Poeh, ik ben een lijst aan het maken van wat we allemaal mee moeten nemen dit weekend. Daar word je ook niet echt vrolijk van he een hele volksverhuizing...
Waar gaar je naar toe Ariel ? Effe mijn lijstje van vandaag. ontbijt: koffie met melk stokbroodje tomaat met witte verse kaas tussen: halve appel peer thee thee thee middageten: verse kippensoep tussen: denk niks avondeten: dat ligt eraan... ik moet om 17uur wegen als er genoeg af is dan ga ik het erweer aan vreten anders zelfgemaakt gehaktbrood salade
Huh er stond toch eerst in je tekst dat ze van rug naar buik rolde? Of had ik het verkeerd gelezen? Maakt het natuurlijk niet minder knap hoor En we gaan naar Gramsbergen ofzoiets naar een vakantiepark. Ff lekker een weekendje dr uit met de kids en me schoonzus en haar gezin..
Ik heb op hyves gereageerd voor ballorig. Vind dat wat makkelijker dan PB hier. SM, ik wil eerst proberen om 5kg af te vallen. Als me dat goed bevalt probeer ik door te gaan. Geen idee hoe ver eigenlijk. Gewoon tot ik weer tevreden ben met mezelf.
Zijn jullie kindjes ook zo gek van K3? Rosalie zou het liefst de hele dag K3 kijken. En dan de DVD De wereld rond met K3.... Kan dat ding wel dromen!
Tessa vind K3 ook helemaal leuk. Ze heeft ook voorkeur voor liedjes. Yayajippijee vind ze leuk. Ze probeerd dat dansje na te doen. En kumahee zit zo'n drumsolo in. Ze zit dan op haar dijbenen te slaan Maar Tessa heeft het nu alleen maar over pippi. Heel de dag 'pippi kijke'. Terwijl we dat nooit doen overdag. De tv gaat hier 's avonds pas aan na het eten. Dan kijken we iets met z'n 3jes. Heel soms voor het eten als ik eten moet koken. Ze vind het gewoon niet langer dan 5 min. leuk.
Julia praat echt al in hele zinnen. Ik versta ook alles, maar dat wil niet zeggen dat een ander dat ook doet hoor Ik wordt af en toe lekker met mijn neus op de feiten gedrukt als een vriendin werkelijk niets van Julia begrijpt. Dat zijn vaak mensen zonder kinderen (en zonder fantasie). Geweldig toch hoe al die kindjes zich anders ontwikkelen? en uiteindelijk komt het allemaal weer bij elkaar hoor. Ik vergeet nooit meet hoe Sara met 9 maanden aan het klauteren was. Juul lag toen alleen nog maar apathisch op haar rug
Juul is ook een K3-addict. Kusjesdag is hier favoriet en de 3 biggetjes (vooral de wolven vindt ze spannend/leuk). Pipi vind ik vooral leuk. Rond de jaarwisseling waren alle afleveringen weer op tv, ik was helemaal in mijn element. Wil je de link naar onze hyves hier weer voor de 1000ste keer neerzetten? Sinds hyves is vernieuwd kan ik niets meer vinden.
Je moet naar je eigen hyves gaan en dan bovenin op netwerk klikken. Dan onderaan staat hij. Als ik de link neerzet, dan kom je op je eigen hyves. Jaaa Kusjesdag ook nog. Het is al weer even geleden dat ik k3 aan heb gehad. Zal ik weer eens doen. De liedjes van Woezel en Pip vind ze ook leuk. Vooral de 'maang'. Maan dus. Heeft iemand trouwens voor mij de cd die bij boek 3 hoort? Bij ons zat daar geen cd in. Foutje denk ik.
Hoi hoi Hier sneeuwt het weer Ben dit weer nu echt zat. Het is ook vreselijk koud buiten vandaag. Binnenblijfweer dus8) Wauw, wat is Nora snel zeg! Nu al op haar rug draaien. Knap hoor! Lekker hoor Ariel, een weekendje weg. Maar je rijdt inderdaad altijd met een volgepakte auto weg haha. Sofie is ook een K3 fan. Vooral Mama Sé is favoriet. Zal zo ook even op hyves reageren. Ik wilde eigenlijk vanmiddag met de kinderen gaan schaatsen, maar ik vind het echt veel te koud hoor. O jee, de parkiet is volgens mij levensmoe. Hij vliegt elke keer vlak langs de hond. Die zit al in de startblokken om zo'n lekker hapje uit de lucht te pakken....
Ja Ariel, dat is 'op vakantie'. Heb jij die? Ik wil je wel een lege cd toesturen met een gefrankeerde envelop met m'n eigen adres, dan kost het je bijna geen moeite. Hier ook altijd zo'n vol gepakte auto. Ook al gaan we maar 1 nachtje weg. LAat staan wat je met 2 kinderen allemaal mee moet nemen... Meiske, ja, het is echt heeeeeeeeeel koud vandaag. Echt ijzig. Brrrr en ik ben helemaal geen koukleum. Hier sneeuwt het ook weer. Leeft de vogel inmiddels nog? SM, jij hebt van die snelle kinderen. Dat filmpje dat Sara gewoon al zelf de trap op ging kan ik me ook nog goed herinneren. Ik zal eens kijken of ik nog een leuk filmpje kan uploaden. Vind dat altijd leuk, filmpjes kijken van een ander. En dus vinden jullie het vast leuk om mijn filmpjes te zien.
Tessa ligt te pitten en ik verveel me. Merken jullie het? Zou wel even willen tukken, maar m'n ouders staan hier zo op de stoep. Maja, hoe is het nu met je misselijkheid? En waar blijft die foto van de schoenen van Lune?