Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh nee niet je brood vergeten! Das toch wel belangrijk!
    En zo'n rekbare doek is heerlijk met zo'n kleintje! Heb nog best lang plezier van hoor! (maar niet tot 3 jaar)

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb de eerste maanden met Lune ook ontzettend veel een draagdoek gebruikt. Ideaal!

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ff een vraag is waterpokken gevaarlijk voor esmee of niet??? Kan het niet snel zo duidelijk vinden

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Debie, even gekopieerd:

Als je nog nooit waterpokken hebt gehad en je komt er tijdens je zwangerschap mee in contact, krijg je varicella-zoster-immunoglobulinen (een antilichaam) toegediend om besmetting te voorkomen of deze af te zwakken. Als je desondanks waterpokken krijgt, wordt een behandeling met het antivirale medicijn aciclovir overwogen. Krijgt je waterpokken in de periode direct voor of na de bevalling, dan moet de pasgeboren baby een immunoglobulinen-injectie krijgen. Baby's die waterpokken krijgen tijdens de eerste maanden van hun leven moeten behandeld worden met aciclovir.

Lees verder nergens dat het echt gevaarlijk is maar zou wel even contact opnemen met de ha.
    Heeft Ilse waterpokken?

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ow jongens, ik ben zoo misselijk. Probeer het te negeren dus lul even door maar zit hier te kokhalzen, brr.

Lune zit nu voor de tv. Voel me vandaag echt even een waardeloze moeder. Kan niks van Lune hebben en ze heeft bijna niet geslapen. Ik was zelf net in slaap toen Lune weer wakker werd. Ik moest er gewoon van janken, voelde me zo misselijk en moe..
    Zo toch maar vette hap eten, hielp me toen wel steeds, misschien nu ook. Heb een pizzaatje in de oven liggen.

Lalalalalala, ik voel me GOEHOED!! Whieieie!!

Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?

Oja Bones, zou het dan idd toch dialect zijn? Want zeg je het ook? 'Ik haal ze uit bed?' Of had je dat nou al gezegd..:)
    Ik vind het wel lollig. Ga er alsjeblieft niet op letten want dat typt ook niet lekker lijkt me.

Kreeg net een kaartje in de bus van kennissen met de mededeling 'wij zijn getrouwd' met foto's van hun op sint maarten waar ze dus getrouwd zijn. Ik vind het wel cool:) Ben benieuwd wat het 'durp' er van vindt waar ze wonen en waar jeroen ook vandaan komt. Is vast not done zoiets, je hoort natuurlijk wel 'echt' te trouwen in de kerk met een grote bruiloft enzo;)

Verder nog wat te melden? Neuj, denk het niet. Dan ga ik nu heel hard duimen dat jeroen binnen nu en 5 minuten thuis is.
    doei!

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Roos aan het waterverven...

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    En nog 1...

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Prima. Er is al op geboden op Marktplaats, maar dan haal ik hem daar weg. Doe je het voor 17,50? Dat is nu het hoogste bod. Zal ik hem meenemen naar Ballorig of wil je hem eerder hebben? Tis een vrij groot pakket, maar ik denk wel dat hij gewoon in een enveloppe kan.

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    prima mrijn, als we straks een datum afspreken is ballorig goed. als t nog 3 maanden duurt dan maar opsturen

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    8 ons is voor zo'n botje helemaal zo gek nog niet! Eet je nu helemaal geen brood en aardappels enzo meer? ik heb een tijdje het South beach dieet (haast geen koolhydraten en veel eiwtit en wat wat vet) gedaan en dat werkte heel best alleen was het op de lange duur moeilijk vol te houden.
    Juul spaat wel onder een dekbedje, maar ligt er vaak boven of half boven en haar kamertje is heel koud. Zodra het wat minder koud is, laat ik het slaapzakje weg. Ik heb ook niet geslaagd voor een slaapzak. Morgen nog maar even wat verderop kijken.

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Geweldig! Hadden we vanochtend ook al gezien. Juul staat nu heel boos naast me dat ze nog een keertje kindje Testa wil kijku!

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik wil er minimaal 30 euro per stuk voor hebben. Je kunt ze inderdaad gebruiken in een autostoeltje. Het zijn echt heerlijke slaapzakken!

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hihi, hoe zwanger kun je zijn:D Meid, geniet lekker van die vette bek en die extra pondjes zijn er bij jou zo weer af!

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Zo. ik heb eindelijk allen bijgelezen en tussendoor steeds even gereageerd. Blijk ik gewoon de enige op dit forum te zijn Lekker dan...

Deb, ik haal de draagdoek van mp af. Gaat lekker zo met mijn zaken8)

Laten we snel afspreken bij Ballorig. Lijkt me super! meiske en Botje, laten jullie even weten of het woensdags ook kan? Dan doen we de rest per pb of via hyves.

Wij hebben net gegeten (bloemkool, kipfiletje en gebakken aardappels) en ik ga o mijn rijkleding aan doen Kan ik meteen de deur uit Koos thuis is.
    Oh, dat gaat niet door. Julia wil goot sittu!

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik kom alleen even hoi zeggen.

Ik heb een pokkehumeur want Haja heeft Luuk gebeten. Ik heb een topic geopend bij te koop: ze gaat eruit!

Kan ik trouwens iemand blij maken met Biobim Benjamin vanaf 7 maanden? Ongeopend en tot februari 2010 houdbaar

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Logisch dat je een pokkenhumeur hebt Dees! Lijkt me vreselijk om je hond weg te moeten doen. Sterkte! Dikke knuff

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi allemaal

ga straks ff terug lezen
    zag wel al leuke foto,s voorbij komen

En jaaaa Gwen heeft geschaats had eerst een stoeltje meegenomen maar dat wilde mevrouw niet ze wilde zelf doen en ja hoor ze ging helemaal zelf de ijsbaan rond hahaah leuk joh en ze kon het nog ook:$ en had zo de slag te pakken, ben langer dan een uur buiten geweest en is maar 3 keer gevallen, goed he zal straks wat foto,s laten zien en hoop morgen weer en dan te filmen geweldig om te zien:D ikke is trots en ze wilde niet meer naar binnen, gwen buiten schaatsen zei ze

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje dees das schrikken zeg!!

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Dees, dat was wel schrikken zeker? Is Luuk ook geschrokken?
    Groot gelijk dat ze nu de deur uit moet.

Gwen op schaatsen, leuk zeg! Heb net de foto's op hyves gezien. Knap hoor!

Ballorig: woensdag is voor mij niet zo handig. Dan zijn de kinderen vanaf 11.45 vrij. Op een donderdag kan ik ze laten overblijven. Als voor de rest de woensdag beter uitkomt is dat geen probleem hoor. Dan ga ik gewoon een andere keer mee.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ballorrig ik werk op donderdag jammer hoor!

Deel Deze Pagina