Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja... lieve ichy.. je manier van schrijven is geweldig, echt waar. Je zou boeken moeten schrijven!! worden gegarandeerd bestsellers!! ;)
    hele dikke knuff omdat je je mamma zo mist.. logisch ook.. ze was je steun en toeverlaat. Onvoorwaardelijke liefde noemen ze dat.. En het feit dat je haar zo mist zegt heel veel over hoeveel je haar waardeerde en respecteerde en natuurlijk van haar hield. Ze leeft voort in jou, en alles wat je van haar hebt meegekregen kun je weer doorgeven aan jouw kinderen.. en mooier geschenk had ze je niet kunnen geven... hele dikke kus!
    En wil je een keer bellen of langskomen! Laat het maar weten!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen! :)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen
    hier op het werk, en ja het is echt januari rustig, vindt daar geen reet aan, dus ga me zo maar met een sopdoekje nuttig maken

@ichy meid knuff voor jou en logisch dat je er bij stil staat dat je je mams mist bij zulke momenten,en hoe zeer je je ze dan nog meer mis, veel plezier met mom en geniet ervan

@debbie lekker toch zo nachtje en als ze honger heeft dan komt ze echt wel

@sm, lekker gesmaakt de koffie

@sizzel lekker zeg dat daan lekker doorslaapt met het flesje en bvmelk is bvmelk al zit het in een flesje, maakt geen verschil voor de voeding, geloof niet in die onzin, maar lekker blijven doen

weet niet of ik iemand vergeet knufff anders, wel makkelijk zo mobieltje alleen wat trager

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ichtus en Mom2be heel veel plezier vandaag, lekker er effe uit en babies aan elkaar showen leuk hoor!!

Ariel, Hoe was het gesprek met de gastouder organisatie?

Sizzel, ja perfect toch de laatste voeding uit een flesje, geef je die dan altijd rond dezelfde tijd? Of als hij zich meld? Als ik weer ga werken zou ik dat ook wel willen doen, lekker veel afkolven en dan ´dronken´ voeren dat ze door kan slapen tot s´ochtends 07.00 ofzo.

Maja, blegh die misselijkheid, hopelijk is het over een paar weekjes over. Veel plezier bij je vriendin!

Haha Joma kan niet stil zitten dus gaat ze de kapsalon maar poetsen, ze zouden wel blij met je zijn daar of niet?

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @SM; Die vrouw had afgebeld, was ziek. Dus ze komt volgende week :(

Ahh Rosalie is zoooo schattig! Noah zat net in de wipstoel een beetje te jengelen, loopt ze dr naar toe aait ze over z'n bol en zegt "ahh poeppie nie uiluh" (ah poepie niet huilen) *smelt*

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aah, wat schattig van Rosalie:) Dat soort momenten lijken me ook geweldig!

Joma, succes met poetsen!

Bones, koffie ook op?

Pff, ik heb de hele tijd een liedje in mijn hoofd van de sesamstraat cd.. gezongen door Tommie of Ieniemie: 'zoek zoek zoek, waar is mijn onderbroek?'.. Veel verder dan dat kom ik niet, dat stukje blijft zich maar herhalen:(

Ik ga dr vandoor. Fijne dag meiden! En Ichy en Mom: groetjes aan elkaar!:D Veel plezier!

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kut, heel mijn met linksgetikte reactie weg.

sizzel wat een gezeur, lekker een fles geven

maja hoop voor je dat de misselijkheid snel weg is en beter geen poepstinkende scheten

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

@maja waahaaaa kauwgumscheetjes...hihihi

Ariel, ooh wat schattig, lief zeg! Als Nora huilt zegt Sara:
    Stil maar speen en slapuh.
    Of als Nora een boertje heeft gelaten en melk om haar mondje heeft komt Sara ook aangerend: Mamaaaaaaaaaaaa Nora melk, vies hè-

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mama ik vind Oreo's zo lekker dat ik ze gewoon over me hele gezicht smeer :D

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Waar is iedereen??? :$

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he lieve meiden

even heel snel vanaf mijn werk...ben errug druk dus ik hou het kort

DEES ben trots op je..!!!!!!!

Even reageren op ICHY... ik zou bijna zeggen HEHE en wat ben ik blij te lezen dat je eindelijk gaat schrijven over het missen van je Mama... ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen van je tekst... en wil je dan ook een hele dikke knuffel geven en de 28ste staat bij mij op de kalender...bij jou ook JOMA...???

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ha meisjes

Ik hoop vanavond terug te kunnen lezen. Zoonlief is zo lief de laatste week (op het slapen na dan) en dat beloon ik met extra spelen :D

Haja gaat naar mijn ouders dus ik ben helemaal blij. Zo zien we haar nog regelmatig en weet ik zeker dat ze goed terecht komt. Als Luuk groter is en ze gaat wat beter met grotere kinderen om dat kan ze eventueel terugkomen. Perfect toch?

Ennnnnnnnn, er is nu al 12,5 kilo af, yessssss.

Tot later, zoonlief wil de Jip en Janneke puzzel doen

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier lag de site er heel lang uit.

dees dat is wel fijn dat je ouders de hond nemen.

hier nu 3 kilo af

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    3 kg! Goed man. Ik weeg niet elke dag.

