Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk Mom, dat de minimeeting morgen toch door kan gaan. Veel plezier alvast!
    Goed dat je naar de dokter bent geweest. Hopelijk heb je er nu snel geen last meer van. Kan zo goed begrijpen hoe je je gevoeld moet hebben toen je de bus voorbij zag rijden. Je bent dan al moe en elke tegenslag is er een teveel. Fijn dat je vandaag wat hebt kunnen bijtanken.

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    samen met zussie

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha leuk meiske! Ik heb ook een foto van mezelf in een pamper doos.
    Scanner lukt hier nog niet. Morgen even proberen. Ik ga even thee drinken.

SM, 2 kilo! Super zeg. In 1 week? Nu volhouden, dan ben je zo de overtollige kilo's kwijt.

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is wel duidelijk te zien dat mijn moeder niet van staartjes en speldjes hield;):D

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jij bent die rechter? Dan lijkt Stijn enorm op jou!

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wow meiske ik vind de rechtse weet niet of jij dat bent of je zus wel veel weg hebben van een van je zoons.

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mag ik niet meedoen met "make-uppen"? Dan klim ik toch gewoon op de tafel:p

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja klopt, ik sta rechts. En Stijn lijkt idd erg op mij:)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat leuk meiske en jaaa wat lijkt stijn op jouw leuk hoor

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ga me bedje opzoeken morgen werken en om 6 uur de wekker

trusten alll

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jemig.. kwam ff spieken.. zag de foto van meiske en haar zus en dacht.. ze MOET de rechtse zijn.. kan niet anders.. Stijn lijkt idd sprekend op jou zeg....Leuke foto's trouwens...

MOM:...Goed dat je even gebeld hebt.. was net klaar met voeden en wilde daarna t forum ff op om te checken over morgen.. maar ja.. toen kwam Jur naar beneden, net begon Marijn te huilen.. allemaal weer getroost en ze liggen in bed..ed is thuis gebleven en niet naar de vergadering gegaan.. hier liep alles in t honderd.. ik was moe.. t was een bende.. aardappels aangebrand.. was aan t voeden en vergeten dat ze nog op stonden..tsss.. stinken en vooral heul errug vies..nou ja.. pech gehad.. lekkere jus erover en eten maar... krijg je niks van..
    toen kids in de pyama.. anna zou nog in bad.. twas inmiddels al 19.15.. lisa was dus al een kwartier te laat in bed.. jur moest er ook zo in.. marijn liep nog rond.. aanrecht vol met zooi..(daar heb ik zo'n hekel aan).. vaatwasser maar uitgeruimd, aanrecht opgeruimd, schoongemaakt.. jur hielp lief met speelgoed opruimen en is met marijn daarna met de duplo gaan spelen.. lisa deed lief haar pyama aan.. ed is nog ff snel naar ah gereden om drinken op te halen (pakjes voor broodschool morgen) en ik heb de kids in bed gestopt.. moet zeggen.. ze waren SUPERRRR LIEF.. jammer dat ik er dan weer helemaal doorheen zat.. zucht.. nou ja.. twas snel weer over hoor..heb jur 1000 veren in zijn achterwerk gestoken (figuurlijk dan he) en lisa 1000 kusjes gegeven omdat ze zo ontzettend lief waren..

De dag is voorbij.. ik ben moe.. een beetje verward, down en gelukkig tegelijk.. ik kan er niets mee.. mis mijn mams op deze momenten heel erg.. zij wist me altijd met een paar woorden die ik best zelf kan bedenken weer op te peppen.. maar als ikzelf de woorden in mijn hoofd herhaal, doen ze niet hetzelfde...Mijn moeder was altijd mijn grootste steun en toeverlaat en eigenlijk wordt dit nu pas elke dag een beetje meer duidelijk hoezeer ik hier altijd mentaal op geleunt heb..vaak onbewust natuurlijk, maar ik merk nu steeds meer dat ik het mis..Nu is Ed natuurlijk ook een grote steun, maar hij is wel anders.. logisch ook, maar mijn moeder steunde MIJ altijd.. ook al was ze het niet met mij eens of vond ze een beslissing niet verstandig.. dan nog zou ze voor 100% achter me staan.. Ed steunt mijn mening als hij het er mee eens is.. is ie dat niet dan zal ie met alle verbale mogelijkheden proberen om mijn mening om te buigen naar de volgens hem juiste..met de beste bedoelingen hoor, maar dat lukt natuurlijk niet altijd en dat geeft ook niet, maar die altijd onvoorwaardelijke steun van mams.. oh wat mis ik die toch...zucht...*snik*... klaar!!!!!

Morgen lekker lunchen met MOM.. heerlijk.. heb er erg veel zin in.. even echt helemaal eruit.. das heul lang geleden...en een echte luxe..ga t er ook echt even van nemen..

en nu ga ik teruglezen, maar volgens mij ligt iedereen al in bed...

truzzzz alvast want ik denk dat zometeen iedereen op 1 oor ligt..

