Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Juul haar kamer is verre van klaar! Ik moet haar kledingkast nog schuren en schilderen en dan gaan inrichten. Het is nu een kaal hok waar alleen geschilderd en behangen is.

Debbie: ik werk helaas op de donderdag. Ben alleen op woensdag vrij. Maar ik wil best een keer een dagje vrij nemen hoor. Ik vind het leuk om jullie weer eens te zien en Julia is nog nooit in Ballorig geweest dus alleen daarom al is het de moeite van een vrije dag waard.

Klinkt best lekker SM. Ik denk dat ik me vanmiddag aan de cake ga wagen. ik denk dat hij ook lekker is met een banaan erdoor en dan wat gedroogde kokos...

Voor de nieuwbakken en aanstaande mama's onder ons... Ik ben wat advertenties aan het zetten op MP voor spul dat ik niet meer gebruik. Er zit een set slaapzakjes van Ikkelief bij, 2 combisleepers ,een draagdoek en een babybjorn drager. Ik heb ook nog een heul leuk en uniek kamertje te koop (vind ik echt iets voor Maja haar aanstaande dochterje. Kom ik het gratis brengen, ok?:D)

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hihihihi ja dat lees ik ook vaak ´ze´i.p.v. haar is misschien net zoiets als gij of ons mam in Brabant? Mys zegt vaak Och germ, Sizzel zegt vaker ik ben er weg van (als ze ons weer verlaat)Vivian zegt nogal veel rare woorden (foetelen etc) Limburger hè.
    En ik ? Ik spreek na 7 jaar Spanje alleen nog maar gebrekkig NLS en dan ook nog met een limburgs accent. ;)

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ok, mrijn, ff kijken of meiske kan op een donderdag en wie weet wil er nog iemand mee. Dan ballorig in oud-beierland????
    kunnen we een datum plannen

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    oh en moet je wel ff marktplaats link neerzetten

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Idd een link Mrijn? Ben nu ook wel benieuwd:)
    Jeroen hoopt erg op een zoon dus die zal niet blij zijn met het kamertje:D

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja gaat het kamertje van lune dan niet door naar de volgende???

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jawel, maar ben toch nieuwsgierig:D

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bah moet naar de garage kan ik fijn een uur gaan zitten wachten op mijn auto

9. supermummy

Mijn meisje, net volgevreten ;)

10. supermummy

Saar in ´Byana´ (Zoals zij dat zo mooi zegt)

11. supermummy

Toch wel vermoeiend mijn hoofd omhoog houden

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooie kijkers heeft Nora zeg! En Sara is ook veranderd vind ik! Mooie meiden allebei!

Ballorig: op een donderdag is prima voor mij. Dan laat ik de kinderen overblijven op school.

Nu weer naar school...

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik kan vanaf donderdag 28 januari elke donderdag wel. Woensdag is geen optie? Oud Beierland is prima. Is volgens mij voor iedereen in het midden. Er is er ook 1 in Roosendaal, maar dat is voor jullie weer verder rijden. Zullen we dan 's ochtends gaan en tussen de middag onverantwoord frietjes eten? Maken we er een gezamenlijk verjaardagsfeestje van:D

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    ICHTUS n probleempje... de oppas is ziek. Elena kan ik denk ik wel bij een buurvrouw laten spelen, maar ik wil haar dan wel graag om 12u30 hier op bed leggen. Zullen we dan maar om 10u/10u30 naar de truffel gaan?
    Ik weet inmiddels waar die zit. Misschien toch handig als ik er gelijk heen rij, hoef ik niet moeilijk te doen met Suzanne.
    Maar eerst de buuv vragen, kan vanavond.

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Men, wat is de site traag Of is het ons netwerk?)!

Wat een prachtige kijkers weer, SM. Ze ziet er ook wel een beetje volgevreten uit op die foto (of voldaan, klinkt wat charmanter;))

Ik ben nog steeds ads aan het toevoegen op MP vind dat zo;n rotwerk, maar het hele souterrain ligt inmiddels vol met spullen die ik niet meer gebruik, dus nu gaat de bezem er echt door! Een willekeurige link naar de advertenties is deze: Marktplaats.nl > Complete set slaapzakjes van Ikkelief - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten. Je kunt via die ad zien wat ik nog meer in de aanbieding heb. Zal ook een link in mijn onderschrift zetten (of mocht dat niet van de moddies????).

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mrijn, ik vind het dekbedovertrekje wel errug leuk. Hoeveel wil je er voor hebben?

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, net alle rekeningen weer eens betaald. Daar word ik altijd zo depri van. Denk je dat je weer helemaal bij bent met de betalingen, ligt er een nieuwe acceptgiro van 5000 euries op de mat:$ Snapt nou niemand dat ik geen geldboom bezit;)

18. supermummy

Zitten leuke dingen bij Mrijn en wat een leuk kamertje heeft/had Julia! En in je ad over je paardrijbroek schrijf je dat hij je helaas te groot is geworden..meen je dat echt?dat helaas bedoel ik he.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wauw wat kan Tessa al goed boontjes breken!
    Moet ik hier toch ook weer eens proberen, de laatste keer verdween er veel in z'n mond of op de grond. haha
    En de andere foto's zijn ook super, leuke boxer :)

En ilse al op de schaatsen! Knap hoor! Heeft ze natuurlijk van d'r ouders!

En Sara en nora met hun mooie ogen! *smelt*

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zal Sofie eens wakker gaan maken. Dan naar school Kas ophalen. Vervolgens 3 meter lopen en dan zijn we al bij het zwembad. Ideaal.
    Daarna haasten naar huis, want Eva moet om 5 uur weer turnen. Pfff de dinsdag is niet mijn dag!

Deel Deze Pagina