Hi, hi, mooi koppie heeft Anna daar. De laatste en dan heb ik mn persoonlijk record foto's plaatsen verbroken geloof ik 8) 'Mama, gek he!' (zegt Elena nu de hele dag door)
Wat een leuke foto's zeg Ichy en Mom, jullie zien er beide goed uit! En jullie dochters ook, wat een plaatjes.. Elena heeft zo'n lekker ondeugend bekkie Ik vind Suzanne niet veel op haar lijken, klopt dat Mom? Anna lijkt wel op.. eh.. eigenlijk al haar broers en zus Debora, fijn dat Finn weer eet! Is vast een opluchting. Lune blijft maar hoesten, ze slaapt nog niet en huilt af en toe. Ze is maximaal een halve minuut stil en begint dan weer te hoesten. Ik word er zo gefrustreerd van.. Wou dat ik het over kon nemen. Denk dat ik haar straks maar een gewone zetpil geef, dat wil toch ook nog wel eens werken tegen hoesten? Heeft de ha volgens mij een keer gezegd.. Ik ben aan het kijken naar een sticker voor op de babykamer. Wil graag een boom. Heb deze gevonden: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.atelierrosalyne.nl/article7401194.jpg Maar dan wil ik andere kleuren. En deze: Boom grijs interieurstickers - kleurmijninterieur.nl Welke vinden jullie leuker?
YouTube - ASF_0397.ASF woeiii.. wat duurt t lang zeg..hier een filmpje van marijn tijdens t avondeten.. bagger kwaliteit, maar aanstekelijk lachje...en t bye bye.. op t einde.. zo lief.. zegt ie altijd als ie gaat slapen...
en hier 1 van marijn.. Heb ontdekt dat ik wel scherpe foto's kan maken, maar alleen als ik flitser gebruik.. dus dan zijn ze weer overbelicht..maar iig scherper dan anders,....
oh nou zo scherp is ie niet zie ik...whahahha.. nou ja.. tis t idee...vinden jullie zijn hoofd ook raar??? buiten de gekke bek die hij trekt.. vind zelf de bovenkant van zijn hoofd euh.. te breed voor de rest.. komt volgens mij nog van die voorkeurshouding en ook door zijn haar.. das te lang, maar toch.. ik kijk m soms aan en denk dan.. t klopt niet helemaal!!... of ben ik nu heel erg..
hoi @MOM en ICHY wat een leuke foto,s van jullie en de kids!!!! fijn dat het gezellig was!! @mys knufff bale zeg van je contract pfff. had je het trouwens wel een beetje verwacht?? of helemaal niet??
whahah ichy jij bent erg dat is gewoon zijn gezichtsvorm hoor hij heb geen raar hoofd een lekker bekkie hoor, en komt omdat zijn haargrens ook wat hoger ligt
Geweldige Elena.. die laatste ....echt hilarisch!!!.. MAJA.. ik ga zo ff je boomstickers bekijken.. ME LOVE WOONSTICKERS!!!.. SIZZ.. ik boeken schrijven.. zou niet weten waarover.. lijkt me best leuk hoor.. of columns.. maar ja.. waar wanneer hoe.. ben niet zo'n ster in het ontdekken en ik zou volgens mij ook nietmet een deadline kunnen werken.. t moet eruit rollen.. kan niet afgedwongen over een bepaald onderwerp iets schrijven...denk ik.. ach misschien als ik ooit grijs en wijs ben....maar THNX voor het compliment.. BONES.. ik alles op orde????whahahahahahahahaha.....grapjas..maar wel bedankt voor t respect.. dat doet me zeker goed..THNXXXXXX DEES.. super dat HAJA naar je ouders kan zeg.. en 12,5 kg eraf.. YOU ROCK!!.. MYS.. jemig meid.. nu ook je baan nog kwijt.. laat dat maar even los zou ik bijna zeggen.. je hebt zw en ww.. dus financieel kun je dat nog wel even uitzingen.. en nu heb je wel de mogelijkheid om je rust te pakken waar t zo hard nodig is.. geen druk meer van een werkgever.. hoe rot t ook is...pak t voordeel ervan en leg t nadeel even weg.. deal daarmee als je er klaar voor bent...dat is niet nu..1!!!!.. HELE DIKKE KNUFFFF.. (het is makkelijker gezegd dan gedaan....) ik had nog meer gelezen.. DEBORA.. super dat FINN weer eet.. en hoe dat maakt dan helemaal neit uit.. euh.... MAJA...alleen spelen doet marijn ook maar weinig.. vraagt (lees EIST).. veel aandacht op.. eigenlijk sinds anna er is en t is dus volledig normaal en ook verwacht hoor, maar niet grappig...omdat Jur ook best veel aandacht vraagt mentaal gezien en anna natuurlijk in de verzorging valt lisa een beetje buiten de boot.. dus wij letten daar weer extra op.. zo krijgen ze allemaal hun deel en hopen wij dat we de juiste balans weer terugvinden..ik bekijk t met de dag.. VANDAAG WAS EEN GOEDE DAG!!!!..whahhahaha.. NAATJE.. en kamertje af???? THIRZA... JAAAAHHHH je bent weer online...hoe is t meid?? had je mijn sms over dekolf nog ontvangen?? (kreeg niks terug nl).. ik had net een dag eerder een kolf aangeschaft.... en nu ben ik echt leeg hoor...