Ariel, wat zijn oreo's? Rosalie vind ze iig lekker :D

Dees, gelukkig dat haja daar heen kan. Lijkt me zo definitief om hem helemaal weg te doen. En wat fijn ook dat Luuk alleen kan spelen. Dat is een hele opluchting hè? Tessa heeft er ook moeite mee de laatste weken. Gisteren ging het goed maar vandaag weer wat minder. Ze speelt nu ook alleen. En al een paar minuten. Ach, er komen vast ooit andere tijden toch?

Hoe is het met Wen en Suus?

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Zoo de site is weer online

jaa heb lekker me eigen nuttig gemaakt, werk op donderdag samen met guus , mij baas, zo makkelijke en heerlijke vent hij wordt in mei 65 al zou je het hem niet geven, je kan alles tegen hem zeggen ideaal, oHHHH JAAAAAAA ik heb net weer contract getekend van een half jaar dus mag blijven hoor hihi in dit cao is het meestal 2 keer contract dan voor onbepaalde tijd, ikke is blij!!!!

Dees fijn dat haja naar je ma gaat zegt opluchting meid!en goed van je kilo,s ga zoo doorrrrr

dwaas jaaa staat genoteerd in mijn agenda de 28e kunnen we ichy lekker in het echie knuffelen dat verdiend ze zeker

zo ik ga ff laatste dingetjes doen en dan naar schoonma gwen ophalen daar eten en na de file weer naar huis.. Tot vanavond

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Boney; Oreo's zijn erg lekkere amerikaanse chocolate cookies ;)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joma, gefeliciteerd met je contract. Fijn zeg:)

Dees, wat super dat Haja naar je ouders kan! Wat een opluchting lijkt me! Heppie goed geregeld!

Wauw, 3 kilo Debie! En als ik zie dat je nog best gewoon en lekker eet is dat helemaal super! Streep je slank heeft een vriendin ook gedaan en was daar ook erg tevreden over.

Jammie, Roos aan de oreo's:D Dat ze ze lekker vindt joh, ik vindt ze echt heul vies.. En dat terwijl ik dol op chocola ben.

Bones, Lune speelt nooit echt alleen. Ben er wel aan gewend hoewel ik het nog steeds wel jammer en bij tijden ook heel vermoeiend vind.
    Straks heeft ze gelukkig een broertje of zusje waar ze zich op kan storten:D (hoop echt dat ze daar afleiding in vindt..)

Vanochtend bij vriendin geweest. Ze is compleet klaar met zwanger zijn hihi.. Ik weet niet hoe het voelt om echt hoogzwanger te zijn maar kan me wel voorstellen dat het niet echt lollig is..
    Ze kan de deur nu ook niet echt uit met dat gladde en koude weer en slaapt nauwelijks 's nachts. Ach, nog even en dan is dat ook weer klaar. Hoewel, dat niet slapen 's nachts houdt nog wel even aan natuurlijk;)
    Hoe dan ook: het was gezellig.
    Vanmiddag even een dutje gedaan en heb net eten gemaakt. Rijst met gehakt en roerbakgroente met een sojasausje. Simpel, gezond en lekker. Jeroen eet niet thuis, die werkt vanavond. Dus ik ga zo eerst naar de apotheek om van die pepermunt zetpillen te halen voor Lune, die zijn op en daarna haal ik haar van het kdv.
    Oe, het is al bijna kwart voor vijf.. Ik ga, doei!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vond ze vroeger ook heulll vies Maja, maar sinds een half jaar ben ik er echt gek op! En Rosalie is echt een chocolade monster. Als ze het ziet gaat ze al stuiteren en dat terwijl ze misschien 1x per week een boterham met chocopasta krijgt en heel soms een hapje van ons :(

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ZO ik kom ook even heel ego binnen walsen

T gaat niet zo lekker hier ,
    heb weer nieuwe slaap tabletten gehad hopelijk werken deze wel ..

Verder ben ik werkeloos , mijn contract is niet verlengd , dus ik ben per 31 jan ziek uit dienst :( ...
    kan er ook op de stapel nog wel bij ...

Verder heb ik niet bij gelezen sorry ... wilde het vanmiddag doen maar helaas de site deed het niet , dus dat hield op

K ga nu even stofzuigen , en katten bakken doen en dan pannenkoeken bakken ...

Iemand een korte update voor mij ?

knuff in iedergeval !!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat balen allemaal Mys.. Maar je zat toch in de ziektewet? Mag dat dan wel, je contract niet verlengen? Ja, ws ook wel.. Als je contract afloopt.. He meid, wat rot!

Ariel, wat grappig dat Roos zo gek op chocola is:D Bij Lune weet ik het eigenlijk niet, die heeft volgens mij nog nooit chocola gehad. Ja misschien een keer op brood, maar was er dan denk ik niet dol op. Je maakt haar heel gelukkig met een plakkie kaas. Kaaskop:D

Arme kind ligt zo vreselijk te hoesten in bed.. Ben er net weer geweest omdat ze vreselijk overstuur was. Ze is kapot want heeft op het kdv ook niet geslapen maar door het hoesten kan ze de slaap gewoon niet vatten, zo sneu.. Hoop dat die zetpil zo gaat werken. En uitgerekend nu is de luchtbevochtiger stuk, shitterdeshit! De lucht is hartstikke droog dus dat doet ook geen goed.
    Hoop echt zo dat het hoesten zo over is en ze lekker kan slapen.
    Ze voelde ook erg warm net dus vermoed ook wat verhoging.

Deel Deze Pagina