Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wat is dat toch met die kleuren op Hyves?

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hier nog een filmpje van Tessa.

Pik is kip
    Wij hebben dus een opa en oma pik (zijn mijn ouders, die hebben kippen (pikken zoals Tessa zegt)) en een opa en oma kort.
    Als Peter dus vraagt waar ik uit kom zegt ze 'pik'. Oma kan ze nog niet zeggen.
    Dat geruis is trouwens de afzuigkap.
    DSC_1864.flv video by Boney81 - Photobucket

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    SM, ik heb je een bericht gestuurd op je hyves.

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

thanks Boney is duidelijk!

Wat een super leuk filmpje hahahaha vind het wel heel grappig, mama komt uit een pik.....

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk fimpje Boney! Sofie heeft ook weer meegekeken en riep gelijk Tes!!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dwaas en Joma.. ik ben de 28e feb vrij dus you are welcome.. was die zondag toch??

@WERK.. net gebeld en rooster doorgekregen.. moet de 26e en dan weer 10 dagen vrij..t begint dus lekker rustig..scheelt al een boel zeg..heb ik nog wat kolf tijd..hihihii...

GOEDE MIDDAG TROUWENS..

Hier..errug druk dus niet echt teruglees tijd, ga ik nu ff proberen..

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk!
    Ik heb nu al zin in ballorig. Tessa vind het helemaal leuk om met een ander 'meinie' (meisje) te spelen. Ik moet nog even oefenen met de namen dan.
    Hebben jullie ook woorden die je zo schattig vind als ze dat zeggen?
    Dat is bij mij 'meinie' 'blootjuh' 'owkeeeej' en nog wel een paar waar ik nu natuurlijk niet op kan komen. Maar vooral dat meinie klinkt echt super schattig. Ze legt de klemtoon op 'ie'.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi Kip is hier ook Pik :D

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow heerlijk ichtus. Zo lang dan weer vrij. Dan hoef je voorlopig maar te zorgen voor 1 voeding in de vriezer toch?

Tessa blijft maar slapen. M'n ouders zijn er nog niet en ik heb het koud. Blegh... Ik heb echt een soort van baaldag vandaag. Ga eerst maar eens wat herrie maken boven. Als m'n zonnetje weer wakker is dan is m'n humeur gelijk weer een stuk beter.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vind het heeeel schattig als Rosalie Sjors (Sjoesss) zegt of Noah (Nooeeeaaaa)

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En 'haatie'. Dat is poes. Hoe ze er bij komt, geen flauw idee. Als ik moet zingen van poesje mauw zegt ze dat ik moet zingen van haatie mauw.
    Of ze wil de haatie aajuh. "s Morgens mag ze de poezen altijd een stukje kaas geven. 'haatie kaa etuh'
    Ik ga nu echt Tes wakker maken. Doei

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    veeel gelezen..

misselijke maja.. rollende nora..bijtende haja...(balen meis..knuff)..huilende esmee..schaatsende Gwen..(KNAPPP)..en een raar typende Bones..

BONES: zo begon het hier ook.. schijnt een probleem van acer te zijn na verloop van tijd.. ik had t eerst alleen af en toe op zwp.. daarna ook heel erg op hyves.. en ook bij hotmail.. sommige programma's of sites dan weer niet..

sinds kort doet ie weer helemaal normaal.. geen idee wat ik gedaan heb, maar ik heb niets veranderd volgens mij..nou ja.. t zal wel...

MOM: Ja hoor 10u is prima.. kan ik wel regelen...moet ff checken of die om 10u open is.. volgens mij wel.. Marijn gaat hier naar een vriendin die had al aangeboden om m smorgens op te halen.. andere 2 blijven over op school...hoe doe jij dat met voeden.. doe je dat gewoon in de truffel??

en toen was t alweer blank..niet zoveel te melden...alles gaat wel goed volgens mij.. Anna geen last van prikken gehad.. wel drinkt ze niet zo goed vind ik... en de tsr die ik zo goed voelde is weer mooi verdwenen.. maar tevreden is ze wel.. en ze slaapt goed..