ik vind ze alle 2 leuk maja! En allebei heel anders ligt er een beetje aan wat voor stijl je de rest wilt. De laatste is wat strakker. En de 1ste echt meisje meisje! Ichtus: oohooh jij bent erg, je zoon heeft een lekker kupke!
Hihihi.. ik vind marijn ook echt een lekker ding hoor.. geweldig ventje, maar soms kijk ik echt raar tegen zijn koppie aan.. meestal niet hoor.. Ed vond ook al dat ik raar was..whahaha.. ik denk.. ik gooi t ff in de groep... ik moet wel zeggen dat ik marijn totaal niet herken in zijn babyfoto's.... ik moet echt naar de kleertjes kijken en t neusje anders zou ik zweren dat ik naar anna kijk.. die zijn als baby echt bijna gelijk.. bijna eng.. WEET JE WAAR IK ME AAN STOOR!!! er is een raclame van Essent.. SVENERGIE.. van svenkramer.. dan liggen er 2 babys in de kinderwagen met een friesevlag romper.. allebei heten ze sven.. geen dekentje.. geen mutsje en vooral ..GEEN KLEREN!!!.. en wat heeft de mevrouw aan die in de wagen loert???.. muts, jas, sjaal.. kennelijk is t errug koud buiten.. DAN DOE JE DIE KIDS TOCH EEN FRIESEVLAG JAS AAN OFZO!!!!!.. sufferds...kan daar niet tegen... of er is niet over nagedacht of er zit een boodschap in die ik niet begrijp....
Haha ichtus dat was dus het eerste wat ik ook tegen mijn man zei van die reclame! Slaat idd nergens op die mw met must en sjaal en de baby´s in een romper zonder deken. En weet je waar ik me ook aan stoor die belachelijke reclame van frans bauer!
Zeker n aanstekelijke lach! Ik werd gebelt n Suus vraagt wat aandacht (zit ongeveer elke 45 min op dr knuistjes te sabbelen en te huilen..uh.. mama is nu echt in de war hoor.. ) MYS bah.. contract niet verlengt. Balen zeg: dikke knuffel. Verder hoop ik dat jullie me vergeven.. ik weet t allemaal niet meer zo goed. Ik ga even mn dochter troosten en als ze t toe laat mn pilates-work out dvd bekijken die vandaag is binnengekomen! Zomerrr.... here I come!
hihihi THNX... Morgen is edje vrij.. heerlijk.. gaan we allebei nieuwe BRIL aanschaffen...die van mij is stuk, maar zonder is toch ook niet wat..ben benieuwd of ik iets kan vinden wat me bevalt
t zij je vergeven MOM.. en die pilates heb je niet nodig hoor.... normaal zou ik zeggen met knuisjes sabbelen.. TANDJES...maar dat lijkt me nog wat vroeg.. Anna doet t ook sinds 2 dagen veel.. LIANDA.. ja stom he.. die reclames... hoe is t nu met jimmy??? was hij toch die met poepen last had??