Maja,wow die foto wat een gelijkenis! Echt hetzelfde gezichtje! Lianda balen meid dat die zakjes tot nu toe niks doen.... Ik ben net terug uit de city. En ik ben precies 2 kilo afgevallen, en dat nog wel om 17 uur smiddags. (vorig keer was s´ochtends)Ben dus erg blij
Leuk Joma. Vind die laatste het leukst, die eerste is niet mijn smaak. Maar weet zeker dat ze Gwen prachtig staan Ik zou ook nog een foto van Luuntje dr schoenen showen, even kijken of ze nog op het toestel staan..
Vind die laatst laarsjes echt leuk Joma! Rood hou ik niet zo van De nieuwe laarsjes van Lune zijn ook mooi! Jeej SM 2 kilo kwijt! Goed hoor!
Ik was baby foto's zoeken op zolder. Geweldig zeg! Ik heb geprobeerd om foto van foto te maken, maar dat is dus niet echt duidelijk. Wel had ik ook aan de achterkant krullen. Nog meer dan Tessa nu heeft. Mijn haar was echt al langer en ik had pijpekrullen. En van Peter kan ik alleen maar foto's vinden met z'n blote piemel Maar echt gelijkenis zie ik dus niet. Ik vind mezelf helemaal geen knap kind. Ik ga eens even kijken of ik weet hoe die scanner werkt.
moet wel zeggen dat ze er in het echt veel minder rood uit zien het is suede donkerrood, maar ja je moet er van houden, maar is ook geen makkelijke kleur dus moet weer tegen die tijd dat ze ze past ff bij shoppen voor leuke kledingen ja mocht ze ze maar een paar keer dragen geef het niet waren afgeprijst van 90 euro voor 10 euro
Ik vind die 2e wel echt heel gaaf. Zoiets zoek ik nog voor Tessa. WAt ze nu aan kan. Maar ik wil er niet te veel geld voor uitgeven. Die van Lune vind ik ook errug leuk. Ik wil sportieve schoenjes, wat hoger en dan met zilver. Zoals Lune en Gwen dus.
Supergoed van je Supermummy!! Leuke laarsjes van Gwen en Lune Haha Boney, ik heb ook de babyboeken van zolder gehaald. Helaas zijn de kleurenfoto's niet zo heel duidelijk. Zal zo eens proberen om een foto van een foto te maken. En Maja, ik heb jaaaren een bloempotkapsel gehad
Ik heb een paar foto's proberen te maken. Nu even op de comp zetten en kijken of het wat is om hier te laten zien...
HOI even n bliksem bezoek.. .. maja.. ben jij dat echt? Wat n droppie! .. SM al 2 kilootjes dr af.. ik hoop je gauw te volgen meid, super! .. mooie schoentjes voorbij zien komen. Maar JOMA ben je niet bang dat ze 24 in de zomer heeft en jij dan met die laarsjes zit? Net ichtus gesproken. Morgen kunnen we toch lunchen. Want mn man werkt thuis en die wil wel ff elena doen. (de oppas is ziek). Gelukkig maar, want 2 kennissen konden niet oppassen en ik dacht al: wat nu?!? Maar morgen gaan we dus heeeeeeerlijk eten met z'n 4-tjes: Suzanne en Anna zijn er ook. En t ligt op zich niet in de planning.. maar wie weet ook wel stereo voeden, ha, ha. Verder hier+ druk, druk, druk, druk. Dat heb je met de babies. Gister moest en zou ik na t middag slaapje met ze op pad, met de bus. Alles klaargezet. Werd Suzanne keihard huilend wakker en was niet te troosten. Elena weigerde elke medewerking. Toch doorgezet. Uiteindelijk reed de bus net voorbij toen wij het huis uit kwamen. Ik was zo ontzettend boos dat het niet was gelukt dat ik even een traantje weg moest pinken en heel hard moest slikken. Gelukkig was E net thuis en kon ik nog gauw met Elena heen en weer met de auto. Verder vandaag een beetje bij kunnen tanken en dat is maar goed ook, want ik kon echt overal slapen. Vandaag naar de dokter geweest. Heb n peesontsteking aan mijn hand (au, au). Die komt veel voor bij jonge moeders. Dacht dat ik het vorige keer had opgelopen op mn werk, maar toen had ik ook net Elena..dus kan ook daar van zijn. Gewoon van veel gebruik e.d. En ik had sinds einde zw ineens rode plekjes in mn gezicht. Blijkt n huidaandoening te zijn, zalf voor gehad. Ik ga eigenlijk nooit naar de dokter en ben best eigenwijs wat dat betreft, maar ben nu toch blij dat ik gegaan ben. Zo.. en nu even flink opruimen.. en gauw ook, want E denkt dat ik al bezig ben, was de voorwaarde voor dat hij op Suzanne let.. mja.. ik was hier al even niet geweest dus zag mn kans waar Tot gauw!
Bij de schoenenreus? Daar ben ik van de week wezen kijken. Heb ze echt niet gezien! Nu waren de vakken daar wel erg leeg ivm uitverkoop denk ik.
@Mom dat was wel een daggie dan, fijn dat je naar de dokter ben geweest en peesontsteking auw had het vorige keer in mijn pols en spuit in gehad was snel weer over, De schoentjes vandaag de voeten opgemeten en die zijn maat 23,4 dus kan ze snel aan hoor,