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hier weer een aardige nacht gehad, vraag me zelfs af of het wel goed is. Esmee gister 2100 uur bv gegeven, 22:30 nog 5 slokjes, ze wilde niet. Vanochtend half 7 werd ze wakker. Heerlijk natuurlijk maar vind het opeens zo weinig. Duurt afgelopen dagen wel lang om haar in slaap te krijgen maar als ze slaapt gaat het meestal goed, van de week maar een drama nacht gehad. Ilse de oogjes gaan wat beter, hoest alleen zo mega veel, heb gister zelfs een zetpil gegeven wel maar 120 mg maar ze had echt zo'n last. Snot zit ook weer overal dus bed mag ook weer verschoond, zucht.
    Ga straks denk ik taart bakken met haar, heb bij de ah zo'n prinssessen pak mix gekocht, cake, room ertussen, glazuur erover, natuurlijk roze en dan versieren maar.
    Verder straks ff de kapper bellen, uitgroei is echt 3 cm, ziet er dus niet uit. Wil morgen even bij Ilse ook de puntjes eraf laten halen, door de krullen klit het zo maar hangt als het nat is zo'n 8 cm over haar schouders heen, is echt al lang.

Zo genoeg gelult.

Ichtus en mom heel veel plezier en geniet ervan even lekker weg voor jezelf.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Mrijn weet je wat verzenden van die draagdoek kost?? Anders mag je hem lekker verzenden kan ik hem volgende week al proberen.

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

GOeiemorgen!

Debie lekker nachtje dus. Kan geen kwaad hoor dat ze zo lang slaapt. Nora deed dat ook in het begin..daarna kwam die vervelende 3 maanden sprong en was het over. Dus geniet er maar van.

Effe koffie !

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!

Debie, lekker van genieten dat ze zo doorslaapt!! heerlijk toch! Kan echt geen kwaad! Daan deed het al meteen. Mocht toen niet. Na 3 weken sliep ie nachten van 9 a 10 uur!!! Toen ziekenhuisopname en vanaf toen 's nachts wakker. Honger!!

Nu blijkt dat ik te weinig voeding voor de laatste voeding heb. Hij was telkens echt zoooo ontevreden en kwam op een gegeven moment weer 2x 's nachts! Daan krijgt nu 's avonds een flesje (180-200cc) afgekolfde melk en slaapt dan dus weer door!! (10 uur). Afgelopen week weer een keer geprobeerd zonder en hij was weer wakker!!! Dat flesje 's avonds houden we er dus in! Heb genoeg afgekolfde voedingen in de vriezer liggen dus kan nog ff doorgaan!
    Ik weet dat de meningen erover verschillen of dat goed is, 's avonds een fles.. nou.. ik vind het prima! Het manneke komt 250-300 gram in de week aan.. whahahaha.. nou die doet het dus prima! En wij voelen ons er ook prima bij, beter kan het toch niet!!
    Vrijdag weer wegen.. ben benieuwd of ie nog zo goed aan is gekomen. zal nu misschien iets minder zijn..

Nora is nu op het kdv en ik ga zo ff hier in huis puinruimen!! Is nodig!

maar net wat sm zegt...

eerst koffie!!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Ichtus, wat een verhaal weer. Jij hebt echt talent om te schrijven. En van die aardappels... Haha...
    En wat een gemis van je mams. Ik weet niet wat ik daar op moet zeggen. Maar je weet dat ik je een sterke mama vind waar ik respect voor heb. 4 kids en dan alles zo goed op orde. en dan ook nog je vol storten in de BV. Ik neem heel vaak m'n petje voor je af. Hele dikke knuffel voor jou.

Debie, ik zou me er niet zo'n zorgen om maken. Ze is in gewicht prima en dus kan ze gewoon zelf aangeven wanneer ze honger heeft. En wat raar van dat huilen. Blijkbaar zit er toch iets niet helemaal lekker.

SM, goed idee koffie...

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Sizzel, is prima toch 's avonds een flesje? Als hij daardoor lekker doorslaapt zou ik daar ook voor kiezen.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Ichtus, eerst een knuffel voor jou. Kan me zo goed voorstellen dat je je moeder mist.. En het is helemaal niet gek om daar af en toe even bij stil te staan.

Debie, lijkt me wel fijn zo'n lange nacht:) Kan geen kwaad toch? Als ze honger heeft wordt ze wel wakker lijkt me.
    Zul je zien dat ze komende nachten ineens weer wakker wordt, aah!:D

Sizzel, lekker flesje geven hoor! Wat je zegt, doen waar jullie je goed bij voelen. Fijn dat het zo goed gaat:)

SM, koffie op en wakker?

Oeoe, ik was vanochtend zooo beroerd. Gelukkig weer even in slaap gevallen tot Lune wakker werd om 8u en toen ging het redelijk.
    Heb Lune naar het kdv gebracht en ik ga straks eerst even naar de Hema, een broekje ruilen en daarna naar een vriendin. Even thee drinken. Ze is hoogzwanger en heeft het helemaal gehad dus hoop dat ik haar kan opvrolijken.

Lune hoest trouwens ook veel. Zo balen. We geven voor het slapen 's nachts zo'n pepermunt zetpil. Moet zeggen dat dat wel enigzins helpt. En haar scheetjes ruiken naar kauwgum, jammie:D
    Maar verder is dat hoesten niet fijn. Maar daar weten jullie alles van.. Het is ook lekker hoestseizoen nu.. Bah. Ik wil stiekem toch wel lente nu..

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    dat vind ik ook. Maar heb al verschillende mensen gehad die zeggen dat de laatste bv erg belangrijk is op een dag.. Nou, hij krijgt toch bv.. alleen uit een flesje!! Nee ze bedoelen dan toch echt aan de borst. en de goede nachten, een tevreden Daan en een uitgeruste pappa en mamma is me erg veel waard moet ik zeggen!

Deel Deze Pagina