Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi wat grappig! Rosalie is ook een echte kaaskop. T eerste wat ze wil als ze wakker word is een krekkay kaasshh "cracker met smeerkaas"

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hoi meiden!
    Heb wel bijgelzen maar ben alles al weer kwijt sorry

Wil wel Mys een knuffel geven. Wat balen meid. Maar je hebt voorlopig geen sollicitatieplicht omdat je ziek de ww in gaat. Misschien juist wat rust nu en straks aan een leuke nieuwe uitdaging beginnen!

Ichtus: jij ook een knuffel...

En ik las dat er weer heel wat kilo's kwijt zijn her en der! goed hoor!

Ik kom eigenlijk alleen maar even melden dat Finn sinds gister eindelijk 's avonds weer eet! Wat een enorme opluchting. en bunkeren dat ie doet! en weet je wat de oplossing is: hij eet bij mij op schoot. Samen van 1 groot vol bord. En hij prikt zelf met z'n vorkje en ik kan tussendoor ook nog vanalles in z'n mondje stoppen. Hij eet nu echt alles ook alle groenten die op het bord lagen. Het eet wat onhandig voor mezelf, maar ach straks heeft ie weer een fase dat ie absoluut niet op schoot wil, en alles zelf wil doen. Hij zal vast niet nog steeds op schoot zitten als ie 10 is ;) Maar hij EET! Ik is blij!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja: heb wafelkatoen gevonden! Zit nu in de wasmachine want het krimpt enorm dus ben aan het voorkrimpen. Het bedarg is goed zo als het is ;)

Suus: ik heb voor jou stofjes gevonden. Niet helemaal precies zoals het voorbeeld maar redelijk in de buurt. Ze hadden sommige dingen die nog meer op het voorbeeld leken maar dan was het bv van canvas dus tja... Dat kan ik dan niet gebruiken... En de ruit in het voorbeeld is van rood met roze en dat hadden ze echt niet. Het is ook een iets kleinere ruit geworden want de grotere ruit was zo'n beetje doorschijnend. ook niet echt geschikt dus.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    fijn de boea dat finn weer eet.

bah, lune ook al zo aan t hoesten.

mys knuffel meid

hier spuugde ilse net van het hoesten een handvol slijm uit, arme schaap. oogjes zitten ook nog steeds vol troep

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hier volgt n foto sessie, van waaronder oud en nieuw, en de ienieminie-meeting vandaag.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoooooi

ooowwwhhh. wat was t gezellig....met MOM.. en Suzanne.. zoo lief.. hele tijd geslapen..Anna was eerst wakker, maar toch ingetut..na de tiet.. EERSTE KEER IN HET OPENBAAR GEVOED..!!!!!!.. is t niet SUPER?!!!!.. vond mezelf zooo stoer.. en nog stereo ook..hihihihi....

De Brasserie waar we heen zouden was gesloten ivm vakantie.. dusss. maar de bakker ernaast was ook gezellig en lekker.. Heerlijk gebept over van alles eigenlijk... waren rond 11.45 in de bakker en om 14.30 weer naar huis.. ELENA was wakker geworden en E. kon zo niet echt handig doorwerken en ook marijn zou rond 15u thuis komen...

MOM.. heeft foto's!!!

ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR!!!

DANK jullie voor jullie lieve woorden weer.. vind t heerlijk om mijn gevoel van me af te schrijven in de wetenschap begrepen te worden.. of iig gerespecteerd om wat ik voel en waarom.

@DWAAS.. ik praat er eigenlijk niet zoveel over.. ik voel er ook niet zoveel bij...soms.. zoals gisteren..(laatste tijd dus steeds meer) dan komt t gevoel ineens naar boven.. t overvalt me eigenlijk dat dit nu nog gebeurd.. had t niet echt verwacht, niet meer tenminste.. Het geeft niet, maar soms wordt je dan zo teruggeworpen op jezelf.. moeilijk...maar dat gaat wel weer over..net als bij alles.. TIJD HEELT ALLE WONDEN!!..de littekens die dan blijven zijn uiteindelijk enkel herrinnering van de pijn...

@Sizz.. flesje savonds is toch prima?!?.. gewoon doen hoor.. en buiten dat.. die laatste voeding mocht er hier altijd met 4 maanden af.. zo heel veel zit Daan daar niet meer vanaf toch??!! dus de opmerking dat die laatste voeding juist zo belangrijk is is volgens mij niet echt meer van toepassing dan.. en als hij die voeding nog wel wil.. lekker in de fles.. mensen leveren zo snel commentaar...ze hebben makkelijk lullen als ze jouw situatie niet kennen.. zij zitten snachts niet met een huilende baby en met een beetje pech ook een huilende peuter..als een fles dat kan oplossen.. JEUH!!!!!!!....ik stem VOOR!!

En jaaah.. ik wil jullie heul graag zien.. is alleen errug moeilijk om een eind weg te gaan..dus daar moeten dan iets op zien te vinden...misschien ergens halverwege???....OTTERLOOO!!!!!!...Dwaas wanneer gaan jullie weer????

Ze hebben in het park naast Dwaas zeg maar huisjes voor 18 personen.. (heb ik met shcoonfamilie gezeten).. oh.. als we dat toch s konden huren voor een weekend met kids.. whahahaha.. gaan we gestoord weer naar huis...;)

Jur neemt t ervan en zit nog naast me.. die ga ik eerst naar boven dirigeren.. tis de hoogste tijd.. VEEEL TE LAAT DUS...maar wel gezellig..

tot zo....

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Foei wat ging dat traag!

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Oh haai Ichtus :). Ik ging naar huis en had het idee dat we nog veel meer te bespreken hadden, hi, hi. Zeker geslaagd dus! Je was ook stoer met voeden. Ging goed toch!

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Nog n mooi plaatje... ra, ra, wie is Anna en wie is Suzanne? :D;)

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Het antwoord...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    aaaawh.. wat lieffffffff...

Dat had ik ook MOM..vond t echt heerlijk.. had t ook echt nodig en merkte nu pas hoe belangrijk t is om soms echt even tijd voor jezelf vrij te maken.. kost een beetje moeite (kids overblijven, oppas regelen etc, wat overigens errug makkelijk ging dit keer) maar is t dubbel en dwars waard!!.. site traaaaag.. ik ga ook ff foto's uploaden...

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
  13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wauw leuke foto's zeg

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dusssssssss

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Whahaha... ff vermelden dat de foto's van Ichtus en mij soort van in de haast nog zijn genomen, omdat Suzanne en Anna er genoeg van hadden ;)

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    ( als ik r eentje moet vewijderen zeg je t mmar ichy)

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Lollige dochter heb ik...

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hoooi

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Elena gaat nml de hele tijd 'weg' dit keer dus op papa's sloffen met hoedje en sjaal ;). Vanmiddag nging ze overigens naar 'werk'.. en roept dan heel hard: doei doei!

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    laat maar staan hoor MOM....

Deel Deze Pagina