onvoorspelbaar. De ene keer ben ik hondsberoerd en een halve dag later is het over. Eet wel veel, anders word ik wel misselijk. Zat gisteravond laat in bed nog 2 boterhammen weg te werken. Jeroen vindt dat erg grappig
Jaaa, ben ook errug nieuwsgierig naar Julia haar kamertje! Dus Mrijn, fotooo! Ook al is het nog niet af Goh, schiet me ineens wat te binnen wat me al jaaaren opvalt maar wat ik steeds vergeet te vragen. Bones en Meiske, ik lees heel vaak als jullie het over je dochter hebben dat je spreekt van 'ze' ipv 'haar'. Als je Tessa bijvoorbeeld uit bed haalt (ik noem maar wat) schrijf je 'ik haal ze uit bed' ipv 'ik haal haar uit bed'. Is dat dialect ofzo? Dialect is denk ik niet het juiste woord maar kom er niet op.. Ben wel nieuwsgierig
sm dat is wel heel goedkoop. Dat wordt dan voor de zomervakantie???? maja nog steeds zo misselijk. Hang je ook veel boven de pot??? Ik had emasafene maar hield dan ook niets binnen. Ben je bij lune lang misselijk geweest??? meiske heb jij dan ook zin om volgende maand ergens mee naar ballorig te gaan???
Van mij hoef je er niet op te letten hoor, ik was meer gewoon nieuwsgierig. Debie, ik hang gelukkig niet boven de pot. Heb wel regelmatig een bakje naast me als ik beroerd op de bank of op bed lig maar ben niet zo'n held met kotsen Emasafene had ik ook bij Lune maar hielp niet. Ben toen tot ongeveer 14 weken misselijk geweest dacht ik. Weet het niet meer zo goed. Schattig dat Esmee zo'n lol heeft in dr uppie Wat gaat dat dan snel.. Sta er elke keer weer versteld van hoe snel'een kind zich ontwikkeld..