DEBIE: kolf jij voordat je gaat voeden??? heeft Esmee dan wel genoeg??

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bones, Rosalie heeft die pop ook. Zal ff op de doos kijken voor je

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Gek is dat.. heb ineens veel meer rust in het hele Werkgebeuren..Blij toe..

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou das alleen maar fijn toch Ichy?

Boney, als het goed is moet je dat "schroefje" op de rug gewoon draaien zodat ie verticaal is. En dan kan je de pop een fles geven en gaat ie plassen...

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Even forumtijd. Jeroen en Lune zijn naar de wuper. Krieltjes, vissticks en broccoli halen, jammie.

Vanochtend moest ik eerst bloed laten prikken, gewoon voor controle van de zwangerschap. Moest alleen nuchter en dat is niet fijn met ochtendmisselijkheid. Jeroen en Lune gingen mee, we zijn daarna doorgereden naar een paar babyzaken. Bedjes en kasten kijken en ideetjes opdoen voor Lune haar kamer en de babykamer.
    Lune maakte er steeds een ontzettende drama van als we ergens weg gingen. Zelfs toen we klaar waren bij het bloedprikken. Echt van dat peutergedrag uit zo'n reclame: gillen, slap maken bij optillen en zichzelf ontzettend schreeuwend en dramatisch op de grond gooien:( We probeerden eerst de volgende methode: 'Lune, als je niet mee wilt gaan papa en mama alleen in de auto'. Resultaat: geen.
    Toen: 'doei Lune, wij gaan hoor. Blijf jij hier?' En dus weglopen.. Resultaat: geen. Laatste methode: de houdgreep:D Resultaat: zwetende ruggen, een schop in je gezicht en een nog kwaaiere dochter maar wel eentje die met jas in de auto gekwakt werd, joehoe! 1-0 voor ons! Hoewel.. 1-2 misschien wel:)
    Moet wel zeggen dat ze ontzettend slecht geslapen had, halve nacht liggen hoesten. Wordt ze niet vrolijker van.

We hebben veel leuke bedjes gezien! We twijfelen nu tussen een wit, redelijk strak bed met een hoog hoofeinde en bij de voeten lager en een soort bedbank. Eigenlijk vind ik die leuker maar het is whitewash. Vind ik normaal leuk, maar deze was erg vlekkerig. Twijfel of ik dat mooi vind. Nouja, we hebben nog even de tijd..

Filmpje van Tessa gezien. Hihih, 'mama komt uit een pik':D Lune zegt ook pik tegen kip. En dan dus helemaal enthousiast als we gaan eten: 'Nune pik eten?' En 'mama pik eten?' Jeroen moet dan altijd even zeggen dat mama pik heel lekker vindt. Grappig hoor8)
    Lune heeft het filmpje ook gezien en wou daarna steeds 'Tessa kijkuh?' hihi.

Ook filmpje van rollende Nora gezien, cool zeg! Idd weer een snelle jelly:)

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff cakebakken en opruimen.. was doen.. voeden..koken..kids naar bed..(weet t loop op de zaken vooruit, maar t volgt elkaar zo lekker op..).. nou tot vanavond ongetwijfeld weer..

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn Ichtus, dat je rustig aan begint met werken.

Boney, Sofie heeft ook die pop. Het is idd voor het leeg maken van het reservoir. Ik heb de gebruiksaanwijzing weggegooid, anders zou je hem zo van me krijgen. Hier mag ze de pop alleen nep drinken geven. Hou niet zo van al dat geklieder;) Ook het zakje met "eten" voor de pop is al in de kliko verdwenen.

Haha Maja, ik zie het helemaal voor me hoe Lune gedwongen wordt om in de auto te stappen:D Erg grappig. Voor jullie iets minder lijkt me. Hier werkt het gelukkig nog wel als ik zeg doeidoei, dan ga ik alleen. Dan komt ze aangerend.

Deel Deze Pagina