mrijn ik wil je draagdoek wel overnemen, wil het weleens proberen. zeg maar wat je ervoor wilt. en woe kan ik ook weet niet of boney kan en meiske met kids??? enne patatjes daar doe ik het voor
Zooooo! Ik ben er weer. Heb zelfs nog even een half uurtje over om hier te lezen met koffie. Debie, hoe bevallen je schaatsen? Kom je een beetje vooruit? Leuke foto's SM, hoe is het met je handen? Ik heb de HA nog niet gebeld. Vind dat altijd zo lullig voor zoiets onbenulligs eigenlijk. Ik vind jou trouwens hartstikke creabea met je zelf verzonnen cake. Ik was trouwens 8 ons afgevallen... In 1 week. Mrijn, dus jij hebt alle filmpjes van Tessa bekeken? Heb eigenlijk niet eens een idee welke er op staan. Straks eens even kijken. Weet wel dat ik er laatst een heleboel heb afgehaald. En balorig, ik ben voor. Wel graag een datum via PB of hyves. Iedereen weet waar we naar toe gaan. Vind dat niet zo'n prettig idee dat ze dan ook nog weten welke datum... Misschien stom van mij En slaapzakken... Slaapt juul ook nog niet onder een dekbedje? Tessa niet. Ik heb 2 slaapzakken met mouwen en 1 zonder. Maar die met, die waren 90 cm. En dus echt bijna te krap. Heb 2 nieuwe gehaald. 110 cm. Vanmorgen werd ze wakker en zei gelijk "doote" (grote). Ze kan nu iig haar benen weer normaal strekken. Haha maja, weet je dat ik daar nog nooit helemaal over na heb gedacht? Ze of haar... Het zal wel dialect zijn dan. Staat dat stom dan? En bedoel je misschien spreektaal? Of zeg je ook 'haar'? En toen ik zwanger en erg misselijk was at ik ook vaak kleine beetjes. Ging nog het beste. Bij Tessa heb ik me helemaal vol gevreten aan de nectarines. Dat was het enige wat ik goed kon verdragen. (en later natuurlijk de witte magnums met aarbeienvulling in bad. Elke dag... Zucht, goeje ouwe tijd)
zo zielig, esmee is al bijna de hele dag wakker, op 1,5 uur na. Elke keer huilen en dan komt er weer een scheet, heeft zo'n last van krampen. Normaal huilt ze echt bijna nooit en heb een lamme arm van het tillen
ik ben weer eens remi geloof ik. Ga maar ff de andijvie maken, straks ilse halen en kan het de magnetron in, paul gaat nl eerst nog sporten
heerlijk filmpje van Tessa. En heel herkenbaar! Dat ze dan zo met het broodbeleg bezig is dat ze even niet weet wat ze moet met de vrag wat wil je erbij drinken. heeft Finn ook wel eens. Zo schattig! Viel me wel op dat er een messenblok bij Tessa op tafel stond... Dat zou ik met finn echt niet moeten doen. Die haalt me de messen uit m'n la. (is een leuk spelletje: mama reageert meteen!) En joh echt ging het schaatsen goed Debie? van jou of Ilse?
Toen ik het filmpje terug zat te kijken viel me dat van die messen ook op. Maar ze weet dat ze er niet aan mag komen en doet het ook niet. En ze staat alleen maar bij de (of het) aanrecht als ik er ook sta. En grappig is dat. Ze weet het wel, want je hoort haar (zo goed?) later ook zeggen 'thee mlek'. Nu echt weg. Doei
het schaatsen van mijzelf, hihi dik 10 jaar niet gedaan en bleef gewoon staan ilse liep meer maar vond t wel erg leuk
doeg boney: ja dat doet finn dan ook. Debie: sneu zeg van je meisje. Zo vervelden die krampjes... een draagdoek zou idd wel lekker zijn; je handen vrij en de kleine bij je. Helemaal wegnemen doet het het niet natuurlijk maar het troost wel
haha toch knap! ik heb het ook al zolang niet meer gedaan. zou zo omvallen denk ik. En finn.... Die is net zo onhandig als ik, die blijft al niet rechtstaan op z'n gewone schoenen. Dus dat Ilse op het ijs lopen kan met schaatsen vind ik echt super knap!
oh en bones: was geen kritiek he van het messenblok Viel me gewoon op de ze er niet aan komt, en Finn zo heerlijk onbesuisd overal met z'n handjes aan zit, en omgooid, en schudt. Hoewel ie bv niet aan de dvd's en boeken van papa zit.
Ilse liep laatst met een aardappelschilmesje had ze zelf uit de bovensta la gevist, nu achterin gelegd. En debora kun je die draagdoeken nou ook gebruiken als ze ouder zijn???
en mrijn wat wil je voor die combisleeper hebben, vriendin van mij wil er een kopen voor de wintersport, die kun je toch in de auto goed gebruiken???
ik kijk net naast me op het tafeltje staat daar gewoon een kerststukje van de ah te verdrogen,dat is toch wel heel erg
yep heel goed zelfs. Een niet rekbare doek (dus niet zo een van draagdoek.nl) kun je tot zeker 3,5 jaar gebruiken. Een ringsling ook maar daar draag mee over 1 schouder en ik merk zelf dat me dat nu te zwaar wordt. Maar nu zijn mijn schouders mijn zwakke punt. (zit iets niet goed daar volgens fysio) Met een draagdoek of een meitai heb ik daar geen last van omdat die over 2 schouders dragen op de heup. Het verdeeld het gewicht dus mooi. Finn draag ik nu wel eens op de rug. En als ie ziek is op de buik
Ok thanks. Wil die van mrijn wel overnemen om te proberen, is wel rekbaar, maar als het bevalt dan koop ik gewoon nog een nieuwe, kom dan wel bij jou voor welke, hihi zo eten staat klaar, ga esmee maar weer inpakken moet ilse halen van het kdv en brood niet vergeten wat ik besteld heb